Βιβλία για αρχές OOP

LiTTle

to jhug
Καλημέρα,

Ψάχνω να βρω βιβλία που να εξηγούν τις διάφορες αρχές για oop. Πέρα από τα βασικά (abstraction, encapsualtion, κλπ) τα οποία θα ήθελα να περιέχει θα ήθελα και πιο προχωρημένα (Single Responsibility Principle, Law of Demeter, κλπ) για μένα.
Έπειτα από ένα ψάξιμο κατέληξα εδώ (https://javarevisited.blogspot.com/2017/04/top-5-books-to-learn-object-oriented-programming.html). Μπορείτε να με συμβουλέψετε πιο είναι πιο εύκολα κατανοητό και πλήρες για αρχή;

Ευχαριστώ.

Kostis Kapelonis

to jh...@googlegroups.com
Εγω θα ελεγα αυτο
https://en.wikipedia.org/wiki/Thinking_in_Java

Τα "Head first" δεν τα εχω διαβασει προσωπικα αλλα δεν μου φαινονται
σοβαρα βιβλια.

Το clean code δεν θυμαμαι να λεει για OOP.

Το elegant objects ΜΗΝ το διαβασεις. Ο συγγραφέας ειναι ενας τυπος που
δυστυχως λεει πράγματα που απλά δεν ισχυουν.
Εχει και μερικες λαθος απόψεις σε καποια καιρια θεματα. Δυστυχως εχει
γραψει αρκετα Blog posts που βγαινουν στις αναζητησεις.
Αλλιως δεν θα του εδινε κανεις σημασια.

Κωστής