bilgisayar kulübü yarın sabahtan itibaren organizasyona yardım ederse
sevinirim
ben fuara katılamk istiyorum ama nasıl bir organizasyon olacak acaba ??
nesibe 60 tane davetiye ayarlamış, olur da kontenjan dolarsa :p ben de
15 tane hatta belki daha fazla davetiye ayarlayabilirim.
Cuma-Cumartesi-Pazar.. iletişime geçebilirsiniz :
info[at]cagdaskorkut[dot]com
>From: "ilke engin" <ilke...@gmail.com>
>Reply-To: iu...@googlegroups.com
>To: iu...@googlegroups.com
>Subject: [iu-bk:167] Re: cebit
>Date: Fri, 5 Oct 2007 19:35:36 +0300
>
>selamlar
>ben ilke engin klübe yeni katıldım 1. sınıfım ve tam olarak nereye gelmem
>gerektiğini bilmiyorum.Birde diğer klüplere katılımın nasıl yapılacağını
>belirtirseniz çok mutlu olurum.Görüşmek üzere..
>
>
>04.10.2007 tarihinde Nesibe Ergen <nesib...@gmail.com> yazmış:
> >
> > gurubumuza mail atarak cebite gelmek istediğini söyleyen arkadaşlar için
> > şunu belirteyim.ben konuyu www.iucoders.com da açmıştım ve 10 saat
>içinde
> > davetiye sayımız kadar başvuru oldu ama cuma günü 14 00 da
>bil.klübüönünde olursanız gelmeyenler olduğu takdirde
> > gidebilirsiniz.normalde kontenjan doldu.ücretsizdir.davetiyeniz oraya
> > gidildiğinde verilecektir.
> >
> > 04.10.2007 tarihinde ilke engin <ilke...@gmail.com> yazmış:
> > >
> > > selamlar cebit e gelmek istiyorum:D
> > >
> > > 03.10.2007 tarihinde nesibe < nesib...@gmail.com> yazmış:
> > > >
> > > >
> > > > cebit için perşembe cuma cumartesi pazar günleri 15 er kişilik
> > > > davetiye buldum
> > > > iucodersa konuya yazmıştım ama servera yine bişeylerr oldu galiba
> > > > buradan da duyurayım dedim
> > > > irtibata geçin
> > > >
> > > > bilgisayar kulübü yarın sabahtan itibaren organizasyona yardım
>ederse
> > > > sevinirim
> > > >
> > > >
> > > >
> > > >
> >
> > >
> >
>
>>
_________________________________________________________________
Windows Live Messenger'ın en son sürümünü ŞİMDİ indir!
http://get.live.com/tr-tr/messenger/overview