13 Mayıs'ta Heybeliada'yı geziyoruz!

3 views
Skip to first unread message

Alp

unread,
May 7, 2007, 1:30:16 PM5/7/07
to IU Bilgisayar Kulübü
Ve sonunda bölümümüzün dergisinin faaliyetleri başladı!!
13 Mayıs 2007 pazar günü Heybeliada'da toplanıyoruz. İsteyen herkes
katılabilir.
Adaya gidiş için Kabataştan sabah 9.00'da, Kadıköyden de 9.20'de ada
vapuruna bineceğiz -10.20'de Heybeli'deyiz.(Kafanız karışmasın, aynı
vapura biniyoruz; vapur Kabataş>Kadıköy>..Adalar şeklinde gidiyor.)
Adada mangal kiralama imkanı varmış. Mangalla uğraşmak istemeyenler
için de restoranlar mevcut. Tabii fiyatların şişirilmiş olduğu da
aklınızda bulunsun.
Bisiklet kiralayarak adayı dolaşabilirmişiz. Fotoğraf makinenizi
almayı unutmayın! Gezerken harika kareler yakalayabilirsiniz, bahar
mevsimi ne de olsa:)
(Meraklısına not: Adada denize girilebilecek koylar da var;)
Dönüşte iskelede toplanıp 17.30da Heybeli'den vapura biniyoruz. 18.30
da Kadıköy'e, 18.50 de Kabataş'a ulaşmış oluyoruz.
Buluşma yerlerine 20 dakika erken gelmeniz, gruplaşmada kolaylık
sağlar ~Arkadan koşturanlara gülmek isteriz tabii, ama bu kişilerden
biri siz olmayın:)
Son olarak, yiyecek-içecek,oynanacak oyunlar için gerekenler, yol
ücreti vs., katılanlara ait.(Hani topumuz nerde demeyin, maç yapmak
isteyen önceden topunu ayarlasın) Kısacası herkes kendi hesabını
ödeyecek.

Ada hakkında önceden bir fikir edinmek isterseniz şu linklere göz
atın:
http://www.ntvmsnbc.com/modules/rota/heybeliada.asp <!--Mutlaka
bakın--!>
http://tr.wikipedia.org/wiki/Heybeliada /* Heybeliada rehberi
kıvamında:) */
http://www.heybeliada.org/ !( Heybeliada fotoğrafları.. )

Sorusu olan Ganim'e ve bana grup aracılığıyla ulaşabilir:)
www.bilisimdergi.com [dergimizin sitesi:)]

Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages