propono pri helpo de Paul Wuertz

elisa_day Gazeta.pl

to jes-2013-o...@googlegroups.com
sube poŝtaĵo kiun Paul sendis al j...@pej.pl.
ĉu iu de organizantoj bezonas helpon? bonvole diru al mi, kion mi respondu al Paul.
Goŝka

Dnia 1 grudnia 2013 14:53 "Paul Würtz" <paulw...@web.de> skribis inter alie:

Unue mi aûdis per kelkaj helpantoj de la JES, ke ankoraû helpo antaû la ĝusta komenco estus inda. Mi vere ŝatus fari ion, sed tute ne scias kion, do se vi diru iu konkrete farebla mi ankaû povus iri antaû la 28an.

Karina Mąkosa

to elisa_day Gazeta.pl, jes-2013-organizantoj
Saluton,

ni certe bezonos helpantojn por purigado, cxar ni mem devos purigi la ejon, ni ankaux bezonos helpon por prepari silvestran bufedon. ANkaux kontroli mangxkuponoj. estos multe da malgrandaj aferoj por fri dum la JES. Tamen mi pensas ke li ne devas veni jam je 27.12.

Karina

--
Otrzymujesz tę wiadomość, ponieważ subskrybujesz grupę dyskusyjną Google o nazwie „JES 2013 organizantoj”.

Aby anulować subskrypcję tej grupy i przestać otrzymywać z niej wiadomości, wyślij e-maila do jes-2013-organiz...@googlegroups.com.
Więcej opcji znajdziesz na https://groups.google.com/groups/opt_out