NE ZAMAN? her pazar günü saat 3-5 "Sevgi Sohbetleri"
Özgecil* sevgiyi anlamak ve hayatlarımızda uygulamak üzere bir sohbet
grubu.
(* Kişisel yarar gözetmeksizin başkasına yararlı olmaya çalışan sevgi)
Bu hafta konumuz: "Yüreğimizde Sevgi"
* Neden bazen sevgi hissedemiyorum?
* Neden sevdiğim kişilere istediğim kadar sevgi gösteremiyorum?
* Yüreğim sevgi dolu olabilir mi?
KİM? sevgiye ihtiyacı olan herkes
NEREDE? Göztepe **
Sohbet sonrası kalmak isteyenler veya 3'te gelemeyenler için saat
5:30-9...
filmler ve daha fazla sohbet oluyor : ) Bu hafta (1 Mart)
"Sefiller" ("Les Misérables") filmini birlikte izleyeceğiz.
http://beyazperde.mynet.com/film.asp?id=291
Gelin ve bir arkadaş getirin. Bekliyoruz. :)
-- Dennis & Alexandra
** Hıfzısıhha (Dolunay Pastanesi) ve
Amerikan Koleji Okul Duraklarına yakın
** Gelebilirseniz bize haber verin
www.kalpatisi.org
"Sevgim olmasa, bir hiçim."
"Tanrı sevgidir."
Davet:
http://www.facebook.com/photo.php?pid=241301&l=762d2&id=1372098201
FB'ta:
http://www.facebook.com/event.php?eid=71425991345