HRANT DINK OLDURULDU.ORHAN PAMUK YURTDISINA GITTI.SIMDI IRKCI VE SOVEN DUSUNCE TARAFINDAN KENDI CAHIL KABILELERINE HEDEF GOSTERILECEK ELIF SAFAK,PATRIKHANELER VE DIGERLERI KALDI.TURK VE MILLIYETCI OLDUGUNU SOYLEYEN BU ETOBUR DUSUNCE ASLINDA HICBIR UYGARLIGA AIT OLMAYAN DAVRANISLAR GOSTERIYOR.EDEBI GERCEKLIKLE HAYATIN GERCEGINI,MILLIYETCILIKLE YURTSEVERLIGI KARISTIRDIKLARI GIBI BU ULKEYI DE KENDI SAPKIN DUSUNCELERINE ALET ETMEYE CALISIYORLAR. STALININ ,HITLERIN ASKERLERI GIBI HERKESIN TEK BIR FIKIR VE DUSUNCE KARANLIGI ICINDE YASAMASINI DILIYORLAR.ERMENI SORUNUNU FIRSAT BILIP SALDIRGAN ICGUDULERINI DOYURMAK ISTEYENLERIN BU KONUDA DA ULKEYE COK YONLU ZARARLAR VERDIKLERINI YILLARDIR GORUYORUZ.ISIN EN UZUCU YANI DA INSANLIK TARIHININ DUSUNSEL UYGARLIGINA HENUZ GIREMEMIS BU INSANLARIN TURIZM GIBI UYGARLIK VE EMPATI GEREKTIREN BIR ALANDA DOLASMALARI.ATESLE OYNAMAYI COK SEVEN IRKCILIGA VE AYRIMCILIGA KARSI HERKESI DUYARLI OLMAYA CAGIRIYORUM. ALP DENIZASAN
----- Messaggio originale -----
Da: fatma tatar
Inviato: Mercoledì 21 febbraio 2007, 9:49:53
Oggetto: [izro] Baba ve Piç Elif Þafak
Messenger sohbeti ile sesinizi, kendinizi ve duygularinizi ifade edin! Burayi tiklayin!
Baba ve Piç Elif Şafak
CİBİLLİYETSİZ NASIL OLUNUR?...
Ülkemizde tartışma gündemini meşgul etmeye devam eden,
Türklüğü alenen aşağılamaktan dolayı yargılanan ve beraat eden Elif
Şafak gündemdeki yerini koruyor. Peki, AB?nin, hükümetin, içimizdeki
sözde aydınların ve yazarların ceza almaması için uğraş verdiği bu sözde
yazar
"Baba ve Piç" adlı romanında neler söylemişti?
Romanı okuduğunuz zaman tepki göstermemek mümkün değil!
Okuyun da Elif Şafak?a kimlerin sahip çıktığını görün!
Türk milletine ve atalarına karşı küstahça sözler kullanan sözde yazarın
kitabından iddianameye taşınan bölümlere bir bakın Alah aşkına...
....... 63. sayfa:
"Bütün akrabalarını 1915?te kasap Türklerin ellerinde kaybetmiş
soykırımzede bir sülalenin torunuyum. Köklerime ihanet etmeyi öğrenip,
soykırımı inkar etmek üzere yetiştirildim."
65. sayfanın 4. paragrafı:
" "sen kalk gel Orta Asya?dan, dal dosdoğru Anadolu?nun bağrına, sonra
bir bakmışsın her yerdeler! Orada yerleşik olan milyonlarca Ermeni'ye ne
oldu peki? Asimile edildiler! Eridiler! Yetim bırakıldılar! Sürüldüler!
Mal mülklerinden oldular! " "
130. sayfanın 7. paragrafında:
"... Sıradan Türklerle ne konuşacaksın? Eğitim görmüşleri bile ya
milliyetçi ya cahil. Sıradan insanlar tarihi gerçekleri kabul eder mi
sence? Sizi KATLİAMDAN geçirip sürdüğümüz, sonra da bütün bunları inkar
ettiğimiz için özür dileriz mi diyecekler sanıyorsun? "
170. sayfanın 1.paragrafı:
"... Ayaş'ta sağ kalan olmamış. Çankırı'ya götürülenler de peyderpey
öldürülmüşler. Sopalarla, balta saplarıyla dövülmüşler.?
171. sayfanın 6. paragrafı:
"...bazıları açlıktan ölmüş, bazıları da öldürülmüş."
172. sayfanın 3. ve 7. paragrafı:
"Türkler yapmış, dedi Armanuş, söylediklerinin ucunun nereye vardığına
dikkat etmeden...." "...Türklerdi 1915?te bunları Ermenilere yapanlar.?
185. sayfanın 10. ve 186. sayfanın 1. paragrafı:
"... 1909 Adana katliamlarından ya da 1915 tehcirinden.. Bunlar sana bir
şey hatırlattı mı? Ermeni soykırımı diye bir şey duymadın mı? Hiç..."
192. sayfanın 1.paragrafı:
".... toprağımızdan kovulduk, eşyalarımızdan olduk, hayvan muamelesi
gördük, koyun gibi kesildik. Doğru düzgün haysiyetli bir ölüm bile
esirgendi bizden...?
238. sayfanın 3. paragrafı:
"...Erkek bırakmıyorlar ortada. Silah arama bahanesiyle Ermenilerin
evlerine girip, sonra da yağmalıyorlar..." .......
Evet sevgili okurlarım, bu sözler fikir özgürlüğü olabilir mi? Bu
alçakça sözler ?Ne var yani?? denilerek geçiştirilmek istenebilir mi?
Bir Ermeniden çok, sözde Ermeni soykırımına böylesine destek veren bu
yazarı savunanlar acaba hangi kimliği taşıyorlar? Benim ülkemin
insanları Fransa'da, İsviçre'de benim atalarımı savunurken "Türkler
Ermeni soykırımı yapmamıştır" sözlerine yargı yolu gösterilip tehdit
edilirken, benim ülkemde üstelik Türk kimliği taşıyan küstah bir sözde
yazarın böylesine Türklüğü alenen aşağılaması, soykırımcı göstermesine
karşılık ülkemi yönetenler de dahil medyanın büyük bir kesiminin fikir
özgürlüğü altında bu küstah kadına sahip çıkmasını şiddetle kınıyorum.
Oldu olacak Elif Şafak'a bir de "Cibilliyetsiz nasıl olunur?" diye bir
roman yazdırsınlar!
Bir düşünün, bu ülkenin başbakanına hakaret edenlere başbakan tarafından
açılan davalarla tazminat cezaları verilirken, bu ülkenin milletine,
atalarına küstahça saldıran, aşağılayanlara yine onlar tarafından "AB
kızmasın" diye fikir özgürlüğü adı altında sahip çıkılmak istenmesi bu
milletin tarihine ihanet deÄŸil mi?
Beraat kararının ardından iki gün geçmeden o küstah kadının, bir İtalyan
gazetesine demeç verip, kendisine tepki gösteren Türk milletini küçük
bir azınlık olarak gösterip, "Küçük bir grubun linç kültürü"
değerlendirmesi yaparken kitabını da "Ermenilerin acısını paylaştım"
diye küstahça savunma cesaretini kendinde bulması devletimize meydan
okumak deÄŸil mi?
bu ülkeyi yönetenler Elif Şafak'ın sözlerinden kitaptaki alçakça
ifadelerinden rahatsız değiller,
Ayıptır beyler..
Günahtır, yazıktır.
Bu vatan, bu bayrak, bu millet için canlarını seve seve veren
atalarımızın kemiklerini sızlatmaya kimin hakkı var? Bakın, bugün kim
Türk düşmanlığı yapıyorsa, kim Türk'e silah sıkıyorsa, kim Türkiye
Cumhuriyetini içeriden parçalamak istiyorsa, onların velinimeti hiç
kuşkusuz Avrupa Birliği ve onun içimizdeki taşeronları oluyor.
Vatanseverlerin; bayrağını, milletini, askerini sevenlerin fikir
özgürlüğü hakkı olmuyor da vatansızların, ihanet odaklarının, ülkeyi
parçalamak isteyen sözde yazar ve aydınların, bu millete, bu
cumhuriyete, bu ülkenin ordusuna küfür edenlerin fikir özgürlüğü hakkı
oluyor.
Türkiye'yeye Elif Şafak'ı desteklemek adına gelip, mahkemesini izleyen,
301. maddeyi toptan kaldırın! diye talimat veren AB Komisyonu Türkiye
Delegasyonu Başkanı Kretchmer'in üstüne üstlük aynı anda Türk Silahlı
Kuvvetlerimize, Sivil otorite şart! diyerek küstahca saldırmasını bile
içine sindiren ülke benim ülkem olamaz!
Peki, Elif Şafak davasından rahatsız olanlar, o küstah kadını arayıp
geçmiş olsun diyenler kimler?
Net bir şekilde ortaya koyalım, bugün Türk mileti AB'nin kriterleri adı
altında linç edilmek isteniyor!
Çünkü, meydan AB ve ABD'nin kontrolünde, Soros gibi vakıfların
desteklediği işbirlikçi kurum ve kuruluşların elinde.
Soruyorum:
Şu AB sürecinde hakaret edilmedik milli ve manevi hangi kimliğimiz
kaldı?
Peygamberimize dahi dil uzatan onlar. Atatürk'e hakaret eden yine onlar.
Türk Silahlı Kuvvetleri'ne saldırıp Genelkurmay Başkanımız Büyükanıt'ın
önünü kesmeye çalışanlar da yine onlar...
Milliyetçi ve ulusalcıları vatan haini gibi göstermeye çalışan, Azınlık
hakları adı altında Türk milletini parçalama uğraşı veren, Ruhban
Okulu'nun açılması için mücadele verende onlar..
Soruyorum bu vatanın sahibi kim? Onlar mı yoksa Türk milleti mi?
OSMAN DİYADİN
Bu e-posta,isim,faks ve telefon numarasý yukarýda belirtilmiþ olan muhataba
ait ÖZEL ve Gà ZLà HATTA YASAK Bà LGà LERà ihtiva
edebilir. Eðer muhatab ve/veya muhatabýn daðýtýmla görevlendirdiði kiþi
deðil iseniz, lütfen bu bilgileri kullanmayýnýz ve
hiç bir surette, hiç bir kimseye açýklamayýnýz ve bilgisayarýnýzdan siliniz.
Bu e-posta hataen elinize geçmiþ olursa bizi
lütfen derhal arayýnýz. Elektronik mesajlar bozulmaya, ele geçirilmeye veya
izinsiz olarak deðiþtirilmeye açýk ortamlar
olduklarý için mesaj üzerinde yapýlmýþ herhangi bir deðiþiklik veya
sonuçlarý üzerinde sorumluluk kabul etmeyeceðimizi
bildiririz. Bu konu ile ilgili yaptýðýnýz masraflar size ödenecektir. Uyumlu
davranýþýnýza teþekkür ederiz.
This e-mail may contain CONFIDENTIAL, PRIVATE OR EVEN PROHIBITED information
intended exclusively for the Addressee. If you are not the addressee or
someone responsible for delivering this message to addressee, we request
that you delete this message immediately and do not use or disclose to
anyone its contents. If you have received this e-mail by mistake, remove it
from your computer and please notify us immediately. You will be reimbursed
for the expenses you incur from complying with these requests.Given the
electronic environment's susceptibility to unauthorized access, we will not
be liable for the corruption or interception of or unauthorized changes made
to this message or the consequences thereof, and we reserve the right to
take legal action where necessary.
Thank you for your cooperation.
___________________________________
L'email della prossima generazione? Puoi averla con la nuova Yahoo! Mail:
http://it.docs.yahoo.com/nowyoucan.html
Any questions? Get answers on any topic at Yahoo! Answers. Try it now.
ONCE HIC KIMSEYE SAYIN DIYE ON ISMIYLE HITAP ETMEYIN.MILLIYETCISINIZ AMA ANADILINIZI DE IHMAL ETMEYIN.BU TOPRAGIN MULKIYETI TC KIMLIGI TASIYAN HERKESE AITTIR,BUNU DA DAGARCIGINIZA BIR KOYUN ARTIK.
SAVUNDUGUNUZ SAHISLAR VE SIZ HER ILETINIZLE SOYLEDIKLERIMI BIR KEZ DAHA DOGRULUYORSUNUZ.BEN DE SIZE ISRAILE KADAR GITMEDEN ONCE ,OSMANLI VE CUMHURIYET TARIHINI NESNEL BIR ANLAYISLA INCELEMENIZI ONERIRIM.ELBETTE SOVENIZM VE IRKCILIK SIZLERIN TEKELINDE DEGIL.HER ULKEDE SIZIN GIBILER VAR.DEMOKRASI PARANOYASININ BU ULKEYE DAHA ONCE DE PAHALIYA PATLADIGINI INSALLAH BILIYORSUNUZDUR.TARIH BILIMINI DE ONYARGILARIN OYUNCAGI HALINE GETIRIRSENIZ BU TARIHIN INSANLIGIN TARIHI DEGIL OLSA OLSA KISILERIN RESMI TARIHI OLACAGINI UNUTMAYIN.HIC KIMSEYI DUYUMLARLA SUCLAMIYORUM AMA O CIRKIN İFADELERI DE BURADA ALINTILAMAK ISTEMIYORUM.SIZIN DAYANISMANIZI DA ''KORLER SAGIRLAR BIRBIRINI AGIRLAR'' OLARAK GORUYORUM.INSANOGLUNA YAPILAN HICBIR AYRIMCILIK,NE UYGARLIK ANLAYISLARINA NE DE BILDIGIM DINLERE SIGMAKTADIR.BASKALARINI SUCLAYIP KENDIMIZI AKLAYIP HAKLI GOSTERMEK ; KABILEMIZI ONAYLAMAK ICGUDUSUNDEN OTEYE GECMEZ.UYGARLIKLARI ANLAMAKLA YUKUMLU O SOZU EDILEN MESLEKDASLARIMIZIN DA BIR GUN DEMOKRASI KULTURUNDEN NASIPLERINI ALMALARI DILEGIYLE ,BEN DE SIZIN REHBERLER GUNUNUZU KUTLARIM.
AYDINLIK,KABILE ANLAYISINDAN SIYRILIP UYGARLIGA GIDEN GUNLERE....ALP DENIZASAN
----- Messaggio originale -----
Da: mehmet yusuf tanriverdi <mytanr...@yahoo.com>
A: iz...@googlegroups.com
Inviato: Mercoledì 21 febbraio 2007, 17:13:21
Oggetto: [izro] Re: Baba ve Piç Elif Þafak,Alp beyefendiye
sayýn Alp beysanal ortamda duyumlarla konuþarak insanlarý suçlamak ,bir takým sýfatlar çok kolay.Bu platformda ermeni meselesi ile yazýlanlar mutlak surette uzman görüþleri olmakla beraber sizi ,bunlarý yazanlarý vahþi hayvan gibi gösterme dürtüsünden kurtaracak bir done vereyim .eðer imkanýnýnz varsa à sraile gidin kudüsün eski kýsmýnda ki Ermeni bölümünü dolaþýn ve görün bakalým kin kusmak nasýl oluyor.Bir millete hakaret nasýl yapýlýyor.Adý armenian tavern olan restauranta girin ,ve menülerin arkasýna yazýlmýþ Ermeni tarihini (ki bayaðý detaylý )okuyun.Ruslarýn özgür devletlerini iþgalettiðini yazmalarýna raðmen yine de tüm hakaretlerini ve kinlerini nasýl Türklere kustuklarýný görün.umarým sanal kabul ettiðiniz tüm yazýlara karþýlýk bu yazýmýn gerçekliðine inanýrsýnýz.Bu arada hiç bir þekilde yazýlanlarýn bir ýrký veya milleti tümden hedef aldýðýný n söylenemiyeceðini de ayýrt edin.Ayný bölgede birkaç Ermeni esnafla da görüþtüm ,restaurant sahibi gibi onlarda Anadoludan göçmüþtü,fakat bakýþ açýlarý çok farklý idi.daha fazla detayla kafa aðrýtmak istemiyorum ama,demokrasi adý altýnda bir ülkeyi bölmek parçalamak oyununa gelmeye hazýr arkadaþlara à sraili görmelerini tavsiye ederim.Baský neymiþ asimile nasýl yapýlýrmýþ,bir ýrk ,bir millet nasýl aþþaðýlanýrmýþ ,ülke bölünürse neler olurmuþ çok net görebilirler.Konu sadece müslümanlar da deðil Hiristiyanlar da ayný eza yý çekiyor.Herkes yaþadýðý topraðý eðer zerre kadar seviyorsa biraz daha duyarlý olsun ve oyunun farkýna varsýn.Sevgili Fatma haným ve Asil tunçer Arkadaþlarýma da bilgi daðarcýklarý için sonsuz teþekkürler.saygýlar rehberler günümüz tekrar kutlu olsunmehmet tanrýverdi
HRANT DINK OLDURULDU.ORHAN PAMUK YURTDISINA GITTI.SIMDI IRKCI VE SOVEN DUSUNCE TARAFINDAN KENDI CAHIL KABILELERINE HEDEF GOSTERILECEK ELIF SAFAK,PATRIKHANELER VE DIGERLERI KALDI.TURK VE MILLIYETCI OLDUGUNU SOYLEYEN BU ETOBUR DUSUNCE ASLINDA HICBIR UYGARLIGA AIT OLMAYAN DAVRANISLAR GOSTERIYOR.EDEBI GERCEKLIKLE HAYATIN GERCEGINI,MILLIYETCILIKLE YURTSEVERLIGI KARISTIRDIKLARI GIBI BU ULKEYI DE KENDI SAPKIN DUSUNCELERINE ALET ETMEYE CALISIYORLAR. STALININ ,HITLERIN ASKERLERI GIBI HERKESIN TEK BIR FIKIR VE DUSUNCE KARANLIGI ICINDE YASAMASINI DILIYORLAR.ERMENI SORUNUNU FIRSAT BILIP SALDIRGAN ICGUDULERINI DOYURMAK ISTEYENLERIN BU KONUDA DA ULKEYE COK YONLU ZARARLAR VERDIKLERINI YILLARDIR GORUYORUZ.ISIN EN UZUCU YANI DA INSANLIK TARIHININ DUSUNSEL UYGARLIGINA HENUZ GIREMEMIS BU INSANLARIN TURIZM GIBI UYGARLIK VE EMPATI GEREKTIREN BIR ALANDA DOLASMALARI.ATESLE OYNAMAYI COK SEVEN IRKCILIGA VE AYRIMCILIGA KARSI HERKESI DUYARLI OLMAYA CAGIRIYORUM. ALP DENIZASAN
----- Messaggio originale -----
Da: fatma tatar
Inviato: Mercoledì 21 febbraio 2007, 9:49:53
Oggetto: [izro] Baba ve Piç Elif Þafak
Messenger sohbeti ile sesinizi, kendinizi ve duygularinizi ifade edin! Burayi tiklayin!
Baba ve Piç Elif Şafak
CİBİLLİYETSİZ NASIL OLUNUR?...
Ülkemizde tartışma gündemini meşgul etmeye devam eden,
Türklüğü alenen aşağılamaktan dolayı yargılanan ve beraat eden Elif
Şafak gündemdeki yerini koruyor. Peki, AB?nin, hükümetin, içimizdeki
sözde aydınların ve yazarların ceza almaması için uğraş verdiği bu sözde
yazar
"Baba ve Piç" adlı romanında neler söylemişti?
Romanı okuduğunuz zaman tepki göstermemek mümkün değil!
Okuyun da Elif Şafak?a kimlerin sahip çıktığını görün!
Türk milletine ve atalarına karşı küstahça sözler kullanan sözde yazarın
kitabından iddianameye taşınan bölümlere bir bakın Alah aşkına...
....... 63. sayfa:
"Bütün akrabalarını 1915?te kasap Türklerin ellerinde kaybetmiş
soykırımzede bir sülalenin torunuyum. Köklerime ihanet etmeyi öğrenip,
soykırımı inkar etmek üzere yetiştirildim."
65. sayfanın 4. paragrafı:
" "sen kalk gel Orta Asya?dan, dal dosdoğru Anadolu?nun bağrına, sonra
bir bakmışsın her yerdeler! Orada yerleşik olan milyonlarca Ermeni'ye ne
oldu peki? Asimile edildiler! Eridiler! Yetim bırakıldılar! Sürüldüler!
Mal mülklerinden oldular! " "
130. sayfanın 7. paragrafında:
"... Sıradan Türklerle ne konuşacaksın? Eğitim görmüşleri bile ya
milliyetçi ya cahil. Sıradan insanlar tarihi gerçekleri kabul eder mi
sence? Sizi KATLİAMDAN geçirip sürdüğümüz, sonra da bütün bunları inkar
ettiğimiz için özür dileriz mi diyecekler sanıyorsun? "
170. sayfanın 1.paragrafı:
"... Ayaş'ta sağ kalan olmamış. Çankırı'ya götürülenler de peyderpey
öldürülmüşler. Sopalarla, balta saplarıyla dövülmüşler.?
171. sayfanın 6. paragrafı:
"...bazıları açlıktan ölmüş, bazıları da öldürülmüş."
172. sayfanın 3. ve 7. paragrafı:
"Türkler yapmış, dedi Armanuş, söylediklerinin ucunun nereye vardığına
dikkat etmeden...." "...Türklerdi 1915?te bunları Ermenilere yapanlar.?
185. sayfanın 10. ve 186. sayfanın 1. paragrafı:
"... 1909 Adana katliamlarından ya da 1915 tehcirinden.. Bunlar sana bir
şey hatırlattı mı? Ermeni soykırımı diye bir şey duymadın mı? Hiç..."
192. sayfanın 1.paragrafı:
".... toprağımızdan kovulduk, eşyalarımızdan olduk, hayvan muamelesi
gördük, koyun gibi kesildik. Doğru düzgün haysiyetli bir ölüm bile
esirgendi bizden...?
238. sayfanın 3. paragrafı:
"...Erkek bırakmıyorlar ortada. Silah arama bahanesiyle Ermenilerin
evlerine girip, sonra da yağmalıyorlar..." .......
Evet sevgili okurlarım, bu sözler fikir özgürlüğü olabilir mi? Bu
alçakça sözler ?Ne var yani?? denilerek geçiştirilmek istenebilir mi?
Bir Ermeniden çok, sözde Ermeni soykırımına böylesine destek veren bu
yazarı savunanlar acaba hangi kimliği taşıyorlar? Benim ülkemin
insanları Fransa'da, İsviçre'de benim atalarımı savunurken "Türkler
Ermeni soykırımı yapmamıştır" sözlerine yargı yolu gösterilip tehdit
edilirken, benim ülkemde üstelik Türk kimliği taşıyan küstah bir sözde
yazarın böylesine Türklüğü alenen aşağılaması, soykırımcı göstermesine
karşılık ülkemi yönetenler de dahil medyanın büyük bir kesiminin fikir
özgürlüğü altında bu küstah kadına sahip çıkmasını şiddetle kınıyorum.
Oldu olacak Elif Şafak'a bir de "Cibilliyetsiz nasıl olunur?" diye bir
roman yazdırsınlar!
Bir düşünün, bu ülkenin başbakanına hakaret edenlere başbakan tarafından
açılan davalarla tazminat cezaları verilirken, bu ülkenin milletine,
atalarına küstahça saldıran, aşağılayanlara yine onlar tarafından "AB
kızmasın" diye fikir özgürlüğü adı altında sahip çıkılmak istenmesi bu
milletin tarihine ihanet deÄŸil mi?
Beraat kararının ardından iki gün geçmeden o küstah kadının, bir İtalyan
gazetesine demeç verip, kendisine tepki gösteren Türk milletini küçük
bir azınlık olarak gösterip, "Küçük bir grubun linç kültürü"
değerlendirmesi yaparken kitabını da "Ermenilerin acısını paylaştım"
diye küstahça savunma cesaretini kendinde bulması devletimize meydan
okumak deÄŸil mi?
bu ülkeyi yönetenler Elif Şafak'ın sözlerinden kitaptaki alçakça
ifadelerinden rahatsız değiller,
Ayıptır beyler..
Günahtır, yazıktır.
Bu vatan, bu bayrak, bu millet için canlarını seve seve veren
atalarımızın kemiklerini sızlatmaya kimin hakkı var? Bakın, bugün kim
Türk düşmanlığı yapıyorsa, kim Türk'e silah sıkıyorsa, kim Türkiye
Cumhuriyetini içeriden parçalamak istiyorsa, onların velinimeti hiç
kuşkusuz Avrupa Birliği ve onun içimizdeki taşeronları oluyor.
Vatanseverlerin; bayrağını, milletini, askerini sevenlerin fikir
özgürlüğü hakkı olmuyor da vatansızların, ihanet odaklarının, ülkeyi
parçalamak isteyen sözde yazar ve aydınların, bu millete, bu
cumhuriyete, bu ülkenin ordusuna küfür edenlerin fikir özgürlüğü hakkı
oluyor.
Türkiye'yeye Elif Şafak'ı desteklemek adına gelip, mahkemesini izleyen,
301. maddeyi toptan kaldırın! diye talimat veren AB Komisyonu Türkiye
Delegasyonu Başkanı Kretchmer'in üstüne üstlük aynı anda Türk Silahlı
Kuvvetlerimize, Sivil otorite şart! diyerek küstahca saldırmasını bile
içine sindiren ülke benim ülkem olamaz!
Peki, Elif Şafak davasından rahatsız olanlar, o küstah kadını arayıp
geçmiş olsun diyenler kimler?
Net bir şekilde ortaya koyalım, bugün Türk mileti AB'nin kriterleri adı
altında linç edilmek isteniyor!
Çünkü, meydan AB ve ABD'nin kontrolünde, Soros gibi vakıfların
desteklediği işbirlikçi kurum ve kuruluşların elinde.
Soruyorum:
Şu AB sürecinde hakaret edilmedik milli ve manevi hangi kimliğimiz
kaldı?
Peygamberimize dahi dil uzatan onlar. Atatürk'e hakaret eden yine onlar.
Türk Silahlı Kuvvetleri'ne saldırıp Genelkurmay Başkanımız Büyükanıt'ın
önünü kesmeye çalışanlar da yine onlar...
Milliyetçi ve ulusalcıları vatan haini gibi göstermeye çalışan, Azınlık
hakları adı altında Türk milletini parçalama uğraşı veren, Ruhban
Okulu'nun açılması için mücadele verende onlar..
Soruyorum bu vatanın sahibi kim? Onlar mı yoksa Türk milleti mi?
OSMAN DİYADİN
Bu e-posta,isim,faks ve telefon numarasý yukarýda belirtilmiþ olan muhataba
ait ÖZEL ve Gà ZLà HATTA YASAK Bà LGà LERà ihtiva
edebilir. Eðer muhatab ve/veya muhatabýn daðýtýmla görevlendirdiði kiþi
deðil iseniz, lütfen bu bilgileri kullanmayýnýz ve
hiç bir surette, hiç bir kimseye açýklamayýnýz ve bilgisayarýnýzdan siliniz.
Bu e-posta hataen elinize geçmiþ olursa bizi
lütfen derhal arayýnýz. Elektronik mesajlar bozulmaya, ele geçirilmeye veya
izinsiz olarak deðiþtirilmeye açýk ortamlar
olduklarý için mesaj üzerinde yapýlmýþ herhangi bir deðiþiklik veya
sonuçlarý üzerinde sorumluluk kabul etmeyeceðimizi
bildiririz. Bu konu ile ilgili yaptýðýnýz masraflar size ödenecektir. Uyumlu
davranýþýnýza teþekkür ederiz.
This e-mail may contain CONFIDENTIAL, PRIVATE OR EVEN PROHIBITED information
intended exclusively for the Addressee. If you are not the addressee or
someone responsible for delivering this message to addressee, we request
that you delete this message immediately and do not use or disclose to
anyone its contents. If you have received this e-mail by mistake, remove it
from your computer and please notify us immediately. You will be reimbursed
for the expenses you incur from complying with these requests.Given the
electronic environment's susceptibility to unauthorized access, we will not
be liable for the corruption or interception of or unauthorized changes made
to this message or the consequences thereof, and we reserve the right to
take legal action where necessary.
Thank you for your cooperation.
___________________________________
L'email della prossima generazione? Puoi averla con la nuova Yahoo! Mail:
http://it.docs.yahoo.com/nowyoucan.html
Any questions? Get answers on any topic at Yahoo! Answers. Try it now.
L'email della prossima generazione? Puoi averla con la nuova Yahoo! Mail
We won't tell. Get more on shows you hate to love
(and love to hate): Yahoo! TV's Guilty Pleasures list.
SAYIN TANRIVERDIONCELIKLE ,ADIYLA SAYIN DIYE HITAP EDILMEYECEÄžI GORGU KURALLARI ACISINDAN DA COK ACIKTIR.AMA TERCIH SIZIN TABII KI.BU,ORNEGIN AYNI APARTMANDA YASADIGINIZ ERMENI KOKENLI TC VATANDASI KOMSUNUZA ''MADAM VIRJIN HANIM TEYZE '' DEMEK KADAR GULUNC OLUYOR.SIZ KENDINIZI DOGUSTAN SOLCU ILAN EDIYORSUNUZ.SOLCU OLMAK DA ATATURKCU OLMAK DA ULKEMIZDE DUSUNSEL AYDINLANMADAN GECMEMIS INSANLAR ICIN BUTUN KAVRAMLAR GIBI COK SU KALDIRIR.ATATURKUN ISTEDIGI GIBI TURKIYE CUMHURIYETINI KURAN TURK HALKINA TURK MILLETI DENIR.BURADA BIR IRKCILIK SOZKONUSU DEGILDIR.BEN ULKESINI SEVEN BIR VATANSEVER OLARAK`; KENDISINE MILLIYETCI ADINI TAKAN,KENDISI GIBI DUSUNMEYENI OBSESSIV SEFERBERLIK VE SIDDET DUYGULARINI TATMIN NESNESI OLARAKGOREN SAHISLARIN BENI VE ULKEYI KORUMAYA KALKMALARINI COK TEHLIKELI GORUYORUM.BU BANA ANADOLUDAKI SU DEYISI HATIRLATIYOR'' AYI YAVRUSUNU SEVERKEN BOGMUS'' ITTIHAT VE TERAKKININ GUNUMUZDEKI UZANTISI OLAN BU ANLAYISTAN ULKEMIZ COK ZARAR GORDU ZATEN.EMPERYALIST ULKELERIN AMACLARI HER ZAMAN BELLIDIR AMA MILLIYETCILIK BU ULKEYI BIR ARADA TUTAN HIC BIR ZAMAN OLAMADIGI GIBI HER ZAMAN BOLEN OLMUSTUR.BU DA ULKE DUSMANLARINA HIZMET ETMISTIR.''HASSASIYETLERI KASIMAMAK'' SOYLEMI ULKEMIZDE UYARI NITELIGINDE TABULARI TARTISMAYALIM ANLAMINA GELIR.BEN ,ATATURKUN DE SOYLEDIGI GIBI DUSUNSEL OLARAK BATIYA YURUYEBILEN,AYDINLANMADAN YANA BIR YURTTASIM.O YUZDEN BU SOYLEMIN ATATURKCULUGE DE ,SOZUNU ETTIGINIZ SOLCULUGUN ANALITIK VE MATERYALIST DUSUNCESINE DE SIGMADIGI COK ACIK.PLATFORMDA YAPTIGIMIZ BU YAZISMANIN POLEMIK DEGIL OLSA OLSA IKI MESLEKDAS ARASINDA DUSUNSEL BIR TARTISMA OLABILECEGINE INANIYORUM..ATATURKUN SOYLEDIGI MUASIR MEDENIYETLER SEVIYESINE ULASABILMEMIZ ICIN BU TARTISMALARIN COK FAYDALI OLDUGUNU DUSUNUYORUM.
UMUT VE SEVGIYLEALP DENIZASAN
----- Messaggio originale -----
Da: mehmet yusuf tanriverdi <mytanr...@yahoo.com>
A: iz...@googlegroups.com
Inviato: Giovedì 22 febbraio 2007, 7:55:30
Oggetto: [izro] Re: Baba ve Pi «® Elif ©°afak,Alp beyefendiye,Say ©Ån Tanr ©Åverdiye
Sayýn Alp BEYÖnce kelimelerin nasýl ve ne için yazýldýðýný ve satýr arasý diye tabir edilenleri okumayý öðrenmenizi ,bana Türkçe öðretmeden önce,tavsiye eder,sandýðýnýz gibi bir ''milliyetçi'' deðil kendimi bildim bileli sol görüþlü bir insaným ve daha önceleri bir mailimde yazdýðým gibi Ülkemi sevmek için de bir siyasi oluþuma ait olmak zorunda deðilim.12 eylül öncesi ben ve benim gibi birçok arkadaþýma sempatizaný olduðumuz oluþumlar tarafýndan,bugün hala onurla savunduðum ATATÜRKÇÜLÜà Ü bize diktatörlük,ATAYI da faþist diye tanýttýlar.Rica ediyorum bana demokrasi yada baþka þeyler öðretmeye kalkmayýn .bu ülkenin her karýþ topraðýný ,sadece gezmek deðil farklý bölgelerinde yýllarca yaþadým da.Belli görüþ ve anýlara sahip insanlarý,sadece ait olduklarýný iddia ettikleri topraklarýnýn dýþýnda serzeniþte bulunurken deðil,yaþadýklarý bölgelerde de tanýma fýrsatýna sahip oldum.Kimse ýrkçýlýk yapmýyor,elbetteki her ülkede uç noktalar bulunacaktýr,bu ülkenin özelinde ise parçalanmaya ,yok edilmeye çalýþýlan bir ulus ve onu her türlü beladan korumaya gönüllü ve her ne isim altýnda olursa olsun,yerli iþbirlikçilerine karþý da tavrýný belirlemiþ bir kitle var.bunu da satýr aralarýndan iyi okuyabilmeniz ve bu polomiði gereksiz yere uzatmadan ve hassasiyetleri kaþýmamanýz dileði ile
ONCE HIC KIMSEYE SAYIN DIYE ON ISMIYLE HITAP ETMEYIN.MILLIYETCISINIZ AMA ANADILINIZI DE IHMAL ETMEYIN.BU TOPRAGIN MULKIYETI TC KIMLIGI TASIYAN HERKESE AITTIR,BUNU DA DAGARCIGINIZA BIR KOYUN ARTIK.
SAVUNDUGUNUZ SAHISLAR VE SIZ HER ILETINIZLE SOYLEDIKLERIMI BIR KEZ DAHA DOGRULUYORSUNUZ.BEN DE SIZE ISRAILE KADAR GITMEDEN ONCE ,OSMANLI VE CUMHURIYET TARIHINI NESNEL BIR ANLAYISLA INCELEMENIZI ONERIRIM.ELBETTE SOVENIZM VE IRKCILIK SIZLERIN TEKELINDE DEGIL.HER ULKEDE SIZIN GIBILER VAR.DEMOKRASI PARANOYASININ BU ULKEYE DAHA ONCE DE PAHALIYA PATLADIGINI INSALLAH BILIYORSUNUZDUR.TARIH BILIMINI DE ONYARGILARIN OYUNCAGI HALINE GETIRIRSENIZ BU TARIHIN INSANLIGIN TARIHI DEGIL OLSA OLSA KISILERIN RESMI TARIHI OLACAGINI UNUTMAYIN.HIC KIMSEYI DUYUMLARLA SUCLAMIYORUM AMA O CIRKIN İFADELERI DE BURADA ALINTILAMAK ISTEMIYORUM.SIZIN DAYANISMANIZI DA ''KORLER SAGIRLAR BIRBIRINI AGIRLAR'' OLARAK GORUYORUM.INSANOGLUNA YAPILAN HICBIR AYRIMCILIK,NE UYGARLIK ANLAYISLARINA NE DE BILDIGIM DINLERE SIGMAKTADIR.BASKALARINI SUCLAYIP KENDIMIZI AKLAYIP HAKLI GOSTERMEK ; KABILEMIZI ONAYLAMAK ICGUDUSUNDEN OTEYE GECMEZ.UYGARLIKLARI ANLAMAKLA YUKUMLU O SOZU EDILEN MESLEKDASLARIMIZIN DA BIR GUN DEMOKRASI KULTURUNDEN NASIPLERINI ALMALARI DILEGIYLE ,BEN DE SIZIN REHBERLER GUNUNUZU KUTLARIM.
AYDINLIK,KABILE ANLAYISINDAN SIYRILIP UYGARLIGA GIDEN GUNLERE....ALP DENIZASAN
----- Messaggio originale -----
Da: mehmet yusuf tanriverdi <mytanr...@yahoo.com>
A: iz...@googlegroups.com
Inviato: Mercoledì 21 febbraio 2007, 17:13:21
Oggetto: [izro] Re: Baba ve Piç Elif Þafak,Alp beyefendiye
sayýn Alp beysanal ortamda duyumlarla konuþarak insanlarý suçlamak ,bir takým sýfatlar çok kolay.Bu platformda ermeni meselesi ile yazýlanlar mutlak surette uzman görüþleri olmakla beraber sizi ,bunlarý yazanlarý vahþi hayvan gibi gösterme dürtüsünden kurtaracak bir done vereyim .eðer imkanýnýnz varsa à sraile gidin kudüsün eski kýsmýnda ki Ermeni bölümünü dolaþýn ve görün bakalým kin kusmak nasýl oluyor.Bir millete hakaret nasýl yapýlýyor.Adý armenian tavern olan restauranta girin ,ve menülerin arkasýna yazýlmýþ Ermeni tarihini (ki bayaðý detaylý )okuyun.Ruslarýn özgür devletlerini iþgalettiðini yazmalarýna raðmen yine de tüm hakaretlerini ve kinlerini nasýl Türklere kustuklarýný görün.umarým sanal kabul ettiðiniz tüm yazýlara karþýlýk bu yazýmýn gerçekliðine inanýrsýnýz.Bu arada hiç bir þekilde yazýlanlarýn bir ýrký veya milleti tümden hedef aldýðýný n söylenemiyeceðini de ayýrt edin.Ayný bölgede birkaç Ermeni esnafla da görüþtüm ,restaurant sahibi gibi onlarda Anadoludan göçmüþtü,fakat bakýþ açýlarý çok farklý idi.daha fazla detayla kafa aðrýtmak istemiyorum ama,demokrasi adý altýnda bir ülkeyi bölmek parçalamak oyununa gelmeye hazýr arkadaþlara à sraili görmelerini tavsiye ederim.Baský neymiþ asimile nasýl yapýlýrmýþ,bir ýrk ,bir millet nasýl aþþaðýlanýrmýþ ,ülke bölünürse neler olurmuþ çok net görebilirler.Konu sadece müslümanlar da deðil Hiristiyanlar da ayný eza yý çekiyor.Herkes yaþadýðý topraðý eðer zerre kadar seviyorsa biraz daha duyarlý olsun ve oyunun farkýna varsýn.Sevgili Fatma haným ve Asil tunçer Arkadaþlarýma da bilgi daðarcýklarý için sonsuz teþekkürler.saygýlar rehberler günümüz tekrar kutlu olsunmehmet tanrýverdi
HRANT DINK OLDURULDU.ORHAN PAMUK YURTDISINA GITTI.SIMDI IRKCI VE SOVEN DUSUNCE TARAFINDAN KENDI CAHIL KABILELERINE HEDEF GOSTERILECEK ELIF SAFAK,PATRIKHANELER VE DIGERLERI KALDI.TURK VE MILLIYETCI OLDUGUNU SOYLEYEN BU ETOBUR DUSUNCE ASLINDA HICBIR UYGARLIGA AIT OLMAYAN DAVRANISLAR GOSTERIYOR.EDEBI GERCEKLIKLE HAYATIN GERCEGINI,MILLIYETCILIKLE YURTSEVERLIGI KARISTIRDIKLARI GIBI BU ULKEYI DE KENDI SAPKIN DUSUNCELERINE ALET ETMEYE CALISIYORLAR. STALININ ,HITLERIN ASKERLERI GIBI HERKESIN TEK BIR FIKIR VE DUSUNCE KARANLIGI ICINDE YASAMASINI DILIYORLAR.ERMENI SORUNUNU FIRSAT BILIP SALDIRGAN ICGUDULERINI DOYURMAK ISTEYENLERIN BU KONUDA DA ULKEYE COK YONLU ZARARLAR VERDIKLERINI YILLARDIR GORUYORUZ.ISIN EN UZUCU YANI DA INSANLIK TARIHININ DUSUNSEL UYGARLIGINA HENUZ GIREMEMIS BU INSANLARIN TURIZM GIBI UYGARLIK VE EMPATI GEREKTIREN BIR ALANDA DOLASMALARI.ATESLE OYNAMAYI COK SEVEN IRKCILIGA VE AYRIMCILIGA KARSI HERKESI DUYARLI OLMAYA CAGIRIYORUM. ALP DENIZASAN
----- Messaggio originale -----
Da: fatma tatar
Inviato: Mercoledì 21 febbraio 2007, 9:49:53
Oggetto: [izro] Baba ve Piç Elif Þafak
Messenger sohbeti ile sesinizi, kendinizi ve duygularinizi ifade edin! Burayi tiklayin!
Baba ve Piç Elif Şafak
CİBİLLİYETSİZ NASIL OLUNUR?...
Ülkemizde tartışma gündemini meşgul etmeye devam eden,
Türklüğü alenen aşağılamaktan dolayı yargılanan ve beraat eden Elif
Şafak gündemdeki yerini koruyor. Peki, AB?nin, hükümetin, içimizdeki
sözde aydınların ve yazarların ceza almaması için uğraş verdiği bu sözde
yazar
"Baba ve Piç" adlı romanında neler söylemişti?
Romanı okuduğunuz zaman tepki göstermemek mümkün değil!
Okuyun da Elif Şafak?a kimlerin sahip çıktığını görün!
Türk milletine ve atalarına karşı küstahça sözler kullanan sözde yazarın
kitabından iddianameye taşınan bölümlere bir bakın Alah aşkına...
....... 63. sayfa:
"Bütün akrabalarını 1915?te kasap Türklerin ellerinde kaybetmiş
soykırımzede bir sülalenin torunuyum. Köklerime ihanet etmeyi öğrenip,
soykırımı inkar etmek üzere yetiştirildim."
65. sayfanın 4. paragrafı:
" "sen kalk gel Orta Asya?dan, dal dosdoğru Anadolu?nun bağrına, sonra
bir bakmışsın her yerdeler! Orada yerleşik olan milyonlarca Ermeni'ye ne
oldu peki? Asimile edildiler! Eridiler! Yetim bırakıldılar! Sürüldüler!
Mal mülklerinden oldular! " "
130. sayfanın 7. paragrafında:
"... Sıradan Türklerle ne konuşacaksın? Eğitim görmüşleri bile ya
milliyetçi ya cahil. Sıradan insanlar tarihi gerçekleri kabul eder mi
sence? Sizi KATLİAMDAN geçirip sürdüğümüz, sonra da bütün bunları inkar
ettiğimiz için özür dileriz mi diyecekler sanıyorsun? "
170. sayfanın 1.paragrafı:
"... Ayaş'ta sağ kalan olmamış. Çankırı'ya götürülenler de peyderpey
öldürülmüşler. Sopalarla, balta saplarıyla dövülmüşler.?
171. sayfanın 6. paragrafı:
"...bazıları açlıktan ölmüş, bazıları da öldürülmüş."
172. sayfanın 3. ve 7. paragrafı:
"Türkler yapmış, dedi Armanuş, söylediklerinin ucunun nereye vardığına
dikkat etmeden...." "...Türklerdi 1915?te bunları Ermenilere yapanlar.?
185. sayfanın 10. ve 186. sayfanın 1. paragrafı:
"... 1909 Adana katliamlarından ya da 1915 tehcirinden.. Bunlar sana bir
şey hatırlattı mı? Ermeni soykırımı diye bir şey duymadın mı? Hiç..."
192. sayfanın 1.paragrafı:
".... toprağımızdan kovulduk, eşyalarımızdan olduk, hayvan muamelesi
gördük, koyun gibi kesildik. Doğru düzgün haysiyetli bir ölüm bile
esirgendi bizden...?
238. sayfanın 3. paragrafı:
"...Erkek bırakmıyorlar ortada. Silah arama bahanesiyle Ermenilerin
evlerine girip, sonra da yağmalıyorlar..." .......
Evet sevgili okurlarım, bu sözler fikir özgürlüğü olabilir mi? Bu
alçakça sözler ?Ne var yani?? denilerek geçiştirilmek istenebilir mi?
Bir Ermeniden çok, sözde Ermeni soykırımına böylesine destek veren bu
yazarı savunanlar acaba hangi kimliği taşıyorlar? Benim ülkemin
insanları Fransa'da, İsviçre'de benim atalarımı savunurken "Türkler
Ermeni soykırımı yapmamıştır" sözlerine yargı yolu gösterilip tehdit
edilirken, benim ülkemde üstelik Türk kimliği taşıyan küstah bir sözde
yazarın böylesine Türklüğü alenen aşağılaması, soykırımcı göstermesine
karşılık ülkemi yönetenler de dahil medyanın büyük bir kesiminin fikir
özgürlüğü altında bu küstah kadına sahip çıkmasını şiddetle kınıyorum.
Oldu olacak Elif Şafak'a bir de "Cibilliyetsiz nasıl olunur?" diye bir
roman yazdırsınlar!
Bir düşünün, bu ülkenin başbakanına hakaret edenlere başbakan tarafından
açılan davalarla tazminat cezaları verilirken, bu ülkenin milletine,
atalarına küstahça saldıran, aşağılayanlara yine onlar tarafından "AB
kızmasın" diye fikir özgürlüğü adı altında sahip çıkılmak istenmesi bu
milletin tarihine ihanet deÄŸil mi?
Beraat kararının ardından iki gün geçmeden o küstah kadının, bir İtalyan
gazetesine demeç verip, kendisine tepki gösteren Türk milletini küçük
bir azınlık olarak gösterip, "Küçük bir grubun linç kültürü"
değerlendirmesi yaparken kitabını da "Ermenilerin acısını paylaştım"
diye küstahça savunma cesaretini kendinde bulması devletimize meydan
okumak deÄŸil mi?
bu ülkeyi yönetenler Elif Şafak'ın sözlerinden kitaptaki alçakça
ifadelerinden rahatsız değiller,
Ayıptır beyler..
Günahtır, yazıktır.
Bu vatan, bu bayrak, bu millet için canlarını seve seve veren
atalarımızın kemiklerini sızlatmaya kimin hakkı var? Bakın, bugün kim
Türk düşmanlığı yapıyorsa, kim Türk'e silah sıkıyorsa, kim Türkiye
Cumhuriyetini içeriden parçalamak istiyorsa, onların velinimeti hiç
kuşkusuz Avrupa Birliği ve onun içimizdeki taşeronları oluyor.
Vatanseverlerin; bayrağını, milletini, askerini sevenlerin fikir
özgürlüğü hakkı olmuyor da vatansızların, ihanet odaklarının, ülkeyi
parçalamak isteyen sözde yazar ve aydınların, bu millete, bu
cumhuriyete, bu ülkenin ordusuna küfür edenlerin fikir özgürlüğü hakkı
oluyor.
Türkiye'yeye Elif Şafak'ı desteklemek adına gelip, mahkemesini izleyen,
301. maddeyi toptan kaldırın! diye talimat veren AB Komisyonu Türkiye
Delegasyonu Başkanı Kretchmer'in üstüne üstlük aynı anda Türk Silahlı
Kuvvetlerimize, Sivil otorite şart! diyerek küstahca saldırmasını bile
içine sindiren ülke benim ülkem olamaz!
Peki, Elif Şafak davasından rahatsız olanlar, o küstah kadını arayıp
geçmiş olsun diyenler kimler?
Net bir şekilde ortaya koyalım, bugün Türk mileti AB'nin kriterleri adı
altında linç edilmek isteniyor!
Çünkü, meydan AB ve ABD'nin kontrolünde, Soros gibi vakıfların
desteklediği işbirlikçi kurum ve kuruluşların elinde.
Soruyorum:
Şu AB sürecinde hakaret edilmedik milli ve manevi hangi kimliğimiz
kaldı?
Peygamberimize dahi dil uzatan onlar. Atatürk'e hakaret eden yine onlar.
Türk Silahlı Kuvvetleri'ne saldırıp Genelkurmay Başkanımız Büyükanıt'ın
önünü kesmeye çalışanlar da yine onlar...
Milliyetçi ve ulusalcıları vatan haini gibi göstermeye çalışan, Azınlık
hakları adı altında Türk milletini parçalama uğraşı veren, Ruhban
Okulu'nun açılması için mücadele verende onlar..
Soruyorum bu vatanın sahibi kim? Onlar mı yoksa Türk milleti mi?
OSMAN DİYADİN
Bu e-posta,isim,faks ve telefon numarasý yukarýda belirtilmiþ olan muhataba
ait ÖZEL ve Gà ZLà HATTA YASAK Bà LGà LERà ihtiva
edebilir. Eðer muhatab ve/veya muhatabýn daðýtýmla görevlendirdiði kiþi
deðil iseniz, lütfen bu bilgileri kullanmayýnýz ve
hiç bir surette, hiç bir kimseye açýklamayýnýz ve bilgisayarýnýzdan siliniz.
Bu e-posta hataen elinize geçmiþ olursa bizi
lütfen derhal arayýnýz. Elektronik mesajlar bozulmaya, ele geçirilmeye veya
izinsiz olarak deðiþtirilmeye açýk ortamlar
olduklarý için mesaj üzerinde yapýlmýþ herhangi bir deðiþiklik veya
sonuçlarý üzerinde sorumluluk kabul etmeyeceðimizi
bildiririz. Bu konu ile ilgili yaptýðýnýz masraflar size ödenecektir. Uyumlu
davranýþýnýza teþekkür ederiz.
This e-mail may contain CONFIDENTIAL, PRIVATE OR EVEN PROHIBITED information
intended exclusively for the Addressee. If you are not the addressee or
someone responsible for delivering this message to addressee, we request
that you delete this message immediately and do not use or disclose to
anyone its contents. If you have received this e-mail by mistake, remove it
from your computer and please notify us immediately. You will be reimbursed
for the expenses you incur from complying with these requests.Given the
electronic environment's susceptibility to unauthorized access, we will not
be liable for the corruption or interception of or unauthorized changes made
to this message or the consequences thereof, and we reserve the right to
take legal action where necessary.
Thank you for your cooperation.
___________________________________
L'email della prossima generazione? Puoi averla con la nuova Yahoo! Mail:
http://it.docs.yahoo.com/nowyoucan.html
Any questions? Get answers on any topic at Yahoo! Answers. Try it now.
L'email della prossima generazione? Puoi averla con la nuova Yahoo! Mail
We won't tell. Get more on shows you hate to love
(and love to hate): Yahoo! TV's Guilty Pleasures list.
L'email della prossima generazione? Puoi averla con la nuova Yahoo! Mail
No need to miss a message. Get email on-the-go
with Yahoo! Mail for Mobile. Get started.
Date: Thu, 22 Feb 2007 04:58:36 -0800
From: mytanr...@yahoo.com
Subject: [izro] Re: Baba ve Pi «® Elif ©°afak,Alp beyefendiye,Say ©Ån Tanr ©Åverdiye
To: iz...@googlegroups.com
sayın DENİZASANgörgü kuralı dersi vermeden önce neden saygısızca ama seviyesizce değil yazdığımı anlayın ,sizin daha önceki maillerinizdeki uslubunuzu kınamak anlamında o tarz bir hitapta bulundum ve ikinci mailimde satır aralarını iyi okuyun diye de uyardım .Doğrudur bu platform karşılıklı fikir alışverişi platformudur ve her kim üslubunu bozarsa ,o üslüpla da cevap alır sonmailinizdeki gibi düzgün üslup ve yapıcı olursanız hitabet te ona göre değişir.kimseyi meşgul etmeyelim varsa sorularınız özelime yazın.Çünki kimsenin sizleri korumaya niyeti yok ,gördüğüm kadarı ile yeterince korunuyor ve heyecanlandırılıyorsunuz.saygılarmehmet tanrıverdi