Kissalle hoitaja Jyväskylästä

Tania

Hei. Etsin luotettavaa hoitajaa kissalle. Hoitopaikkaa tarvitsisin max. 1 kuussa, usein vähemmänkin, eli ihan satunnaisia viikonloppuja tai 3-4 päivän pätkiä. Olisi kiva saada antaa kissa hoitoon jonnekin, missä tiedän että en taakoita ketään. Ihanteellista olisi, että sekä kissalla että sen hoitajalla ois mukavaa. Maksusta voidaan puhua tilannekohtaisesti. Itse tietenkin annan mukaan hiekkalaatikon, hiekat ja ruuat. Kissa itse on vajaan vuoden vanha maatiainen. Oikein leikkisä ja hyväntuulinen sylikissa. Nauttii seurasta ja tulee toimeen myös lasten kanssa.

Soittele tai viestittele jos innostuit: 045 1184111. Ois kiva raada vaikka 2-3 ihmistä remmiin, niin en joudu pulaan jos pitää lähteä johonkin.