Arkadaşlar
30 Ekim 2007 Salı günü saat
09:00-11:00 arası okulumuzun
Konferans Salonunda Oracle Semineri verilecektir.
Semineri verecek kişi Oracle firmasından
Murat Gökçe. Ayrıca bizim okulun eski mezunlarından. Bu sebeple çok yararlı olacağını düşünüyorum.
Bölüm ve sınıf ayrımı olmaksızın seminer herkese açık ve ücretsiz olacaktır.
Not: Bu seminer Bilgisayar Mühendisliği 1. sınıf öğrencilerinin bu haftaki BMG-1 dersi yerine geçecektir. Bu sebeple 1. sınıfların kesinlikle gelmeleri gerekmektedir.
İÜBK - İstanbul Üniversitesi Bilgisayar Kulübü Murat Keçeci
Live.com'u deneyin - hızlı ve kişiselleştirilmiş giriş sayfanızla istediğiniz her şey tek bir yerde.
tek bir yerde.