Afterparty

Cor Reijn

to kabe...@googlegroups.com
Op mijn opmerking van afgelopen zaterdag dat ik wel weer zin had in een Kabelgat Afterparty heb ik zegge en schrijven twee reacties gehad.Of dit nu komt omdat een Kabelgat Afterparty niet meer leeft onder de Kabelgatters of omdat bijna niemand deze berichten nog automatisch tussen zijn E-Mails krijgt toegestuurd ( moet ik toch eens aan Rob vragen ),ik weet het niet.Ik krijg ze nog wel,hoewel ik niet op mijn eigen berichten kan reageren,ik schijn te zijn afgemeld,nooit geweten!In iedergeval schreef Paul mij dat hij op dit moment teveel prive aan zijn hoofd had om de kar te trekken,en het liever even aan iemand anders overlied,hoewel hij een Afterparty wel zach zitten.
Elk jaar is er in het Darwin Park in Zaandam een gratis Pop Festival het Moisefestival.dit jaar op 25 juni,voor meer informatie over dit festival kijk op www.moisefestival.nl aangezien ik daar toch altijd nog wel wat oud Kabelgatters tegen kom leek het mij een goede plek om aftespreken voor een Afterparty,mits het weer goed is,is dit een prima plek,de muziek is graties en er is genoeg eten en drank te koop.Mijn vraag is of meer mensen dit een goed idee vinden,dan kunnen we altijd nog een rondschrijven per E-Mail naar alle Kabelgat adressen sturen,hoewel ik die adressen niet heb,maar daar is wel aan tekomen.Ik hoop nu maar dat ik wat meer reactie op dit schrijven krijg dan de vorige keer,zodat ik dit jaar heelveel Kabelgatters op het Moisefestival kan verwelkomen.
groetjes van cor

Bram

to Praethuis Kabelgatreunie 2009
25 juni heb ik genoteerd Cor.
Al jaren probeer ik massa-evenementen een beetje te mijden, maar dit
moet kunnen, zeker als er wat bekende gezichten zijn.
En nu maar hopen op knap weer.
Leuk innitiatief.

Bram

Rob Hond (namens de redaksie)

On 6 apr, 10:18, "Cor Reijn" <cor-re...@tele2.nl> wrote:
> Op mijn opmerking van afgelopen zaterdag dat ik wel weer zin had in een Kabelgat Afterparty heb ik zegge en schrijven twee reacties gehad.Of dit nu komt omdat een Kabelgat Afterparty niet meer leeft onder de Kabelgatters of omdat bijna niemand deze berichten nog automatisch tussen zijn E-Mails krijgt toegestuurd ( moet ik toch eens aan Rob vragen )

HadieCor;

Leuk idee!! Heb de 25e ook genoteerd.. Is voor mij bijna een
thuiswedstrijd: het Darwinpark grenst zo'n beetje aan mijn
achtertuin!! :-)
Denk wat betreft het doorsturen: ik denk dat nog geen honderd man/
vrouw de E-mail notificatie aan heeft staan. En daarnaast ben ik een
beetje bang dat meldingen van Google praatgroepen misschien wel in
spamfilters terechtkomen ofzo.. In ieder geval heb IK het gelezen. Zal
ik ook een berichtje op de voorpagina van de website plaatsen???

Groeten en tot ziens in het Darwinpark!!

Rob Hond

Rob Hond (namens de redaksie)

to Praethuis Kabelgatreunie 2009
Hoi Cor;

Je vroeg waarom sommige berichten wel an andere niet in het Praethuis
terechtkomen... Ik vermoed dat dit komt doordat mensen rechtstreeks
aan jou antwoorden en niet via het praethuis.. Ikzelf heb dat ook
gedaan, maar zal proberen om eraan te denken om de discussie hier te
houden zodat de anderen ook kunnen meelezen.. :-)

Heb jouw mailthje hier ook maar even onder geplakt; ben benieuwd of
iedereen nu weer bericht (en ZIN IN EEN AFTERPARTY) krijgt.

Grtzz

Rob

On 7 apr, "Cor Reijn" <cor-re...@tele2.nl> wrote:

Goed idee Rob,ik hoop dat er nog wat reacties binnen komen.Zodra ik
Paul
gesproken heb en hij het ook een goed idee vindt om een Afterparty
tijdens
het Moise Festival te houden neem ik contact met je op over wat voor
tekst
we zullen rond sturen,ik heb er al een beetje over nagedacht,wat we
zoal
niet moeten vergeten.
Peter Koeman vroeg zich af waarom het ene bericht wel in het Praethuis
kwam
en het ander niet,daar had ikzelf ook al aan zitten denken,maar ik kon
daar
geen antwoord opgeven.Een aantal mensen heeft mij geantwoord maar die
berichten zie ik niet terug in de Praethuis-Mail?
groetjes van cor

> [...]
> Elk jaar is er in het Darwin Park in Zaandam een gratis Pop Festival het Moisefestival.dit jaar op 25 juni,voor meer informatie over dit festival kijk opwww.moisefestival.nlaangezien ik daar toch altijd nog wel wat oud Kabelgatters tegen kom leek het mij een goede plek om aftespreken voor een Afterparty,mits het weer goed is,is dit een prima plek,de muziek is graties en er is genoeg eten en drank te koop.Mijn vraag is of meer mensen dit een goed idee vinden,dan kunnen we altijd nog een rondschrijven per E-Mail naar alle Kabelgat adressen sturen,hoewel ik die adressen niet heb,maar daar is wel aan tekomen.Ik hoop nu maar dat ik wat meer reactie op dit schrijven krijg dan de vorige keer,zodat ik dit jaar heelveel Kabelgatters op het Moisefestival kan verwelkomen.

Hans Nijntjes

to Rob Hond (namens de redaksie), Praethuis Kabelgatreunie 2009

Gebeurd als bij Cor.
In principe vind ik elke afspraak ok (wat ben ik toch flexibel :-)
Maar de afspraak in het Darwinpark lijkt mij ook leuk.
Tot ziens
Hans