chyba v novej verzii JaGrLib

martin

to JaGrLib
mam problem s kompilaciou poslednej verzie JaGrLib. Chyba, ktoru mi
vypisuje je:

compile:
[javac] Compiling 1 source file to C:\graphic\class
[javac] C:\graphic\src\cz\cuni\jagrlib\piece\GLWindow.java
[javac] C:\graphic\src\cz\cuni\jagrlib\piece\GLWindow.java:228:
method does not override a method from its superclass
[javac] @Override
[javac] ^
[javac] C:\graphic\src\cz\cuni\jagrlib\piece\GLWindow.java:246:
method does not override a method from its superclass
[javac] @Override
[javac] ^
[javac] C:\graphic\src\cz\cuni\jagrlib\piece\GLWindow.java:267:
method does not override a method from its superclass
[javac] @Override
[javac] ^
[javac] 3 errors

Je mozne ,ze je chyba na mojej strane, prilis som zatial nemal cas to
riesit, tak vobec netusim. Ale mozno este niekto sa s tym stretol.

pepca

to JaGrLib
1. JaGrLib-bugs je ta spravna skupina, kam vas prispevek patri..
2. abych se na to mohl podivat, potrebuji podrobnejsi informace:
- jakou verzi (revision) JaGrLib mate
- jakou verzi JDK pouzivate
- udelal-li jste "ant clean"
- co presne mate v adresari "lib" (kde jsou podpurne knihovny pro
OpenGL). Specialne - jaka je verze vaseho JOGL