Spotkanie JUG 15 maja godz. 16:00, prezentacja Radek Holewa

Jakub Neumann

May 14, 2008, 2:19:47 PM5/14/08
to JUG Trójmiasto
W najbliższy czwartek spotkanie naszego JUG'a odbędzie się o godz.
16:00. Prezentacje poprowadzi Radek Holewa: http://www.holewa.org z
Krakowa. Opowiadał będzie o technologii JavaFX. Po wykładzie dyskusja
na tematy ogólne: Java, JUG'i, konferencje Javowe w Polsce. Zapowiada
się bardzo ciekawe spotkanie.

Zapraszamy!

PS.
Mój wykład z 15.30 o Web Services w przyszłym tygodniu.

Kasia eŚ

May 15, 2008, 8:07:42 AM5/15/08
to JUG Trójmiasto
Czy na pewno w przyszłym tygodniu? Boże Ciało jest 22 maja.

Krzysztof Zubik

May 15, 2008, 6:05:51 PM5/15/08
to jug-tro...@googlegroups.com
Jakub Neumann napisał.

> [...]
> Krakowa. Opowiadał będzie o technologii JavaFX. Po wykładzie dyskusja
> na tematy ogólne: Java, JUG'i, konferencje Javowe w Polsce. Zapowiada
Witam.
Zapraszam do obejrzenia moich zdjec pod
http://www.kzubik.cba.pl/java-g11.html
W.g. mnie dzisiejszy wyklad byl tu jednym z najciekawszych. :)
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 11.0

Grzegorz D

May 16, 2008, 5:42:04 PM5/16/08
to JUG Trójmiasto
Był the best :] (nic nie ujmując oczywiście wcześniejszym, także
ciekawym prezentacjom)

Adrian Sielski

May 17, 2008, 5:06:05 AM5/17/08
to jug-tro...@googlegroups.com
Grzegorz D pisze:

> Był the best :] (nic nie ujmując oczywiście wcześniejszym, także
> ciekawym prezentacjom)

Zgadza się, jedyny wykład, na którym się nie wyłączyłem nawet na chwile
xD. Gratulacje !