Yeni bir döneme Merhaba derken...

10 views
Skip to first unread message

Murat KECECI

unread,
Sep 13, 2007, 2:29:43 AM9/13/07
to iu...@googlegroups.com
Bilgisayar Kulübü olarak, 2007-2008 öğretim yılının tüm arkadaşlarımız için başarılarla dolu geçmesini diler, saygı, sevgi ve bilgi içerisinde bir dönem geçirmenizi temenni ederiz.
 
Yeni dönemimizde de "Öğrenci'den öğrenciye eğitim" ve Seminer çalışmalarımıza devam edeceğiz. Bu konuda her türlü fikre açığız. Laboratuvar ve yer sorunu olmadığı sürece istediğiniz eğitim yada semineri vermeye çalışacağımızdan emin olabilirsiniz. Bu durumda sizden beklenen sadece bizimle iletişime geçip hangi konularda eğitim yada seminer istediğinizi bize bildirmeniz.
Görüşmek dileğiyle.
 
İstanbul Üniversitesi Bilgisayar Kulübü
 
 
Murat Keçeci
muratkececi[at]hotmail.com


Windows Live Messenger'ın en son sürümünü ŞİMDİ indir! Burayı tıklayın!

gizem bakgör

unread,
Sep 13, 2007, 11:42:57 AM9/13/07
to iu...@googlegroups.com

merhaba!ben peyzaj mimarlığında oldugumdan dolayı automax ve 3dmax
programlarını layıkıyle ögrenmek istiyorum bunla ilgili seminerler vs olursa
sevinirim...

>_________________________________________________________________


>Windows Live Messenger'ın en son sürümünü ŞİMDİ indir!

>http://get.live.com/tr-tr/messenger/overview
>>

_________________________________________________________________


Windows Live Messenger'ın en son sürümünü ŞİMDİ indir!

http://get.live.com/tr-tr/messenger/overview

sevcan önen

unread,
Sep 14, 2007, 3:05:57 AM9/14/07
to iu...@googlegroups.com


merhaba ben sevcan önen
 i.ü. tbmyo bilgisayar programcılığını bitirdim, şuan bir şirkette grafiker asistanlığı yapmaktayım.
tüm tbmyo bilgisayar programcılığı mezunları gibi bende okuldan hiçbirşey öğrenmedim ve hiçbirşey bana katmadı. şuan bildiğim programları da zaten kendi kendime öğrendim. photoshop, freehand ile ilgili derslere ve seminerlere katılmak isterim,
<ücretsiz olur ise>  aynı zmanda coreldraw hakkında hiç bir bilgim yok corel de öğrenmek istiyorum.
 

 


From: murat...@hotmail.com

To: iu...@googlegroups.com
Subject: [iu-bk:155] Yeni bir döneme Merhaba derken...
Date: Thu, 13 Sep 2007 06:29:43 +0000

özbal özbay

unread,
Sep 14, 2007, 4:09:12 AM9/14/07
to iu...@googlegroups.com
mrb bende i.ü tbmyo mezunuyum bu sene mezun oldum okul bana da bişiy katmadı şuan staj yapıyorum yazılım üzerine iş başvuruları yapmaya başlıycam ama bu bilgiyle nereye kadar beni alırlar bilmiyorum istefiğin konuda bilgim olursa sana yardımcı olmaya çalışırım
kolay gelsin...





From: super...@hotmail.com
To: iu...@googlegroups.com
Subject: [iu-bk:157] FW: [iu-bk:155] Yeni bir döneme Merhaba derken...
Date: Fri, 14 Sep 2007 07:05:57 +0000
</html

coşkun gökmen

unread,
Sep 20, 2007, 4:39:39 AM9/20/07
to iu...@googlegroups.com

oki sana dönerim


From: özbal özbay <ozbal_...@hotmail.com>
Reply-To: iu...@googlegroups.com
To: <iu...@googlegroups.com>
Subject: [iu-bk:158] Re: FW: [iu-bk:155] Yeni bir döneme Merhaba derken...
Date: Fri, 14 Sep 2007 11:09:12 +0300
</html

ulash

unread,
Sep 20, 2007, 2:26:12 PM9/20/07
to iu...@googlegroups.com
herkeze mrb
ben bu senede web tasarim kurslarimizin olup olmayacagini,olursa da ne zaman baslayacagini ogrenmek istiyorum.
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages