RE: {Praethuismail} Kort overzicht van kabelgat@googlegroups.com - 1 bericht in 1 onderwerp

Mary v.

to kabe...@googlegroups.com
kan ik nu toch wel reply sturen? gaat erover dan ONZE gerrit van Zanph op Prime Time ned.1 NOS hun hele nummer De Haven van Amsterdam mochten zingen
zaterdag 20.00 uur optreden super gaaf op Java Eiland amsterdam met Ellen ten damme. (whatever) zou leuk zijn als we met een groep het lied leren vantevoren
en lekker mee gaan zingen - check havenlied amsterdam ofzo op google leer ffe de tekst uit de hoofd en kom meezingen.
groetjes
mary (sail is beautifull)

To: kabelga...@googlegroups.com
From: kabelgat...@googlegroups.com
Subject: {Praethuismail} Kort overzicht van kabe...@googlegroups.com - 1 bericht in 1 onderwerp
Date: Thu, 19 Aug 2010 16:37:25 +0000

Groep: http://groups.google.com/group/kabelgat/topics
    "peter.dynamisch" <peter.d...@gmail.com> Aug 19 01:09PM +0200 ^

    Beste Nanneke,
    Dit is een ontzettend vaag bericht. Maar zeker heel verontrustend. Dat zelfs
    zijn zoon niet zal weten wat er
    met zijn vader is en waar hij is. Ik heb daar geen woorden voor. meer...

--
Je ontvangt dit bericht omdat je bent aangemeld voor het Praethuis van de 'Kabelgatreunie 2009' (Google discussiegroep).

Liever minder (of helemaal geen) Praethuismail ontvangen? Stuur een verzoek aan webr...@kabelgat.nl en het wordt voor je geregeld!