Fwd: Teknik Öğretmenler İçin Mühendislik Tamamlama Programları Giriş Sınavı hk.

Devrim Cem

to izmirmm...@googlegroups.com

---------- Yönlendirilmiş ileti ----------
Kimden: TMMOB MAKINA MUHENDISLERI ODASI IZMIR SUBE <bim-...@mmo.org.tr>
Tarih: 27 Haziran 2013 14:50
Konu: Teknik Öğretmenler İçin Mühendislik Tamamlama Programları Giriş Sınavı hk.
Kime: devr...@gmail.com

Teknik Öğretmenlerin Mühendis Olmasını Sağlayacak Olan, "Teknik Öğretmenler İçin Mühendislik Tamamlama Programları Giriş Sınavı"na Karşıyım, Bu Sınav İptal Edilmelidir

Teknoloji Fakülteleri ve "uzaktan eğitim" gibi mühendislik öğretimi ve uygulamalarının temelini aşındıran düzenlemelerin ardından şimdi de teknik öğretmenlere "mühendis" unvanı verilmesi söz konusudur.

Yükseköğretim Kurulu (YÖK)‘nun, 80 bin civarında olduğu belirtilen teknik öğretmenin mühendis unvanı almasına olanak sağlayacak olan "Teknik Öğretmenler İçin Mühendislik Tamamlama Programlarının Giriş Sınavı‘na karşı durmak için sesimizi duyuralım.

İmza ve Faks metni http://goo.gl/OTLiU
Facebook https://www.facebook.com/groups/direnmuhendis/
Twitter https://twitter.com/DirenMuhendis

Metni, YÖK‘ün eposta adreslerine ve faks numaralarına gönderebilir, Başbakanlık BİMER sisteminden iletebilirsiniz.

Tepkinizi ayrıca twitterdan #TeknikÖğretmenlerİçinMühendislikTamamlamaSınavıİptalEdilsin! hashtagi ile paylaşarak, Facebook‘tan sayfamıza yazarak da iletebilirsiniz.

YÖK:
Fax: 0 (312) 266 47 59
Eposta: bilgi...@yok.gov.tr

BİMER
http://bimerapplication.basbakanlik.gov.tr/

COPYRIGHT © 2013 TMMOB MAKİNA MÜHENDİSLERİ ODASI İZMİR ŞUBE
MMO TEPEKULE KONGRE SERGİ VE İŞ MERKEZİ ANADOLU CAD. NO: 40 KAT:M2 BAYRAKLI - İZMİR
TEL: (+90) 232 4623333   FAKS: (+90) 232 4862060
e-POSTA: iz...@mmo.org.tr

-