Oracle Semineri

9 views
Skip to first unread message

Murat KECECI

unread,
Oct 27, 2007, 3:49:58 PM10/27/07
to iu...@googlegroups.com
Arkadaşlar 30 Ekim 2007 Salı günü saat 09:00-11:00 arası okulumuzun Konferans Salonunda Oracle Semineri verilecektir.

Semineri verecek kişi Oracle firmasından Murat Gökçe. Ayrıca bizim okulun eski mezunlarından. Bu sebeple çok yararlı olacağını düşünüyorum. 

Bölüm ve sınıf ayrımı olmaksızın seminer herkese açık ve ücretsiz olacaktır.

Not: Bu seminer Bilgisayar Mühendisliği 1. sınıf öğrencilerinin bu haftaki BMG-1 dersi yerine geçecektir. Bu sebeple 1. sınıfların kesinlikle gelmeleri gerekmektedir.


İÜBK - İstanbul Üniversitesi Bilgisayar Kulübü
Murat Keçeci


Live.com'u deneyin - hızlı ve kişiselleştirilmiş giriş sayfanızla istediğiniz her şey tek bir yerde. tek bir yerde.
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages