6. Kartondan Tekneler Yarışması hk.

Devrim Cem

to izmirmm...@googlegroups.com
1 Temmuz Denizcilik ve Kabotaj Bayramı gününde TMMOB İzmir İl Koordinasyon Kurulu tarafından 6. Kartondan Tekneler Yarışması yapılacaktır.

Her sene, Odamız adına Şubemiz öğrenci üyelerinden oluşturulan ekibimiz yarışmalara katılmaktadır.

Bu seneki yarışmalara katılacak ekibimizi (4-10 kişi) oluşturmak için, İzmir'de bulunan ve çalışmalara katılabilecek öğrenci üyelerimizin 27 Haziran 2013 Perşembe günü akşamı saat:18.00'e kadar tarafıma bilgi verilmesini önemle rica ederim.

Devrim Cem ERTURAN
MMO İzmir Şubesi
Teknik Görevli

İletişim için:

0 232 462 33 33 -136
0 553 337 53 35

6. Kartondan Tekneler Yarışması hk..doc

Barış ALTINSOY

to izmirmm...@googlegroups.com
Devrim Abi merhaba,

Ben Kartondan Tekneler yarışı için katılmak isterim. Bir kesinliğim yok ancak önceki yıldan da bir miktar tecrübem bulunmaktadır. Ne dersin uygun olur mu?

Teşekkür ederim.

26 Haziran 2013 13:03 tarihinde Devrim Cem <devr...@gmail.com> yazdı:

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "izmirmmo.ogrenci" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için izmirmmoogren...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.

--
Barış ALTINSOY
Yaşar Üniversitesi

Devrim Cem

to izmirmm...@googlegroups.com
İzmir'de olan ve yarışmaya katılmak isteyen her arkadaşımız tabii ki de katılabilir Barış. Ekipte yer almak isteyen arkadaşlar 0 533 337 53 35 numaralı telefondan bana bugün mutlaka ulaşmalılar.

Barış ALTINSOY

to izmirmm...@googlegroups.com
Devrim abi katılmak istiyorum ancak verdiğin telefon numarasından ulaşamadım ben mi yanlış yazdım acaba diye düşündüm ancak baya yanlış numara diyor.

Devrim Cem

to izmirmm...@googlegroups.com
Haklısın Barış, kusura bakma. Doğrusu 0 553 337 53 35 olacak.