Pomoc dla sąsiadów w Siemianicach którzy w pożarze stracili cały dobytek.

alf...@wp.pl

to pbramorski, bea.dzialak, "żmijewscy ", Rzerzuchowscy, andrzejw_eko_polanka, Nowak, dorota.lewandowska, mariusz_borowiak, mapal61, jarybyoborniki

Witam.

Pozwoliłam sobie do Państwa napisać w tej sprawie bo wiem że naszym mieszkańcom los tych ludzi nie będzie obojętny.
Dzisiaj w pożarze w Siemianicach rodzina straciła cały dorobek swojego życia,może ktoś z naszych mieszkańców zechce wesprzeć poszkodowanych.Poniżej wysyłam skopiowane wiadomości które się dzisiaj ukazały.Wszystko jest w nich opisane.

2 Wielopoziomowa Drużyna Harcerska Elea Imienia Obrońców Wieży Spadochronowej

Kochani!
Mamy smutną wiadomość. Dzisiaj nasza harcerka Rozalka w pożarze straciła dom... Dlatego ruszamy z akcją zbierania rzeczy dla jej rodziny. Potrzeba wszystkiego. Szczególnie odzieży, obuwia i rzeczy codziennego użytku. Zbieramy w naszej harcówce (Poniatowskiego 8), na Parkowej w biurze pełnomocnika burmistrza do spraw uzależnień i w Siemianicach w świetlicy.

Obuwie damskie: 36, 37, 38
Męskie: 42/43

Jest to rodzina 5 osobowa: babcia, mama, tato i dwie nastolatki.

W razie pytań kontakt z nasza drużynowa (602729851)

Poniżej lista z rozmiarami ubrań oraz numer konta na który z dopiskiem DOM wpłacamy pieniądze, które pomogą rodzinie Rozalki.

ubrania dla taty:
- buty: 42/43
- spodnie: 94/96
- wzrost 176
- kołnierzyk 42/43

ubrania dla mamy i babci:
- buty: 36(mama), 38(babcia)
- rozmiar ubrań: 38

ubrania dla dziewczyn (14 lat i 18 lat):
- buty: 37, 38
- rozmiar ubrań: 38, 40

KONTO

Pieniądze można wpłacać na konto Parafialnego Oddziału Caritas koniecznie z dopiskiem:
DOM
Nr. 43 9583 0009 0000 2222 2000 0001

Pozdrawiam Sołtys Jar-Beata Trumpiel