>Tonttu wrote:
>> ...Allo raapusteli:
>>
>>> Ryhmä poistettiin jo taannoin, mutta koska ryhmälle
>>> tuntuu olevan tarvetta, niin olisi aika saada oma ryh-
>>> mä, jossa voisi keskustella muiden kanssa.
>>>
>>> Ei ole täysin omaa vikaani, jos Helget ja Viherahot
>>> on luoneet tänne noita roskaryhmiä.
>>
>> Viimeisin kuuden kuukauden aikana roskaryhmiä, tai edes
>> luontipelleilyjä, on harrastanut vain *sinä* !
>
>Eipä ole vikani, jos Finnet/Song ei tottele rmgroup-käskyjä.
Miksi joku ylipäätään tottelisi lähettämiäsi virheellisiä
rmgroup-käskyjä?