Nuovo articolo/new post. Siamo solo noi.. quasi./We are not alone.. almost.

0 views
Skip to first unread message

andrea

unread,
Oct 8, 2009, 7:14:49 AM10/8/09
to Adopt A Negotiator: Italy

Siamo solo noi.. quasi./We are not alone.. almost.

Tutti devono fare di più, a partire da noi e dalle ONG. Seguiamo
l'esempio norvegese.
Everyone should do more than it was done until now, starting from NGO
and the people. Let's follow the Norwegian.

http://adoptanegotiator.org/2009/10/08/siamo-solo-noi-quasi-we-are-not-alone-almost/
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages