III. Öğrenci - Öğretim Görevlileri Toplantısı

2 views
Skip to first unread message

burakkanmaz

unread,
Mar 8, 2008, 5:02:17 AM3/8/08
to IU Bilgisayar Kulübü
11 Mart Salı günü saat 14:00'da A1 Konferans Salonunda başta Halim
Zaim Hocamızın ve diğer öğretim elemanlarının katılımıyla düzenlenecek
olan III. Öğrenci - Öğretim Görevlileri Toplantısına herkes
davetlidir.

Halim Bey bu konuda "Bölümle ilgili şikayeti, önerisi ve söylemek
istediği birşeyler olan herkes katılsın" dedi. Söyleyeceğiniz herşey
dikkate alınacak ve sorunların giderilmesi için çalışmalar
yapılacaktır.

Bölümdeki tüm öğrenciler davetlidir.


(Not : 3.sınıfların o saatteki dersini başka zamana alamadığımız için
bir çakışma söz konusu olmakta. Fakat başka bir alternatif olmadığı
için mecburen bu saatte karar kılınmıştır.)
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages