Spotkanie 05.11.2009 - Flex w aplikacjach Java EE

Jakub Neumann

Oct 6, 2009, 2:16:29 PM10/6/09
to Trójmiasto JUG
Zapraszam na kolejne spotkanie, tym razem ja będę prelegentem i
opowiem o tym jak można wykorzystać Adobe Flex w budowie GUI dla
aplikacji Java EE.

Streszczenie:
Najpierw zaprezentuję krótko Flex'a, towarzyszące mu technologie i
narzędzia do naprawdę łatwego wytwarzania "ładnych" interfejsów
użytkownika. To co będzie dla mnie jednak najistotniejsze to
integracja Flex'a z najważniejszymi technologiami ze świata Java EE,
mam na myśli projekty: BlazeDS i Spring BlazeDS Integration oraz
GraniteDS i jego integracja z EJB 3, Seam'em i Springiem. Mam
nadzieję, że uda mi się pokazać że ta integracja jest dziś
rzeczywiście prosta. Będzie oczywiście dużo przykładów.

Zapraszam wszystkich zainteresowanych, wstęp rzecz jasna wolny.
05.11.2009, godz. 17.30, aula 2, Wydział MFI, Uniwersytet Gdański, ul.
Wita Stwosza 57, Gdańsk.

Jakub Neumann

l.kuczera

Oct 7, 2009, 7:24:01 AM10/7/09
to Trójmiasto JUG
A gdzie można ściągnąć time machine ? ;)

l.kuczera

Oct 7, 2009, 7:47:20 AM10/7/09
to Trójmiasto JUG
Ups nie zauważyłem że to listopad :P