Odullu Fotograf Yarismamiz Basladi :)

2 views
Skip to first unread message

emre topdemir

unread,
Mar 6, 2008, 3:14:39 AM3/6/08
to iu...@googlegroups.com
Merhaba,

Yarismamiz istanbul universitesi ogrencilerine yoneliktir, her turlu ayrintili bilgiyi www.fotografkulubu.org sitemiz araciligiyla ogrenebilirsiniz.
 
Ozet olarak;

Konu serbesttir.
Dijital - Analog | Siyah/Beyaz - Renki ayrimi, kisitlamasi yoktur.
Fotograflar 20x30 kart baskisi olarak elden teslim edilecektir.
En fazla 5 fotograf ile katilmak mumkundur.
Son katilim tarihi: 31 Mart 2008 'dir.

Odullere gelince;

1. Nikon Coolpix L14
2. Braun Tripod 3001
3. Braun Canta

Ayrica yarisma sonunda sergi acilacaktir.

Yarisma sponsorumuz www.durutronik.com 'dur.


Bol sans..
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages