Afterparty testmeel

1 view

Rob Hond (namens de redaksie)

to Praethuis Kabelgatreunie 2009
Hoi iedereen;

Vandeweek heeft Cor een bericht in het Praethuis geplaatst met een
oproep om na te denken over een afterparty tijdens het Moise festival
deze zomer. Omdat we het vermoeden hebben dat dit bericht niet bij
iedereen is aangekomen, deze test. Laten jullie even weten of jullie
dit- en misschien ook het vorige- bericht hebben ontvangen??

Groeten,

Rob

Hans Nijntjes

to Rob Hond (namens de redaksie), Praethuis Kabelgatreunie 2009

Hallo allemaal,
Ik heb dit bericht dus ontvangen.
Mogelijk is afgelopen week met mijn antwoord hetzelfd

Op 2011 4 8 10:25 schreef "Rob Hond (namens de redaksie)" <kabelga...@gmail.com> het volgende:

> --
> Je ontvangt dit bericht omdat je bent aangemeld voor het Praethuis van de 'Kabelgatreunie 2009' (Google discussiegroep).
>
> Liever minder (of helemaal geen) Praethuismail ontvangen? Stuur een verzoek aan webr...@kabelgat.nl en het wordt voor je geregeld!

poetsma

to Praethuis Kabelgatreunie 2009, Rob Hond (namens de redaksie), Ferry Visser HM, ed visser
Bexzte Hond,

Ontvangen dus, en even een vraag, kennen wij elkaar? Er waren flink wat
honden in dat kabelgebeuren.
Mocht ik in de buurt zijn, dan kom ik gaarne. (En ik hoop dat er wat te
roken is, vette chillums, .lange klabooms, rooie Reykjavik)

Wie was of is Moise?

Groeten uit Managua

Peter Dinges