Wow....

1 view

Rob Hond

to kabe...@googlegroups.com
Dat was helemaal geweldig, gisteren! Al die mensen weer te zien en nu dan
ook de gelegenheid hebben om ECHT een gesprek af te maken (want daar ontbak
het op de echte reunie wel eens aan.. We zijn alweer bijna een jaar verder..
ongelooflijk). Grappig incident: ik zat op het terras van de kade naar de
rug van een dame te kijken en dacht: Tjeez, wat een ontzettend mooie kop met
rood haar heeft die, zeg, wie zou dat zijn? Draait ze zich om, is het mijn
bloedeigen zussie Marjan... ;-) Als klap op de vuurpijl kreeg "het
organiserend comit�" ook nog een unieke dubbelCD van Jimi Hendrix aangeboden
(waarom die stomme engelssprekenden zoiets nou een laarsbeen noemen heb ik
nooit begrepen... ;-). Heb hem thuis gelijk opgezet... echt ontzettend leuk;
mensen, BEDANKT !

Eten met z'n allen was ook erg gezellg, al lieten de gangen wel wat lang oip
zich wachten. Gaf niks, des te meer tijjd hadden we om elkaar NOG
uitgebreider te spreken. De tafel achter ons had minder geduld trouwens, het
gerommel van de magen kwam zelfs boven onze gesprekken uit... of zou dat het
getrommel met bestek op het tafelblad zijn geweest? Anyway, ze waren erg
blij met het bakkie van onze patat dat ik ze heb aangrereikt...

Dit gaan we vaker doen: volgend jaar eerste zondag van de lente??!! We
houden contact!

Marianne Hond

to kabe...@googlegroups.com
Nee Rob, dat was ik niet hoor. Ik zat op dat moment in 'De Fabriek'.
Heb je toch echt naar een andere rug zitten staren in 'De Kade'.

> From: kabelga...@gmail.com
> To: kabe...@googlegroups.com
> Subject: {Praethuismail} Wow....
> Date: Mon, 22 Mar 2010 07:32:28 +0100
>
> Dat was helemaal geweldig, gisteren! Al die mensen weer te zien en nu dan
> ook de gelegenheid hebben om ECHT een gesprek af te maken (want daar ontbak
> het op de echte reunie wel eens aan.. We zijn alweer bijna een jaar verder..
> ongelooflijk). Grappig incident: ik zat op het terras van de kade naar de
> rug van een dame te kijken en dacht: Tjeez, wat een ontzettend mooie kop met
> [...]

Minder SPAM in de verbeterde Windows Live Hotmail

Rob Hond

to kabe...@googlegroups.com
Oeps... erghh... ehhh..  hmm.. mompel...

Eureka! Dat terras van de Fabriek was toch min of meer een  kade aan de Zaan?? Nou dan... zie je wel dat ik altijd gelijk heb?? Leer het nou eens: je mag een Grote Broer nooit tegenspreken, en al zeker niet als ze Rob heten! Grmbll.. mompel.. kleine zusjes... grrr...

to kabe...@googlegroups.com
Ehh hmm, dat geeft te denken omtrent jouw toestand op dat moment.
Toch wel leuk, de hele meute vermaakt zich in de Fabriek, en Rob in de Kade......
Beter je eigen màil lezen jongen  :o)

Rob Hond

to kabe...@googlegroups.com
<Grote-Maan modus>

Kijk Hans... dat wist je nog niet, maar ik ben één van die zeldzame mensen die op twee plaatsen tegelijk kan zijn:
dus gelijktijdig op een Kade als bij een Fabriek... daar draai ik m'n hand niet voor om (en daar hebben die
paar glazen wijn h e l e m a a l niks mee te maken! )

Dus hoe je het ook wendt of keert, ik heb gewoon altijd gelijk! ;-)

<\Grote-Maan modus>