Temat spotkania JUG 17 kwietnia (update)

1 view

Jakub Neumann

Apr 16, 2008, 11:42:43 AM4/16/08
to JUG Trójmiasto
Tematyka najbliższego (tzn. jutrzejszego spotkania) jest następująca:
Piotr Borzyszkowski z Rodan Systems S.A., opowie o bardzo
zaawansowanej bibliotece
do wizualizacji grafów (http://www.jgraph.com) oraz pokaże
zastosowanie komercyjne na podstawie firmowego narzędzia do
definiowania procesów biznesowych.

Zapraszamy !

P.S Wszelkie zmiany/przesunięcia w naszym kalendarzu wynikają z
przyczyn niezależnych od prelegentów.

cypr...@gmail.com

Apr 17, 2008, 4:12:03 PM4/17/08
to JUG Trójmiasto
Nawiązując do tematu, to w marcowym SDJ była opsiana biblioteka
Prefuse. Demka wyglądają dosyć efektownie. Nie używałem, bo na razie
nie piszę nic desktopowego, ale do wizualizacji prezentuje się całkiem
nieźle. Jednak po prezentacji wydaje mi się, że JGraph jest prostszy w
użyciu ;) Czy można wogóle porównywać te dwie biblioteki?