[27.02.2014] 52 spotkanie. 2 prezentacje i 1 wejściówka na Geecona

Michał Gruca

Feb 10, 2014, 2:22:12 AM2/10/14
to jug-tro...@googlegroups.com
Tym razem mamy gościnny występ Adama Dudczaka z Poznańskiego JUGa wspieranego przez Kubę Marchwickiego. Spotkanie będzie kontynuować tematy związane z testami automatycznymi.
Adam opowie nam o a Kuba pokaże

a że Adam jest współodpowiedzialny za organizację Geecoona, to do rozlosowania, pośród obecnych na spotkaniu, będzie wejściówka na tą konferencję!

Więcej informacji standardowo na naszej stronie: http://trojmiasto.jug.pl/2014/02/10/52-spotkanie-z-dwoma-prezentacjami-i-wejsciowka-na-geecona/

GdzieGdański Inkubator Przedsiębiorczości, Lęborska 3B, Gdańsk

Kiedy: 27.II.2014, 17:30

Pozdrawiamy i do zobaczenia w inkubatorze.

Łukasz Kuczera

Feb 20, 2014, 4:26:07 AM2/20/14
to jug-tro...@googlegroups.com
Szkoda że w tym czasie będę jechał na http://lamdadays.org

Łukasz Kuczera

Feb 20, 2014, 4:26:54 AM2/20/14
to jug-tro...@googlegroups.com
Wkradła się litrówka http://lambdadays.org/ :)

Łukasz Kuczera

Feb 21, 2014, 12:57:41 PM2/21/14
to jug-tro...@googlegroups.com
Grzegorz D zapraszam do publicznej dyskusji a nie prywatnego obrzucania mnie błotem w postaci posądzania o spam reklamowy. Zatem wyjaśniam:
1. Nie jestem w żaden sposób związany z lambda days.
2. Konferencja jest darmowa i nie komercyjna.
3. Nie ma już biletów więc jeżeli ktoś chce jechać to i tak nie wejdzie na konferencje.
4. Konferencja jest o scali/erlangu/haskellu (java nie jest językiem funkcyjnym).

Dodatkowo sam wielokrotnie prowadziłem prezentacje na JUG'u i wspieram mentalnie. Mam nadzieję że poprostu miałeś gorszy dzień lub zechcesz podać jakieś argumenty do dyskusji.