Dzisiejszy wykład z Eclipse w praktyce

Dominik Kapusta

Mar 6, 2008, 8:20:21 AM3/6/08
to JUG Trójmiasto
Witam,
chciałbym pokrótce poinformować, czego się można dziś spodziewać na
prezentacji Eclipse w praktyce.
Przede wszystkim będzie to prezentacja możliwości przyspieszenia i
ułatwienia pisania kodu w Javie. Dużo skrótów klawiaturowych,
refaktoringu i szablonów kodu.
Poruszane będą takie tematy, jak:
- nawigacja - szybkie poruszanie się po workspace, perspektywie,
wyszukiwanie w pliku i w projekcie, poruszanie się po strukturze kodu
(np. w górę wywołań metod), itp
- refactoring - inline, wydzielanie metod, wprowadzanie zmiennych,
implementacje interfejsów
- generacja kodu - dostępne szablony kodu, definiowanie własnych
szablonów
- content assist
- debugging
Wszystkich zainteresowanych poszerzeniem swoich umiejętności z obsługi
Eclipse serdedznie zapraszam.
17:45, UG
Pozdrawiam
Dominik Kapusta

cypr...@gmail.com

Mar 6, 2008, 4:44:06 PM3/6/08
to JUG Trójmiasto
Świetny wykład, TJUG zapowiada się naprawdę interesująco :)

Kamiński Karol

Mar 6, 2008, 5:46:33 PM3/6/08
to JUG Trójmiasto
Wykład interesujący, wiele ciekawych i nie znanych mi 'tricków'.
Gratki...

Grzegorz D

Mar 7, 2008, 10:44:01 AM3/7/08
to JUG Trójmiasto
hmm, a ja chciałem przeglądnąć `eclipsowy` plik .doc przygotowany
przez Dominika na czwartkowej prezentacji, ale jakoś go znaleźć nie
mogę ...

pozdro

Jakub Neumann

Mar 7, 2008, 2:57:24 PM3/7/08
to jug-tro...@googlegroups.com
> hmm, a ja chciałem przeglądnąć `eclipsowy` plik .doc przygotowany
> przez Dominika na czwartkowej prezentacji, ale jakoś go znaleźć nie
> mogę ...
Prezentacja jest już dostępna na stronie google naszej grupy i na wiki.
Kolejne materiały za zgodą autorów będą tam umieszczane. Zgodnie z
ustaleniami zaktualizowałem godzinę spotkań na 17.30.

Kuba

Grzegorz D

Mar 8, 2008, 3:11:38 AM3/8/08
to JUG Trójmiasto
to dobrze :] na pewno się przyda nie jednokrotnie. wielkie dzięki dla
Dominika za udostępnienie!

Dominik Kapusta

Mar 10, 2008, 3:39:47 AM3/10/08
to JUG Trójmiasto
Bardzo się cieszę, że prezentacja miała owocny odbiór. :)
Polecam się na przyszłość i pozdrawiam wszystkich javowców.