Groovy - Java Companion - 28.05.2013

Łukasz Rybka

May 21, 2013, 10:49:54 AM5/21/13
to jug-tro...@googlegroups.com
Serdecznie zapraszamy na kolejne spotkanie Java User Group Trójmiasto, które odbędzie się 28 maja, w Inkubatorze Starter.

Data: 28.05.2013, godz. 17:30

Miejsce: Gdański Inkubator Przedsiębiorczości STARTER (ul. Lęborska 3b), centrum konferencyjne, parter

Temat prezentacji: Groovy - Java Companion

Prelegent: Zbigniew Sokołowski

Info od prelegenta: Wprowadzenie do dynamicznego języka działającego na platformie JVM - Groovy. Języka będącego doskonałym uzupełnieniem dla statycznego języka - Javy. Mam nadzieję, że moja prezentacja zachęci Was do rozszerzenia warsztatu programisty Javy o Groovy. Zamierzam pokazać jak dużo można zyskać i uprościć sobie codzienną pracę programisty, niekoniecznie decydując się na Scalę, która jest zamiennikiem Javy. Natomiast pozostać przy Javie i otrzymać dodając jednego jara do projektu otrzymać niezwykle potężne narzędzie. Rozszerzające tą ostatnią funkcjonalności, które znacie często z języków takich jak Python czy Ruby. Możliwości języka funkcyjnego, zalety języka skryptowego,możliwości tworzenia DSL. Doskonałym przykładem tego ostatniego jest ostatnio zyskujący popularność Gradle, tworzony właśnie w Groovy. I wiele wiele innych rzeczy i zastosowań, które zamierzam przekazać. Serdecznie zapraszam.

Prelegent sam o sobie: Software developer od 4 lat kodujący w Javie, od 3 lat w Groovy, w tym pluginy do Gradle. Absolwent PG ETI. Obecnie pracuję jako Java Developer dla Compuware. Pasjonat i inżynier w jednym starający się poznać Javę i oczywiście Grooviego od każdej strony.

Tomasz Dziurko

May 21, 2013, 10:51:51 AM5/21/13
to Trójmiasto JUG
Czy dla chętnych z daleka jest szansa na jakieś materiały w postaci elektronicznej po tej prezentacji? Slajdy, notatki lub (to byłoby juz na wypasie) nagranie wideo? :)

2013/5/21 Łukasz Rybka <darks...@gmail.com>

--
Otrzymujesz tę wiadomość, ponieważ subskrybujesz grupę dyskusyjną Google o nazwie „Trójmiasto JUG”.

Aby anulować subskrypcję tej grupy i przestać otrzymywać z niej wiadomości, wyślij e-maila do jug-trojmiast...@googlegroups.com.
Aby zamieszczać posty w tej grupie, wyślij e-mail na adres jug-tro...@googlegroups.com.
Odwiedź tę grupę na http://groups.google.com/group/jug-trojmiasto?hl=pl
Więcej opcji znajdziesz na https://groups.google.com/groups/opt_out

--
Regards / Pozdrawiam,
Tomek Dziurko

Łukasz ''Smok'' Rybka

May 21, 2013, 10:55:44 AM5/21/13
to jug-tro...@googlegroups.com
Slajdy i kod źródłowy (jeżeli takowy jest) zamieszczamy zwyczajowo na naszej stronie: http://trojmiasto.jug.pl/media/spotkania/

Na nagranie wideo trzeba będzie trochę poczekać, ale tak, będzie dostępne.

2013/5/21 Tomasz Dziurko <tdzi...@gmail.com>

--
Pozdrawiam serdecznie, Łukasz "Smok" Rybka

Zbigniew Sokołowski

May 21, 2013, 1:47:55 PM5/21/13
to jug-tro...@googlegroups.com
Witam, kod źródłowy będzie także dostępny na gitHubie, już podczas prezentacji, dla wygody słuchaczy.

pozdrawiam

Zbigniew Sokołowski

to jug-tro...@googlegroups.com
Dla zainteresowanych tematem opublikowałem tekst na blogu:

http://jvmtechnologyblog.wordpress.com/

pozdrawiam,
Zbyszek Sokołowski

Łukasz Rybka

Jun 5, 2013, 3:38:24 PM6/5/13
to jug-tro...@googlegroups.com
Zbyszku - jeszcze raz wielkie dzięki za świetna prezentację!
Materiały ze spotkania (zdjęcia, kod i prezentacja) zostały wrzucone na nasza stronę:  http://trojmiasto.jug.pl/media/spotkania/

Zbigniew Sokołowski

Jun 5, 2013, 4:02:54 PM6/5/13
to jug-tro...@googlegroups.com
To ja dziękuję słuchaczom za uwagę a Tobie za organizację.