Kabelgat in de Fabriek.... Thunderbirds are GO! ;-)

Namens de redaksie: Racker (Rob Hond)

to Praethuis Kabelgatreunie 2009
Het zoemt al een tijdje rond, maar nu is het toch echt definitief:
Zondag 21 naart vanaf 14:00u wordt de Fabriek aan de Oostzijde het
toneel van een echte KabelgatreunieAfterparty! Een kleine veertig man/
vrouw hebben al laten weten dat ze zullen komen. Zullen we er gelijk
maar een traditie van maken?? ;-)

Rob

Gerard Humme

to kabe...@googlegroups.com
Lijkt me een heel goed plan, ik hou van dit soort traditie!
Tot de 21ste.
Groetjes, Gerard

Rob

--
Je ontvangt dit bericht omdat je bent aangemeld voor het Praethuis van de
'Kabelgatreunie 2009' (Google discussiegroep).

Met een simpel mailtje aan: kabe...@googlegroups.com zet je ook jouw
bericht op het prikbord van het Praethuis!

Ga naar het Kabelgat Praethuis op
http://groups.google.nl/group/kabelgat?hl=nl?hl=nl voor meer opties; nadat
je bent ingelogd kun je daar zelf je instellingen veranderen.

Wil je wel lid blijven, maar geen Praethuismail meer ontvangen? Stuur
eenvoudig een mailtje aan webr...@kabelgat.nl en het wordt voor je
geregeld! Als je je lidmaatschap van het Praethuis helemaal wilt
be�indigen, stuur je een e-mailbericht naar
kabelgat+u...@googlegroups.com* .

LET OP:
1: afmelden of wijzigen werkt alleen als je mailt vanaf het Email adres
waarmee je bent aangemeld!!
2: Lees s.v.p. v��r 13-02-2010 het bericht over de mail in het Praethuis en
neem zonodig actie.

__________ Informatie van ESET NOD32 Antivirus, versie van database
viruskenmerken 4882 (20100220) __________

Het bericht is gecontroleerd door ESET NOD32 Antivirus.

http://www.eset.com

__________ Informatie van ESET NOD32 Antivirus, versie van database viruskenmerken 4882 (20100220) __________

Het bericht is gecontroleerd door ESET NOD32 Antivirus.

http://www.eset.com

BlackyenAnnie Swart

to kabelpraat gat
Hoi Rob

Het is haast al een traditie volgens mij en de plek is helemaal niet zo gek.
Trouwens in de fabriek zijn best wel wat terug te vinden die het terugdenken
in de tijd vergemakkelijkt, vind ik. Tot ziens in de Fabriek dus, Blacky

john jankiewicz

to kbelgat kabelgat
hoi  allemaal,

verheug me er al op de 21 e

groetjes   john

> [...]

> 2: Lees s.v.p. vóór 13-02-2010 het bericht over de mail in het Praethuis en neem zonodig actie.

New Windows 7: Find the right PC for you. Learn more.

Rob Hond (namens de redaksie)

to Praethuis Kabelgatreunie 2009
Hoi Blacky en Annie;

Wat ik me nog afvraag: d'r was nog sprake van samen een happie eten
ergens, na afloop. Zijn daar al afspraken over gemaakt??

Zie jullie allemaal zondagmiddag... 'k heb d'r zin an!!

Groeten,

Rob

On 20 feb, 19:23, BlackyenAnnie Swart <abb1...@hotmail.com> wrote:
> [...]
>
> in de tijd vergemakkelijkt, vind ik. Tot ziens in de Fabriek dus, Blacky

BlackyenAnnie Swart

to kabelpraat gat
Dag Rob, met of via mij zijn geen afspraeken over eten gemaakt.
Paul heeft hier wel een sugestie 'gelanceerd' , dus a la regie
in de Fabriek zonmdag denk ik. Ik zal er zelf waarschijnlijk niet
aan mee doen 'het eten', te korte energie boog, helaas.

Tot zondag Blacky en uiteraard heb ik er ook ZIN in.

Hans Nijntjes

to kabe...@googlegroups.com
Helaas ga ik afbericht geven voor morgen.
Vlak voor het weekend is mijn dochter in het
ziekenhuis opgenomen ('t was maar haar blindedarm).
Ze is inmiddels weer thuis, maar met mijn
spaarzame tijd in het weekend moet ik even andere prioriteiten stellen.
Hopelijk een volgende keer beter.
Have a nice time daar in het Zaanse :o)

hartelijke groet uit Arnhem
Hans Nijntjes

> [...]

>kabelgat+unsubscribegooglegroups.com or reply to
>this email with the words "REMOVE ME" as the subject.

BlackyenAnnie Swart

to kabelpraat gat
Dag Hans

Heel veel beterschap met je dochter, een goede prioriteit lijkt mij.
Hans wiljij mij je adres even doormailen, ik heb nog een K'gat T-shirt voor
je liggen XX(x)L meen ik, kan ik deze opsturen als je hem nog wil.
Het was een gezellig treffen op het terras van de Fabriek en vooral geweldig weer.
Groeten Blacky

New Windows 7: Simplify what you do everyday. Find the right PC for you.