"Sevgi Sohbetleri" 15 Şubat akşam 5-3 konumuz "Aşk ve Sevgii" / 5:30-0 "Evlilik Öpücüğü" filmini

0 views
Skip to first unread message

kalpa...@gmail.com

unread,
Feb 13, 2009, 10:32:16 AM2/13/09
to Kalp Atışı (www.kalpatisi.org)
Özgecil* sevgiyi anlamak ve hayatlarımızda uygulamak üzere bir sohbet
grubu.
(* Kişisel yarar gözetmeksizin başkasına yararlı olmaya çalışan sevgi)

NE ZAMAN? her pazar günü saat 3-5 "Sevgi Sohbetleri"

Bu hafta konumuz: "Aşk ve Sevgi"
Evlilik, cinsiyet, ve güven gibi konuları işleyeceğiz. 20 senelik
tecrübecimiz var ama hala öğreniyoruz.

KİM? sevgiye ihtiyacı olan herkes

NEREDE? Göztepe **

Sohbet sonrası kalmak isteyenler veya 3'te gelemeyenler için saat
5:30-9...
filmler ve daha fazla sohbet oluyor : ) Bu hafta akşam (15 Şubat)
"Evlilik Öpücüğü" ("The Wedding Singer") filmini birlikte
izleyeceğiz.

http://beyazperde.mynet.com/film/11

Gelin ve bir arkadaş getirin. Bekliyoruz. :)

-- Dennis & Alexandra

** Hıfzısıhha (Dolunay Pastanesi) ve
Amerikan Koleji Okul Duraklarına yakın
** Gelebilirseniz bize haber verin

www.kalpatisi.org
"Sevgim olmasa, bir hiçim."
"Tanrı sevgidir."

Davet:
http://www.facebook.com/photo.php?pid=241301&l=762d2&id=1372098201
FB'ta:
http://www.facebook.com/event.php?eid=62687281564


Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages