22 views
Skip to first unread message

halil orman

unread,
Mar 8, 2008, 5:43:24 AM3/8/08
to iu...@googlegroups.com
ya ben bu klube uyeyım ama daha hıc falıyet goremedıkk..

_________________________________________________________________
Yagmura yakalanmamak için sadece semsiyenize degil, MSN hava durumuna
güvenin! http://www.msn.com.tr/havadurumu/

sahra_...@hotmail.com

unread,
Mar 8, 2008, 2:39:53 PM3/8/08
to iu...@googlegroups.com
çok doğru söylüyorsun üye yaparken size kurslar vereceğiz siz kursa
girerseniz indirim yapcagız demişlerdi ama hiç bir faaliyet yok

--------------------------------------------------
From: "halil orman" <spider_h...@hotmail.com>
Sent: Saturday, March 08, 2008 12:43 PM
To: <iu...@googlegroups.com>

ahmet bilsel

unread,
Mar 8, 2008, 2:54:52 PM3/8/08
to iu...@googlegroups.com
 
 
 
 
 
 
 
arkadaşlar gerekeni söylemiş. biz buraya niye üye olduk ,niye bi icraat yok,birileri cevap versin,bu arada bilgisayar kulubu siteside çok sıradan,amatör birileri hazırlamış gibi duruyo, değiştirin şunu.

kayhan kırgız

unread,
Mar 8, 2008, 3:16:09 PM3/8/08
to iu...@googlegroups.com
madem bu durumdan bu kadar rahatsızdınız gelip daha önce bişiler deseydiniz ya.madem bu kadar iyi niyetlisiniz yardım etmeyi deneyebilirdiniz kulüp için..


From: ahmet_...@hotmail.com
To: iu...@googlegroups.com
Subject: [iu-bk:180] Re:
Date: Sat, 8 Mar 2008 21:54:52 +0200
> </html

halil orman

unread,
Mar 8, 2008, 3:38:12 PM3/8/08
to iu...@googlegroups.com
iyide nasıl bı yardım beklednızıı bıze soleseydınızz..bizde elımızden gelenı
yapmaa calısırdıkk


>From: kayhan kırgız <kayhan...@hotmail.com>
>Reply-To: iu...@googlegroups.com
>To: <iu...@googlegroups.com>
>Subject: [iu-bk:181] Re: Date: Sat, 8 Mar 2008 20:16:09 +0000
>
>
>madem bu durumdan bu kadar rahatsızdınız gelip daha önce bişiler deseydiniz
>ya.madem bu kadar iyi niyetlisiniz yardım etmeyi deneyebilirdiniz kulüp
>için..
>
>

>From: ahmet_...@hotmail.comTo: iu...@googlegroups.comSubject:
>[iu-bk:180] Re: Date: Sat, 8 Mar 2008 21:54:52 +0200
>
>
> arkadaşlar gerekeni söylemiş. biz buraya niye üye olduk ,niye bi
>icraat yok,birileri cevap versin,bu arada bilgisayar kulubu siteside çok
>sıradan,amatör birileri hazırlamış gibi duruyo, değiştirin şunu. >
>From: sahra_...@hotmail.com> To: iu...@googlegroups.com> Subject:
>[iu-bk:179] Re:> Date: Sat, 8 Mar 2008 21:39:53 +0200> > > çok doğru
>söylüyorsun üye yaparken size kurslar vereceğiz siz kursa > girerseniz
>indirim yapcagız demişlerdi ama hiç bir faaliyet yok> >
>--------------------------------------------------> From: "halil orman"
><spider_h...@hotmail.com>> Sent: Saturday, March 08, 2008 12:43 PM>
>To: <iu...@googlegroups.com>> > >> > ya ben bu klube uyeyım ama daha hıc
>falıyet goremedıkk..> >> >
>_________________________________________________________________> >
>Yagmura yakalanmamak için sadece semsiyenize degil, MSN hava durumuna> >
>güvenin! http://www.msn.com.tr/havadurumu/> >> >> > >> > > >

></html_________________________________________________________________
>Need to know the score, the latest news, or you need your Hotmail®-get your
>"fix".
>http://www.msnmobilefix.com/Default.aspx

kayhan kırgız

unread,
Mar 8, 2008, 3:44:36 PM3/8/08
to iu...@googlegroups.com
sonuçta hepimiz amacı bu kulübe yardım etmek insanlara yardımcı olmaksa eleştirileriniz ya da düşündüğünüz fikilrler bile bu konuda ileriye gitmek içim bir basamak oluşturabilirdi..sadece ilk fırsatı buldugumuzda hepimiz direk suçlama yoluna gidersek degil ilerleme eskisinden çok daha kötü bile olur.şunun altını çizmek istiyorum bu işe varım diyen hiçbi arkadaşım bu işten en ufak bir kazancı ya da çıkarı yok.hatta aksine kayıpları bile oluyor.lüften bunlarıda göz önüüne alarak daha objektif olmaya çalışalım.ve de yapıcı.

halil orman

unread,
Mar 8, 2008, 3:45:08 PM3/8/08
to iu...@googlegroups.com
iyide nasıl bı yardım beklednızıı bıze soleseydınızz..bizde elımızden gelenı
yapmaa calısırdıkk

>Subject: [iu-bk:181] Re: Date: Sat, 8 Mar 2008 20:16:09 +0000
>
>
>madem bu durumdan bu kadar rahatsızdınız gelip daha önce bişiler deseydiniz
>ya.madem bu kadar iyi niyetlisiniz yardım etmeyi deneyebilirdiniz kulüp
>için..
>
>

>From: ahmet_...@hotmail.comTo: iu...@googlegroups.comSubject:
>[iu-bk:180] Re: Date: Sat, 8 Mar 2008 21:54:52 +0200
>
>
> arkadaşlar gerekeni söylemiş. biz buraya niye üye olduk ,niye bi
>icraat yok,birileri cevap versin,bu arada bilgisayar kulubu siteside çok
>sıradan,amatör birileri hazırlamış gibi duruyo, değiştirin şunu. >
>From: sahra_...@hotmail.com> To: iu...@googlegroups.com> Subject:
>[iu-bk:179] Re:> Date: Sat, 8 Mar 2008 21:39:53 +0200> > > çok doğru
>söylüyorsun üye yaparken size kurslar vereceğiz siz kursa > girerseniz
>indirim yapcagız demişlerdi ama hiç bir faaliyet yok> >
>--------------------------------------------------> From: "halil orman"
><spider_h...@hotmail.com>> Sent: Saturday, March 08, 2008 12:43 PM>
>To: <iu...@googlegroups.com>> > >> > ya ben bu klube uyeyım ama daha hıc
>falıyet goremedıkk..> >> >
>_________________________________________________________________> >
>Yagmura yakalanmamak için sadece semsiyenize degil, MSN hava durumuna> >
>güvenin! http://www.msn.com.tr/havadurumu/> >> >> > >> > > >

></html_________________________________________________________________
>Need to know the score, the latest news, or you need your Hotmail®-get your
>"fix".
>http://www.msnmobilefix.com/Default.aspx
>>

_________________________________________________________________
Sadece sohbet ile yetinmeyin - eglneceye de doymak için Messenger'i tercih
edin! http://messenger.msn.com/?mkt=tr&DI=3490&XAPID=2584

sahra_...@hotmail.com

unread,
Mar 8, 2008, 3:49:00 PM3/8/08
to iu...@googlegroups.com
ben her zaman soruyorum ki kurslar ne zaman başlayacak diye .onlarda biz
size haber verecegız diyorlardı.

--------------------------------------------------
From: "halil orman" <spider_h...@hotmail.com>

Sent: Saturday, March 08, 2008 10:38 PM


To: <iu...@googlegroups.com>
Subject: [iu-bk:182] Re:

>

halil orman

unread,
Mar 8, 2008, 3:48:06 PM3/8/08
to iu...@googlegroups.com
ya ben bı kac arkadsım olarka bı kac kez kulube katkı ve bısıler orenmek
ıcın geldık klube ama her seferınde daha sonra cevabını aldımız için bizde
daha fazla uraşmak istemedikk...

>_________________________________________________________________
>Helping your favorite cause is as easy as instant messaging. You IM, we
>give.
>http://im.live.com/Messenger/IM/Home/?source=text_hotmail_join

sahra_...@hotmail.com

unread,
Mar 8, 2008, 3:50:56 PM3/8/08
to iu...@googlegroups.com
ben bilgisayar kulubune yardım etmek için değil kurslarından yararlanabilmek için üye oldum çünkü bilgisayar öğrenmek istiyorum

Sent: Saturday, March 08, 2008 10:16 PM
Subject: [iu-bk:181] Re:

ahmet bilsel

unread,
Mar 8, 2008, 3:49:45 PM3/8/08
to iu...@googlegroups.com


 
 
ok arkadaşım, bende biliyorum bi çıkarları olmadıgını hatta zaman kaybattiklerini. fakat yardım konusunda ben varım web tasarımından az çok anlarım. sen hangi konuda yardım istersin onu söle. bu arada site tasarımcısı sen missin gibi konusmusun ... yardım edebildiğim yere kadar ben varım
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

From: kayhan...@hotmail.com
To: iu...@googlegroups.com
Subject: [iu-bk:183] Re:
Date: Sat, 8 Mar 2008 20:44:36 +0000
> </html

semra senem

unread,
Mar 8, 2008, 3:50:14 PM3/8/08
to iu...@googlegroups.com

 
         ben Halil ile aynı düşünceleri paylaşıyorum,bu konu da bu işle ilgilenenler eminim ellerinden gelenleri yapıyorlardır.ama herkesin birşeyler yapmasıyla daha güzel hale gelir,sonuçta bir önerisi,çözümü olanlar paylaşmalı.böylece sonuça gidilebilir,sadece eleştirmek kimseye birşey vermez..




esma koç

unread,
Mar 8, 2008, 3:52:03 PM3/8/08
to iu...@googlegroups.com
Arkadaşlar yeter artık dakika başı mail atmayın lütfen.Eğer bir şikayetiniz varsa gidip kulübe bu durumu anlatın.Sonuçta kulubü yönetenler belli,kulübün yeri de belli.Burdan tartışması zevkli oluyor heralde.Eminim  birçok şeyde olduğu gibi bu durumda da konuşulanlar burada kalır.Gerçekten bir şeyler istiyorsanız gidip yerinde ve etkili konuşun,burda konuştuklarınız anca bizi meşguliyete boğar.Size (ve bize) de fayda sağlamaz gereksiz yere vakit harcamak dışında.



From: semrase...@hotmail.com
To: iu...@googlegroups.com
Subject: [iu-bk:189] Re:
Date: Sat, 8 Mar 2008 22:50:14 +0200
> </html

ahmet bilsel

unread,
Mar 8, 2008, 3:52:41 PM3/8/08
to iu...@googlegroups.com

 
 
evet bide bu kulup sözde kurs veriyodu dimi, ne hikmetse bi turlu göremedim, gördüğümünde vakti gecmişti:D [sanırım bu benim sorunum]
 
 
 
 

 
Subject: [iu-bk:189] Re:
Date: Sat, 8 Mar 2008 22:50:14 +0200
> </html

halil orman

unread,
Mar 8, 2008, 3:52:49 PM3/8/08
to iu...@googlegroups.com
ya ben sımdı noldunu anlamdım ya semra yazıo bana gelıo yazmıo yıme bana
gelıoooo


>From: semra senem <semrase...@hotmail.com>
>Reply-To: iu...@googlegroups.com
>To: <iu...@googlegroups.com>
>Subject: [iu-bk:189] Re: Date: Sat, 8 Mar 2008 22:50:14 +0200
>
>
> ben Halil ile aynı düşünceleri paylaşıyorum,bu konu da bu işle
>ilgilenenler eminim ellerinden gelenleri yapıyorlardır.ama herkesin
>birşeyler yapmasıyla daha güzel hale gelir,sonuçta bir önerisi,çözümü
>olanlar paylaşmalı.böylece sonuça gidilebilir,sadece eleştirmek kimseye
>birşey vermez..
>
>
>

>_________________________________________________________________
>Windows Live Messenger'ın için Ücretsiz 30 İfadeyi yükle
>http://get.live.com
>>

_________________________________________________________________
Spam filtresi ile virüslere karsi en güvenilir koruma, MSN PC Koruma'dan
geçer. http://www.msn.com.tr/security/

halil orman

unread,
Mar 8, 2008, 3:53:43 PM3/8/08
to iu...@googlegroups.com

ya harbıden ya bana sureklı maıl gelıo gelmesını ıstemedım bı sekkılde..

>From: esma koç <esma...@hotmail.com>
>Reply-To: iu...@googlegroups.com
>To: <iu...@googlegroups.com>
>Subject: [iu-bk:190] Re: Date: Sat, 8 Mar 2008 22:52:03 +0200
>
>
>Arkadaşlar yeter artık dakika başı mail atmayın lütfen.Eğer bir şikayetiniz
>varsa gidip kulübe bu durumu anlatın.Sonuçta kulubü yönetenler
>belli,kulübün yeri de belli.Burdan tartışması zevkli oluyor heralde.Eminim
>birçok şeyde olduğu gibi bu durumda da konuşulanlar burada kalır.Gerçekten
>bir şeyler istiyorsanız gidip yerinde ve etkili konuşun,burda
>konuştuklarınız anca bizi meşguliyete boğar.Size (ve bize) de fayda
>sağlamaz gereksiz yere vakit harcamak dışında.
>
>

>From: semrase...@hotmail.comTo: iu...@googlegroups.comSubject:
>[iu-bk:189] Re: Date: Sat, 8 Mar 2008 22:50:14 +0200
>
>
> ben Halil ile aynı düşünceleri paylaşıyorum,bu konu da bu işle
>ilgilenenler eminim ellerinden gelenleri yapıyorlardır.ama herkesin
>birşeyler yapmasıyla daha güzel hale gelir,sonuçta bir önerisi,çözümü
>olanlar paylaşmalı.böylece sonuça gidilebilir,sadece eleştirmek kimseye
>birşey vermez..
>

></html_________________________________________________________________


>Windows Live Messenger'ın için Ücretsiz 30 İfadeyi yükle
>http://get.live.com
>>

_________________________________________________________________

kayhan kırgız

unread,
Mar 8, 2008, 4:00:32 PM3/8/08
to iu...@googlegroups.com
arkadaşım adın halil sanırım sitenin tasarımıyla ya da kodlamasıyla ben ilgilenmiyorum ama onunla ugraşan arkadaşlarda dediğiniz gibi yoğun işlerin arasınra ugraşıyo.bu arada yanlış anlaşılmasın eleştiriye her zaman bende varım ama sonucunda varmak istenen nokta önemli.ikinizede en azından olaya yapıcı yaklaştıgınızz için teşekkür ederim kendi ve kulüp adına.aslında somut olarak bi yardımınız olmayacak olsada bu kaynaşmayı hiseetmek eminim ki daha ileriye gitmemize yardımcı olacaktır..


From: semrase...@hotmail.com
To: iu...@googlegroups.com
Subject: [iu-bk:189] Re:
Date: Sat, 8 Mar 2008 22:50:14 +0200
> </html

seda bayraktaş

unread,
Mar 8, 2008, 4:00:56 PM3/8/08
to iu...@googlegroups.com



ya ben bi şey socam ben bu grupta olmak ıstemıyorum biri benı şu gruptan cıkarabılır mı acaba? gına geldı maıllerden bana gercekten ben istemıyorum tartısmaları görmekk..nasıl sılıncek bırı bana yardımcı olsun lütfennn!!!!!


Yeni nesil Windows Live Servisleri’ne şimdi ulaşın! Buraya tıkla!

halil orman

unread,
Mar 8, 2008, 4:03:27 PM3/8/08
to iu...@googlegroups.com

ya seda ben sana katılıorum yaaa..orenınce banad ayardımcı olurmusn ....bu
arda bolum nee:D:D

>Subject: [iu-bk:195] Re: Date: Sat, 8 Mar 2008 23:00:56 +0200
>
>
>
>
>
>ya ben bi şey socam ben bu grupta olmak ıstemıyorum biri benı şu gruptan
>cıkarabılır mı acaba? gına geldı maıllerden bana gercekten ben istemıyorum
>tartısmaları görmekk..nasıl sılıncek bırı bana yardımcı olsun lütfennn!!!!!

>_________________________________________________________________
>Windows Live Messenger'ın için Ücretsiz 30 İfadeyi yükle
>http://get.live.com
>>

_________________________________________________________________
Sohbet ve eglence, web kamera ve sesli sohbet Messenger'de.
http://messenger.msn.com/?mkt=tr&DI=3490&XAPID=2584

vahap bilgin

unread,
Mar 8, 2008, 4:03:51 PM3/8/08
to iu...@googlegroups.com
Bulleted List


ya aynen ya sedaa katılıyoum şu guruptan nasıl çıkılıyo ya görmek istemiyoum u mailleri

seda bayraktaş

unread,
Mar 8, 2008, 4:26:56 PM3/8/08
to iu...@googlegroups.com
amerıkan kültürü ve edebıyatı bölümünde okuyorum ben.eklemez olaydım cıkamıyorum bu gruptan sinir oldum her gun yuzlerce maıl ve hep tartısma yanı burdan kurtulmanın bı yolu yok mu lütfennn yardımcı olsun bırı banaa!!!

coşkun gökmen

unread,
Mar 8, 2008, 4:35:26 PM3/8/08
to iu...@googlegroups.com
adresini degiştir


From: sedaba...@hotmail.com
To: iu...@googlegroups.com
Subject: [iu-bk:198] Re:
Date: Sat, 8 Mar 2008 23:26:56 +0200
> </html

Recep Dereyurt

unread,
Mar 8, 2008, 4:39:34 PM3/8/08
to iu...@googlegroups.com
sanırm böle gruplardan mail atarak çıkabiliyorsun. iu-bk-un...@googlegroups.com adresine boş bir mail at. gelen teğet mailini tekrardan cevaplamalısın. (tam emin değilim, deneyin)
 



From: coskung...@hotmail.com
To: iu...@googlegroups.com
Subject: [iu-bk:199] Re:
Date: Sat, 8 Mar 2008 23:35:26 +0200

adresini degiştir

</html

halil orman

unread,
Mar 8, 2008, 5:35:01 PM3/8/08
to iu...@googlegroups.com

ya bende uyeydım ama bgune kadar bole sacma maıler gelmıodu yaaa..aynen
bende nerden uye olduysam sen benım ıcınde bıısler yaparmısın bulursan
cıkmamınn yolunu lutfen bana da sole...sonucta aynı oklda okuoruzzz...:D:d

>Subject: [iu-bk:198] Re: Date: Sat, 8 Mar 2008 23:26:56 +0200

_________________________________________________________________
See what you’re getting into…before you go there
http://newlivehotmail.com/?ocid=TXT_TAGHM_migration_HM_viral_preview_0507

Ali YAZICI

unread,
Mar 8, 2008, 4:44:24 PM3/8/08
to IU Bilgisayar Kulübü
http://groups.google.com.tr/group/iu-bk adresine üye olduğun e-mail
adresiyle oturum açtıktan sonra sağdaki menüden Üyeliğimi düzenleye
tıkla, sonra "E-Posta yok" işaretle ve ayarları kaydet butonuna tıkla.
Bir daha e-mail gelmez ama üyeliğin devam eder istediğin zaman
verdiğim linkten girebilirsin.
Reply all
Reply to author
Forward
This conversation is locked
You cannot reply and perform actions on locked conversations.
0 new messages