NetBeansDay Gdansk-2008. Moje zdjecia.

Krzysztof Zubik

Nov 9, 2008, 6:53:21 PM11/9/08
to jug-tro...@googlegroups.com
Witam.
Jak zwykle zapraszam do ogldania moich zdjec.
One pod http://www.kzubik.cba.pl/java-g14.html
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243

Jacek Laskowski

to jug-tro...@googlegroups.com
2008/11/10 Krzysztof Zubik <kzu...@wp.pl>:

> Jak zwykle zapraszam do ogldania moich zdjec.
> One pod http://www.kzubik.cba.pl/java-g14.html

8 - po prawej Piotr

10 - Po lewej Geertjan, a w środku - Karol Harezlak

17 - Karol Harezlak i ukrywający się Geertjan

24 - uczestnicy sobotnio-niedzielnego spotkania integracyjnego (proszę o imiona)

30 - ...Geertjan po prawej

36 - Karol Harezlak

Jacek

--
Jacek Laskowski
Notatnik Projektanta Java EE - http://www.JacekLaskowski.pl

Lucas

to Trójmiasto JUG
Witam,

Co do zdjęcia nr 24 od lewej: Łukasz, Michał, Mateusz.
Czekam na kolejne spotkanie, może 22 listopada w Wa-wie jak dopisze
szczęście.

Łukasz

On 10 Lis, 15:29, "Jacek Laskowski" <ja...@laskowski.net.pl> wrote:
> [...]

Krzysztof Zubik

Nov 10, 2008, 4:04:30 PM11/10/08
to jug-tro...@googlegroups.com
Lucas napisał.

> [...]
> Co do zdjęcia nr 24 od lewej: Łukasz, Michał, Mateusz.
> Czekam na kolejne spotkanie, może 22 listopada w Wa-wie jak dopisze
Witam.
Dziekuje za wiadomosc witryne poprawilem i uzupelnilem.
Och i niedlugo spotkajmy sie w Wa-wie.

Krzysztof Zubik

Nov 11, 2008, 6:13:20 PM11/11/08
to jug-tro...@googlegroups.com
Jacek Laskowski napisał.

Witam.
Z grupek linuxowych.
> Rafał Trójniak napisał.

> Mikolaj Sochacki napisał.
> Witam.
> Dziekuje wszystkim za pomoc. Juz dziala. :) Film
> mnie udalo sie pomniejszyc do 118 MB. On juz idze do jakilinux.org Widze, ze
> bardziej go pomniejszac nie nalezy pomniejszac gdyz powoli
> na duzych jasnych powierzchniach pojawia sie cos podobnego do negatywu
> obrazu na starym kineskopie i dodatkowo cos jak kafelki.
> Poki co jego pozom bylby jescze minimalny i do zaakcetowania.
Przed chwilka dzieki pomocy kolegow rozwiazalem problem z Mencoderem i
juz film z Twojej prezentacji idzie do jakilinux.org
Och jednbak duzo trzeba porobic, zeby przygotowac filmy.
Jednak jest tu przyjemne zajecie pod Linuxem.

Krzysztof Zubik

Nov 12, 2008, 4:28:00 PM11/12/08
to jug-tro...@googlegroups.com
Jacek Laskowski napisał

Witam.
Przed chwilka dodalem link do mojego filmu z Twojej prezentacji
Zaawansowane
EJB3 z NetBeans 6.5.
On pod http://jakilinux.org/wideo/ejb3.avi 125 MB.