_________________________________________________________________
Yagmura yakalanmamak için sadece semsiyenize degil, MSN hava durumuna
güvenin! http://www.msn.com.tr/havadurumu/
--------------------------------------------------
From: "halil orman" <spider_h...@hotmail.com>
Sent: Saturday, March 08, 2008 12:43 PM
To: <iu...@googlegroups.com>
From: ahmet_...@hotmail.com
To: iu...@googlegroups.com
Subject: [iu-bk:180] Re:
Date: Sat, 8 Mar 2008 21:54:52 +0200
> </html
>From: kayhan kırgız <kayhan...@hotmail.com>
>Reply-To: iu...@googlegroups.com
>To: <iu...@googlegroups.com>
>Subject: [iu-bk:181] Re: Date: Sat, 8 Mar 2008 20:16:09 +0000
>
>
>madem bu durumdan bu kadar rahatsızdınız gelip daha önce bişiler deseydiniz
>ya.madem bu kadar iyi niyetlisiniz yardım etmeyi deneyebilirdiniz kulüp
>için..
>
>
>From: ahmet_...@hotmail.comTo: iu...@googlegroups.comSubject:
>[iu-bk:180] Re: Date: Sat, 8 Mar 2008 21:54:52 +0200
>
>
> arkadaşlar gerekeni söylemiş. biz buraya niye üye olduk ,niye bi
>icraat yok,birileri cevap versin,bu arada bilgisayar kulubu siteside çok
>sıradan,amatör birileri hazırlamış gibi duruyo, değiştirin şunu. >
>From: sahra_...@hotmail.com> To: iu...@googlegroups.com> Subject:
>[iu-bk:179] Re:> Date: Sat, 8 Mar 2008 21:39:53 +0200> > > çok doğru
>söylüyorsun üye yaparken size kurslar vereceğiz siz kursa > girerseniz
>indirim yapcagız demişlerdi ama hiç bir faaliyet yok> >
>--------------------------------------------------> From: "halil orman"
><spider_h...@hotmail.com>> Sent: Saturday, March 08, 2008 12:43 PM>
>To: <iu...@googlegroups.com>> > >> > ya ben bu klube uyeyım ama daha hıc
>falıyet goremedıkk..> >> >
>_________________________________________________________________> >
>Yagmura yakalanmamak için sadece semsiyenize degil, MSN hava durumuna> >
>güvenin! http://www.msn.com.tr/havadurumu/> >> >> > >> > > >
></html_________________________________________________________________
>Need to know the score, the latest news, or you need your Hotmail®-get your
>"fix".
>http://www.msnmobilefix.com/Default.aspx
>From: kayhan kırgız <kayhan...@hotmail.com>
>Reply-To: iu...@googlegroups.com
>To: <iu...@googlegroups.com>
>Subject: [iu-bk:181] Re: Date: Sat, 8 Mar 2008 20:16:09 +0000
>
>
>madem bu durumdan bu kadar rahatsızdınız gelip daha önce bişiler deseydiniz
>ya.madem bu kadar iyi niyetlisiniz yardım etmeyi deneyebilirdiniz kulüp
>için..
>
>
>From: ahmet_...@hotmail.comTo: iu...@googlegroups.comSubject:
>[iu-bk:180] Re: Date: Sat, 8 Mar 2008 21:54:52 +0200
>
>
> arkadaşlar gerekeni söylemiş. biz buraya niye üye olduk ,niye bi
>icraat yok,birileri cevap versin,bu arada bilgisayar kulubu siteside çok
>sıradan,amatör birileri hazırlamış gibi duruyo, değiştirin şunu. >
>From: sahra_...@hotmail.com> To: iu...@googlegroups.com> Subject:
>[iu-bk:179] Re:> Date: Sat, 8 Mar 2008 21:39:53 +0200> > > çok doğru
>söylüyorsun üye yaparken size kurslar vereceğiz siz kursa > girerseniz
>indirim yapcagız demişlerdi ama hiç bir faaliyet yok> >
>--------------------------------------------------> From: "halil orman"
><spider_h...@hotmail.com>> Sent: Saturday, March 08, 2008 12:43 PM>
>To: <iu...@googlegroups.com>> > >> > ya ben bu klube uyeyım ama daha hıc
>falıyet goremedıkk..> >> >
>_________________________________________________________________> >
>Yagmura yakalanmamak için sadece semsiyenize degil, MSN hava durumuna> >
>güvenin! http://www.msn.com.tr/havadurumu/> >> >> > >> > > >
></html_________________________________________________________________
>Need to know the score, the latest news, or you need your Hotmail®-get your
>"fix".
>http://www.msnmobilefix.com/Default.aspx
>>
_________________________________________________________________
Sadece sohbet ile yetinmeyin - eglneceye de doymak için Messenger'i tercih
edin! http://messenger.msn.com/?mkt=tr&DI=3490&XAPID=2584
--------------------------------------------------
From: "halil orman" <spider_h...@hotmail.com>
Sent: Saturday, March 08, 2008 10:38 PM
To: <iu...@googlegroups.com>
Subject: [iu-bk:182] Re:
>
>_________________________________________________________________
>Helping your favorite cause is as easy as instant messaging. You IM, we
>give.
>http://im.live.com/Messenger/IM/Home/?source=text_hotmail_join
ok arkadaşım, bende biliyorum bi çıkarları olmadıgını hatta zaman kaybattiklerini. fakat yardım konusunda ben varım web tasarımından az çok anlarım. sen hangi konuda yardım istersin onu söle. bu arada site tasarımcısı sen missin gibi konusmusun ... yardım edebildiğim yere kadar ben varım
From: kayhan...@hotmail.com
To: iu...@googlegroups.com
Subject: [iu-bk:183] Re:
Date: Sat, 8 Mar 2008 20:44:36 +0000
> </html
From: semrase...@hotmail.com
To: iu...@googlegroups.com
Subject: [iu-bk:189] Re:
Date: Sat, 8 Mar 2008 22:50:14 +0200
> </html
Subject: [iu-bk:189] Re:
Date: Sat, 8 Mar 2008 22:50:14 +0200
> </html
>From: semra senem <semrase...@hotmail.com>
>Reply-To: iu...@googlegroups.com
>To: <iu...@googlegroups.com>
>Subject: [iu-bk:189] Re: Date: Sat, 8 Mar 2008 22:50:14 +0200
>
>
> ben Halil ile aynı düşünceleri paylaşıyorum,bu konu da bu işle
>ilgilenenler eminim ellerinden gelenleri yapıyorlardır.ama herkesin
>birşeyler yapmasıyla daha güzel hale gelir,sonuçta bir önerisi,çözümü
>olanlar paylaşmalı.böylece sonuça gidilebilir,sadece eleştirmek kimseye
>birşey vermez..
>
>
>
>_________________________________________________________________
>Windows Live Messenger'ın için Ücretsiz 30 İfadeyi yükle
>http://get.live.com
>>
_________________________________________________________________
Spam filtresi ile virüslere karsi en güvenilir koruma, MSN PC Koruma'dan
geçer. http://www.msn.com.tr/security/
>From: esma koç <esma...@hotmail.com>
>Reply-To: iu...@googlegroups.com
>To: <iu...@googlegroups.com>
>Subject: [iu-bk:190] Re: Date: Sat, 8 Mar 2008 22:52:03 +0200
>
>
>Arkadaşlar yeter artık dakika başı mail atmayın lütfen.Eğer bir şikayetiniz
>varsa gidip kulübe bu durumu anlatın.Sonuçta kulubü yönetenler
>belli,kulübün yeri de belli.Burdan tartışması zevkli oluyor heralde.Eminim
>birçok şeyde olduğu gibi bu durumda da konuşulanlar burada kalır.Gerçekten
>bir şeyler istiyorsanız gidip yerinde ve etkili konuşun,burda
>konuştuklarınız anca bizi meşguliyete boğar.Size (ve bize) de fayda
>sağlamaz gereksiz yere vakit harcamak dışında.
>
>
>From: semrase...@hotmail.comTo: iu...@googlegroups.comSubject:
>[iu-bk:189] Re: Date: Sat, 8 Mar 2008 22:50:14 +0200
>
>
> ben Halil ile aynı düşünceleri paylaşıyorum,bu konu da bu işle
>ilgilenenler eminim ellerinden gelenleri yapıyorlardır.ama herkesin
>birşeyler yapmasıyla daha güzel hale gelir,sonuçta bir önerisi,çözümü
>olanlar paylaşmalı.böylece sonuça gidilebilir,sadece eleştirmek kimseye
>birşey vermez..
>
></html_________________________________________________________________
>Windows Live Messenger'ın için Ücretsiz 30 İfadeyi yükle
>http://get.live.com
>>
_________________________________________________________________
From: semrase...@hotmail.com
To: iu...@googlegroups.com
Subject: [iu-bk:189] Re:
Date: Sat, 8 Mar 2008 22:50:14 +0200
> </html
ya ben bi şey socam ben bu grupta olmak ıstemıyorum biri benı şu gruptan cıkarabılır mı acaba? gına geldı maıllerden bana gercekten ben istemıyorum tartısmaları görmekk..nasıl sılıncek bırı bana yardımcı olsun lütfennn!!!!!
>From: seda bayraktaş <sedaba...@hotmail.com>
>Reply-To: iu...@googlegroups.com
>To: <iu...@googlegroups.com>
>Subject: [iu-bk:195] Re: Date: Sat, 8 Mar 2008 23:00:56 +0200
>
>
>
>
>
>ya ben bi şey socam ben bu grupta olmak ıstemıyorum biri benı şu gruptan
>cıkarabılır mı acaba? gına geldı maıllerden bana gercekten ben istemıyorum
>tartısmaları görmekk..nasıl sılıncek bırı bana yardımcı olsun lütfennn!!!!!
>_________________________________________________________________
>Windows Live Messenger'ın için Ücretsiz 30 İfadeyi yükle
>http://get.live.com
>>
_________________________________________________________________
Sohbet ve eglence, web kamera ve sesli sohbet Messenger'de.
http://messenger.msn.com/?mkt=tr&DI=3490&XAPID=2584

ya aynen ya sedaa katılıyoum şu guruptan nasıl çıkılıyo ya görmek istemiyoum u mailleri
From: sedaba...@hotmail.com
To: iu...@googlegroups.com
Subject: [iu-bk:198] Re:
Date: Sat, 8 Mar 2008 23:26:56 +0200
> </html
From: coskung...@hotmail.com
To: iu...@googlegroups.com
Subject: [iu-bk:199] Re:
Date: Sat, 8 Mar 2008 23:35:26 +0200
adresini degiştir
</html
ya bende uyeydım ama bgune kadar bole sacma maıler gelmıodu yaaa..aynen
bende nerden uye olduysam sen benım ıcınde bıısler yaparmısın bulursan
cıkmamınn yolunu lutfen bana da sole...sonucta aynı oklda okuoruzzz...:D:d
>From: seda bayraktaş <sedaba...@hotmail.com>
>Reply-To: iu...@googlegroups.com
>To: <iu...@googlegroups.com>
>Subject: [iu-bk:198] Re: Date: Sat, 8 Mar 2008 23:26:56 +0200
_________________________________________________________________
See what you’re getting into…before you go there
http://newlivehotmail.com/?ocid=TXT_TAGHM_migration_HM_viral_preview_0507