Merhaba
Notlar dersin grubunda var.
http://www.wiggio.com adresinde ce214iu adlı grup. Şifresi "ce214" derslerin video su dahi var. Sorulara da iubm google grubundan ulaşabilirsin.
Seninle aynı durumda olan birisini öğrenirsem mutlaka yönlendiricem :).
Anıl Yetik
28 Haziran 2010 22:00 tarihinde Oğuzhan Gezer
<oguzha...@gmail.com> yazdı:
Merhaba Arkadaşlar,
Circuit Theory tek ders sınavına gireceğim.
* Benimle aynı durumda olan var mı :)
* Bu sene vize - final - telafi notları ve/veya sınav soruları elinde
olan var mı?
paylaşırsanız çok makbule geçer..
İyi Çalışmalar,
Oğuzhan
--
İstanbul Üniversitesi Bilgisayar Kulubü Mail Grubu
Gruba mail atmak için: iu...@googlegroups.com
--
IUBK
İstanbul Üniversitesi Bilgisayar Kulübü
www.iubk.comwww.istanbul.edu.tr/iubk/