Afterparty??

Rob Hond

to kabe...@googlegroups.com
Hallo allemaal,

Het is weer tijd voor een Kabelgat Reunie Afterparty!

Dit jaar leek het ons een goed idee om het te combineren met het gratis
Popfestival dat ieder jaar plaats vindt in het Darwinpark te Zaandam. Er
zijn diverse podia waartussen genoeg ruimte is voor een rustig gesprek. Het
festival heeft ook een Facebook site, maar daar staat nog niet veel op

Het festival heet Moise en het bestaat al een jaar of zeven. Er treden
voornamelijk jonge onbekende bandjes op, dus neem je kinderen mee! Dit jaar
wordt het gehouden op zaterdag 25 juni van 12.00 uur 's middags tot 12.00
uur �s nachts. In voorgaande jaren kwamen er ook al veel Kabelgatters, al
lieten die zich meestal niet voor 15.00 uur zien. Kom je eerder, kijk dan
niet gek op als je nog geen bekenden ziet�.

Er is weinig mogelijkheid om te schuilen, heb je bij slecht weer toch zin in
een Afterparty dan kunnen we die dag het best afzakken naar De Fabriek (
J.Sijbrandsteeg ).

Er is voldoende eten en drinken te koop op het festivalterrein, maar als je
's middags al komt en tussendoor uitgebreid wil eten moet je richting de
stad. Er is bijvoorbeeld een goede chinees aan de Vermiljoenweg hoek
Vrieschgroen straat, op plm. 300m vanaf het festivalterrein.

De ingang van het festivalterrein kun je het best vinden langs De Weer
tegenover de Pannerood straat. Op dit moment is het programma van het
festival nog niet bekend,maar als je een paar weken voor 25 juni op hun
website kijkt www.moisefestival.nl dan kun je daar alles vinden.

Ik hoop dat jullie er zin in hebben en allemaal op 25 juni naar het
Moisefestival in het Darwinpark komen!

Namens de Afterpartycommissie: Cor Reijn

Maya

to kabe...@googlegroups.com

Hallo  Cor,

Ik ben graag van de partij de 25e juni.

Groetjes, Maya Kauwen

--
Je ontvangt dit bericht omdat je bent aangemeld voor het Praethuis van de 'Kabelgatreunie 2009' (Google discussiegroep).

Liever minder (of helemaal geen) Praethuismail ontvangen? Stuur een verzoek aan webr...@kabelgat.nl en het wordt voor je geregeld!

Geen virus gevonden in dit bericht.
Gecontroleerd door AVG - www.avg.com
Versie: 10.0.1209 / Virusdatabase: 1500/3559 - datum van uitgifte: 04/08/11

Rob Hond (namens de redaksie)

to Praethuis Kabelgatreunie 2009
Sorry mensen...

Iedereen die op het Praethuis is geabonneerd heeft het
afterpartybericht misschien wel tien keer ontvangen.. Foutje van mij;
ik heb ook al zo lang niks meer met het Praethuis gedaan.. Als het
goed is, krijgen jullie vanaf nu weer gewoon één kopietje van elk
bericht.

Tot zien op Moise!!

Groeten,

Rob

Anja Winter

to kabe...@googlegroups.com
Krijgt Rob of Cor deze mail of beide?
Lijkt mij een leuk om naar een popfestival te gaan. Lijkt het helemaal weer of we terug zijn in de tijd.
De organisatie is zo ook makkelijker.
Ik denk dat ik wel kom
Groetjes
Anja

Jan Norder

to kabe...@googlegroups.com
he Rob,
mailtje van jou is leuk , maar hoef hem geen 6x .
gr Jan

[...]

GRATIS animaties voor je e-mail - van IncrediMail! Klik hier!
stampa_girl_line_du.gif

Adriana Glim

to kabe...@googlegroups.com
Hoi Rob,

Helaas moet ik me afmelden omdat ik in die periode in Kroatië vertoef, ik wens jullie heel veel plezier en hoop er de volgende keer wel bij te zijn.

Groetjes Adrie