cebit

5 views
Skip to first unread message

nesibe

unread,
Oct 3, 2007, 8:18:19 AM10/3/07
to IU Bilgisayar Kulübü
cebit için perşembe cuma cumartesi pazar günleri 15 er kişilik
davetiye buldum
iucodersa konuya yazmıştım ama servera yine bişeylerr oldu galiba
buradan da duyurayım dedim
irtibata geçin

bilgisayar kulübü yarın sabahtan itibaren organizasyona yardım ederse
sevinirim

Fati...@msn.com

unread,
Oct 4, 2007, 6:09:20 AM10/4/07
to IU Bilgisayar Kulübü


ben fuara katılamk istiyorum ama nasıl bir organizasyon olacak acaba ??

Message has been deleted

ilke engin

unread,
Oct 4, 2007, 10:51:57 AM10/4/07
to iu...@googlegroups.com
selamlar cebit e gelmek istiyorum:D

Çağdaş Korkut

unread,
Oct 4, 2007, 6:15:49 AM10/4/07
to iu...@googlegroups.com
Merhabalar,

nesibe 60 tane davetiye ayarlamış, olur da kontenjan dolarsa :p ben de
15 tane hatta belki daha fazla davetiye ayarlayabilirim.
Cuma-Cumartesi-Pazar.. iletişime geçebilirsiniz :
info[at]cagdaskorkut[dot]com

Nesibe Ergen

unread,
Oct 4, 2007, 3:38:02 PM10/4/07
to iu...@googlegroups.com
gurubumuza mail atarak cebite gelmek istediğini söyleyen arkadaşlar için şunu belirteyim.ben konuyu www.iucoders.com da açmıştım ve 10 saat içinde davetiye sayımız kadar başvuru oldu ama  cuma günü 14 00 da bil.klübü önünde olursanız gelmeyenler olduğu takdirde gidebilirsiniz.normalde kontenjan doldu.ücretsizdir.davetiyeniz oraya gidildiğinde verilecektir.

ilke engin

unread,
Oct 5, 2007, 12:35:36 PM10/5/07
to iu...@googlegroups.com
selamlar
ben ilke engin klübe yeni katıldım 1. sınıfım ve tam olarak nereye gelmem gerektiğini bilmiyorum.Birde diğer klüplere katılımın nasıl yapılacağını belirtirseniz çok mutlu olurum.Görüşmek üzere..

 

Nesibe Ergen

unread,
Oct 5, 2007, 6:05:15 PM10/5/07
to iu...@googlegroups.com
bilgisayar klübü bilgisayar mühendisliği bölümüne çıkınca karşı koridorda sağ ilk kapı.ama malesef davetiye kalmadı gibi gözüküyo cebit için şimdilik.diğer kulüplerle ilgileniyosan elektronik kulübüyle ilgili elektronik mühendisliğinden bilgi almaya çalış mesela ya da menza dan sorabilirsin.

emine kurada

unread,
Oct 6, 2007, 11:19:00 AM10/6/07
to iu...@googlegroups.com
mrb
bende tam olarak bilmiyorum ama
ö.k.m. de istediklrini bulabilirsin sanırım..


>From: "ilke engin" <ilke...@gmail.com>
>Reply-To: iu...@googlegroups.com
>To: iu...@googlegroups.com
>Subject: [iu-bk:167] Re: cebit
>Date: Fri, 5 Oct 2007 19:35:36 +0300
>
>selamlar
>ben ilke engin klübe yeni katıldım 1. sınıfım ve tam olarak nereye gelmem
>gerektiğini bilmiyorum.Birde diğer klüplere katılımın nasıl yapılacağını
>belirtirseniz çok mutlu olurum.Görüşmek üzere..
>
>
>04.10.2007 tarihinde Nesibe Ergen <nesib...@gmail.com> yazmış:
> >
> > gurubumuza mail atarak cebite gelmek istediğini söyleyen arkadaşlar için
> > şunu belirteyim.ben konuyu www.iucoders.com da açmıştım ve 10 saat
>içinde
> > davetiye sayımız kadar başvuru oldu ama cuma günü 14 00 da

>bil.klübüönünde olursanız gelmeyenler olduğu takdirde


> > gidebilirsiniz.normalde kontenjan doldu.ücretsizdir.davetiyeniz oraya
> > gidildiğinde verilecektir.
> >
> > 04.10.2007 tarihinde ilke engin <ilke...@gmail.com> yazmış:
> > >
> > > selamlar cebit e gelmek istiyorum:D
> > >
> > > 03.10.2007 tarihinde nesibe < nesib...@gmail.com> yazmış:
> > > >
> > > >
> > > > cebit için perşembe cuma cumartesi pazar günleri 15 er kişilik
> > > > davetiye buldum
> > > > iucodersa konuya yazmıştım ama servera yine bişeylerr oldu galiba
> > > > buradan da duyurayım dedim
> > > > irtibata geçin
> > > >
> > > > bilgisayar kulübü yarın sabahtan itibaren organizasyona yardım
>ederse
> > > > sevinirim
> > > >
> > > >
> > > >
> > > >
> >
> > >
> >
>
>>

_________________________________________________________________
Windows Live Messenger'ın en son sürümünü ŞİMDİ indir!
http://get.live.com/tr-tr/messenger/overview

ilke engin

unread,
Oct 6, 2007, 11:24:37 AM10/6/07
to iu...@googlegroups.com
Çok teşekkür ederim.
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages