Itärajan Reitti

Kauko Seppänen

to itaraja...@googlegroups.com
Tervehdys!

Suomussalmen Samoojat ry on 1993 perustettu
Suomen Ladun järjestö ja toiminut siitä lähtien voimakkaasti
erilaisia tapahtumia niin kesällä kuin talvella.
Olemme järjestäneet 16 kertaa Vienan hiihdon Kuivajörvellä
Murhisalon luonnonsuojelualueella. Itse olen vaeltanut toisena vuotena sen julkistamisesta Malahviasta - Hossaan.
Lisäksi olemme järjestäneet erävaelluksen Sm - kisat
Hossassa 2007. Koulutamme meloojia ja teemme retkiä
mm. ko. reitiin kuuluvilla alueilla.
Kysymykseen missä on paras paikka jättää autot.
Suosittelisin Er-Hossaa josta minulla on 35 vuoden kokemus. Olen vetänyt erilaisia patikka ja hiihtoretkiä
nyt mainituilla alueilla ja toissaallakin.
Olemme mukana tänävuonnakin kaikissa merkittävissä
tapahtumissa Suomussalmella.
Vedämme 15.8.2009 Kylmäluoma/ Hossa 30 vuotta
Metsähalinto 150 vuotta kunniaksi vaeluksen Kylmäluomasta Hossan Luontokeskukseen n . 32 km.
Järjestämme Suomen Ladun 53 - leiripäivät 2 - 4.7.2010
Suomussalmella. Tervetuloa Kaikkinn tapahtumiin.
Suomussalmen Samoojat ry, puheenjohtaja