8 mayıs salı günü Asus ve
PClabs.gen.tr birlikte okulda seminer
verecekler.
Mekan: D-421(d29) saat 14:00
LCD teknolojileri ve Network ağırlıklı bir oturum olacak
katılımınız kulüp etkinliklerini sürdürebilmesi açısından çok önemli,
çünkü bu seminer bizim için referans olacak.
bu arada bu kadar geç duyurmamın etmemin sebebi tam olarak az önce
kesin ok aldım. ayrıca afiş göndereceklerdi fakat gönderemediler.
ilginizi çok çekmese bile bu seminere katılın çünkü bu seminer
sayesinde diğer firmalara gidebileceğiz.