עכשיו זה הרבה יותר מהיר/מקצועי עם מקצועיות של 30 שנה בתחום.

Buy property in Israel 972-50-5746326

to שיתוף פעולה - בנדלן
אם את/ה מוכר/קונה/משקיע/יזם/משווק נכסים/חברת השקעות או קשור לתחום הנדל"ן בישראל אירופה/ארה"ב?
* אם את/ה עו"ד ,יועץ מס, שמאי, משקיע, מייצג חברת נדל"ן, מנכ"ל, קבלן, שצריך לשווק מקצועית-מהירות-לפי פילוח שוק ומיקוד נכון?!
* אם את/ה מוכר/קונה/משכיר נכס בכל גודל, יעוד, תקציב, מיקום?
** עכשיו זה הרבה יותר מהיר/מקצועי עם מקצועיות של 30 שנה בתחום.
עמלתי רק 2 אחוז + מע"מ כחוק. בחוזה – אני בטוח שתקבל את השירות המקצועי עם מקסימום השקעה ביצירת והבאת קונה/מוכר לנכס המיוחד שלך. דרך פרסומים (שעלותם עלייך) ב:
1. רשתות החברתיות וקבוצות אינטרנט נכונות.
2. צילום ב 360 מעלות + הדמיות של הנכס והסביבה.
3. קמפיין שיווק רב ערוצי, כולל סרטון.
4. שיתוף משרדי נדל"ן מובילים במדינה ובחו"ל.
5. עמוד נחיתה פרטי לנכס שלך שיופץ ברשתות החברתיות ב"פייסבוק" וב "אינסטגרם" ב "יוטוב" ב"לינקדאין" ועוד.
בקיצור - אם את/ה באמת צריך למכור נדל"ן פרטי/מניב/נדל"ן מסחרי/נדל"ן עסקי/מלון/מגרש לבניה/אדמה חקלאית/מגרש מאושר לבניה או נכס מניב?
הירשמו כאן והיו גם אתם לקוחות מרוצים וממליצים > יחד נקדם עסקאות נדל"ן נקיות, רגילות ו/או מורכבות.
שלחו לינק או מייל עכשיו, צרפו הסבר קצר עליכם/עיסוקכם/טלפון.
סוג הנכס שברצונכם למכור/לקנות/להשכיר, מיקומו, גודלו, מחירו. rechef...@gmail.com
מבטיח לחזור, לעזור ולמכור לך את הנכס! להביא את הקונה/מוכר האחד שגם יסגור עסקה!!
*** השתרר/י מכאבי הראש הכלולים בתהליך או מהטיילת בנכס.
טל' 050-5746326 >> הניסיון שלי יחסוך לך זמן יקר ו...כסך רב!

0014.jpg

דורי אנגל

to Buy property in Israel, שיתוף פעולה - בנדלן
שלחת סיפור כל כך ארוך, ודבר אחד אתה לא שולח ! מה השם שלך, הכתובת שלך,
זה דבר ראשון.
דבר נוסף, אם אני מוכר נכס מסחרי ללקוח שלי והוא משלם לי 2% עמלה,
מה פתאום שהוא ישלם לי את הוצאות הפרסום ? זה הרי חלק מהעבודה שלי!!!
אז אתה גם רוצה לקבל עמלה, ואולי בלעדיות (זה לא היה ברור), וגם רוצה שהלקוח
ישלם לך את הפרסום?

זה לא לעניין ידידי

שבת שלום

דורי אנגל,
כלכלן, יועץ נדל"ן מסחרי
רמת גן,
נייד - 052-575-0404

שבת שלום

‫בתאריך שבת, 25 בינו׳ 2020 ב-20:19 מאת ‪Buy property in Israel 972-50-5746326‬‏ <‪rechef...@gmail.com‬‏>:‬
--
‏קיבלת את ההודעה הזו מפני שאתה רשום לקבוצה 'שיתוף פעולה - בנדלן' של קבוצות Google.
כדי לבטל את הרישום לקבוצה הזו ולהפסיק לקבל ממנה אימייל, שלח אימייל אל join-nadlan...@googlegroups.com.