Podziękowania dla księdza Adama

mapal61

to jarybyo...@googlegroups.com
Drodzy mieszkańcy,sporo osób dopytuje się, jak wygląda sprawa podziękowań dla księdza Adama. Otóż w związku z tym ,że Anita kończy witraż i prawdopodobnie będzie gotowy w nadchodzącym tygodniu, to ustaliłam z Agatą, że pojedziemy  do Urazu na mszę świętą w niedzielę 28 lutego. Musimy się upewnić, czy ksiądz w tym dniu będzie i powiadomić osoby, które złożyły się na prezent a nie korzystają z naszej poczty. Kupiłam markowy zestaw Parkera (długopis i pióro) w ładnym drewnianym pudełku z metalową tabliczką na której wygrawerowane są podziękowania. Oprócz tego ma być ładny bukiet kwiatów. Mam nadzieję, że pojedzie nas spora grupa dlatego zachęcam Wszystkich. Szczegółowe informacje  podamy w przyszłym tygodniu. Życzę wszystkim pięknego weekendu. Małgosia Palewicz.