O čemu želite da pišemo na blogu?

已查看 1 次
跳至第一个未读帖子

Milan Stanojevic

未读,
2012年1月19日 16:06:312012/1/19
收件人 JakaSifra
Ovde pišite o čemu bi želeli da pišemo na blogu, šta vas najviše
interesuje, šta vam je najzanimljivije, šta najradije čitate...

rade beli

未读,
2012年1月19日 17:59:102012/1/19
收件人 JakaSifra
Pozdrav svima mozda vise pricati o novim sablonima i nacinu nabavke
istih

Zoran Pisković

未读,
2012年1月19日 18:05:392012/1/19
收件人 jaka...@googlegroups.com
EVO OVAKO! UMORNI SMO OD ČITANJA. DA LI POSTOJI NEKI PROGRAM DA SVOJ TEKST AUDIO OBRADIŠ I STAVIŠ GA NA BLOG, TADA UMORAN ČOVEK MOŽE TEKST PRATITI I ČULOM SLUHA...RTV NOVI SAD IMA TU MOGUĆNOST KAO I SVETIGORA I SLOVO LJUBVE...KAKO MI BLOGERI DA TO ODRADIMO...SRETAN JOVANDAN 2012

2012/1/19 rade beli <radebe...@gmail.com>

Milan Stanojevic

未读,
2012年1月19日 18:45:282012/1/19
收件人 JakaSifra
Ranije sam pisao o tome, imaću u vidu tvoju preporuku...počeću sa
predstavljanjem zanimljivih šablona.....možda napravim serijal da npr.
svake srede ili nekog drugog dana izlaze tekstovi sa tom tematikom

Milan Stanojevic

未读,
2012年1月19日 18:51:012012/1/19
收件人 JakaSifra
Na žalost teško da se nešto tako desi iz više razloga, prvo većina tih
programa ili sajtova koji nude tu uslugu nisu besplatni, a kako ja od
bloga imam zaradu = 0, malo je mnogo da pored rada, truda i vremena
izdvajam još i novac. Drugo, to oduzima dosta vremena, a ja studiram
imam malo slobodnog vremena, nekad ne dolazim kući i po mesec dana (a
jedino kući imam net) tako da moram da pišem tekstove unapred.

Mada moram da priznam da je predlog zanimljiv, ako se nađe neki
sponzor svašta je moguće...pozdrav

On 20 јан, 00:05, Zoran Pisković <zpisko...@gmail.com> wrote:
> [...]
> ČULOM SLUHA...RTV NOVI SAD IMA TU MOGUĆNOST KAO I SVETIGORA I SLOVO
> LJUBVE...KAKO MI BLOGERI DA TO ODRADIMO...SRETAN JOVANDAN 2012

Zoran Pisković

未读,
2012年1月20日 15:30:182012/1/20
收件人 jaka...@googlegroups.com
ПОТПУНО САМ ВАС РАЗУМЕО...ХВАЛА

2012/1/20 Milan Stanojevic <blog.ja...@gmail.com>

Zoran Pisković

未读,
2012年1月20日 15:31:572012/1/20
收件人 jaka...@googlegroups.com
ПОТПУНО САМ ВАС РАЗУМЕО...ХВАЛА

2012/1/20 Milan Stanojevic <blog.ja...@gmail.com>
Na žalost teško da se nešto tako desi iz više razloga, prvo većina tih
回复全部
回复作者
转发
0 个新帖子