Špatný vtip

Schematik

to IT fitness CZ 2010
Dobrý den,

tento test je špatným vtipem, jinak si to vysvětlit nemohu...

Realizace v Adobe Flashi? Kde jsme?

První otázka se nevyhodnocuje bez ohledu na její (správné) vyplnění.
Ověřeno více lidmi.

Otázka 2.: Přenos dat (označte 1-5 možností) [2b]
Jakým způsobem lze přenést soubory mezi dvěma počítači, které nejsou
připojeny na internet ani navzájem propojeny jinou technologií?
* Elektronickou poštou.
Údajně špatná odpověď. Autoři testu by si měli dostudovat...

Otázka 4.: Operační systém (označte 1-5 možností) [3b]
Které z následujících výroků dobře charakterizují základní vlastnosti
operačních systémů?
* Operační systém poskytuje podporu pro instalaci aplikací.
* Operační systém umožňuje nastavení přístupových oprávnění.
Ani jedno zdaleka nemusí být pravda.

Otázka 10.: Hardware (označte 1 možnost) [3b]
Uvažujte vlastnosti notebooků uvedené v tabulce. Pomozte vybrat
kamarádovi ten nejvhodnější. Chce si koupit notebook co nejlehčí,
který bude mít současně co nejmenší displej a který nebude potřebovat
síťový kabel k přístupu na internet. Na operačním systému ani na
jiných parametrech mu nezáleží.
Jak zde již někdo podotkl, jsou i jiné klíčové vlastnosti. Dotyčný
zjevně chce ryze mobilní zařízení... ovšem není zmíněna kvalita
zpracování apod. -- vlastnosti podstatnější než 0,3 kg.

Otázka 12.: Chat (označte 2 možnosti) [1b]
Než začnete používat chat nebo nějakou sociální síť, musíte se
zaregistrovat. Při registraci obvykle musíte:
Nemusím se registrovat, např. IRC často umožňují vytvoření dočasného
loginu, u nějž stačí zadat přezdívku (a někdy heslo).

Otázka 13.: Spam a hoax (označte 1-5 možností) [1b]
Jak byste měl/a zareagovat na následující email?
* Upozorníte odesílatele zprávy, že Vám poslal poplašnou zprávu, tzv.
hoax
Proč by měl uživatel reagovat na každý spam, který mu jde z Nigérie/
Číny/...? Stejně skončí někde kdovíkde, pokud bude vůbec dojde.

Otázka 14.: Grafické formáty (označte 1 možnost) [3b]
Který grafický formát je nejvhodnější k uložení fotografie tak, aby
soubor s fotografií měl co nejmenší velikost?
* gif
* jpg
* png
Záleží na požadované kvalitě/kompresi. Se značnou degradací kvality
může být třeba GIF vhodnější.

Otázka 16.: Licencování softwaru (označte 1 možnost) [2b]
Instaloval/a jste plně funkční software, který vám autor poskytnul k
dispozici k bezplatnému užívání a šíření na dobu neomezenou. Nedal vám
však k dispozici zdrojový kód a neumožnil vám tak jeho úpravu a
vytváření odvozených verzí. O jaký druh softwaru jde?
Implikace "Nedal vám však k dispozici zdrojový kód a neumožnil vám tak
jeho úpravu a vytváření odvozených verzí." je nesprávná. Doporučuji
dostudovat si něco o licencích schválených OSI a jiných OSS licencích.

Otázka 24.: Uživatel textového editoru by měl vědět, jaké styly může
ve svém programu používat a kde se nastavují vlastnosti stránky, na
kterou píše. Použijete-li vhodný konkrétní odstavcový styl (např.
Nadpis 1) na označený text, dojde současně jedním kliknutím ke změně:
[1b]
* Barvy použitého písma v označeném textu.
* Zarovnání odstavce v označeném textu.
* Písma pro text nadpisu.
Záleží na nastavení stylopisu. Nemusí být ani zdaleka pravda.

Zdraví David Kolibáč.
http://www.tuxware.cz/

Marek ?t?p?n

to kol...@gmail.com, IT fitness CZ 2010
David Kolibáč na hrad :D Než jsem to dočetl, tak sem se po..
smichy :D chci videt, jaka bude reakce :-))

Odesláno z iPhone

29.3.2010 v 9:25, Schematik <kol...@gmail.com>:

> [...]
> Tuto zprávu jste obdrželi, protože odebíráte Skupina "IT fitness
> CZ
> 2010" služby Skupin Google
> Pro přispívání do této skupiny odešlete e-mail na adresu
> it-fitnes...@googlegroups.com
> Chcete-li odhlásit odběr této skupiny, pošlete e-mail na adresu
> it-fitness-cz-2...@googlegroups.com
> Další nastavení najdete v této skupině na adrese
> http://groups.google.com/group/it-fitness-cz-2010?hl=cs
>
> To unsubscribe from this group, send email to it-fitness-
> cz-2010+unsubscribegooglegroups.com or reply to this email with the

Milan Všetička

to it-fitnes...@googlegroups.com
Dobrý den,
mrknul jsem se na http://www.tuxware.cz/ a jediné co mě těší je že jste ještě student.
Tedy formalní stránku bych vynechal, ale všiml jste si že když jste to omylem zavřel a vratil se zpět odpovědi tam všechny zůstaly? Nemyslím že by to bylo tak příšerné jak píšete.

ad 2/ nejsou připojeny na internet ani navzájem propojeny jinou technologií
el pošta pošta není chřipka, ta nelíta vzduchem z RAM do RAM jiného počítače.

ad 4/ souhlas taky jsem to původně takto zaškrtl
Vzpomenul jsem si na dos a tam ty práva jaksi nejsou. A podpora instalace je poněkud vágní formulace, v dosu může být podpora i ovladač pro myš.
- nicméně jak jsem byl poučen dnešní OS více méně mají oboje. Jak práva (WinVista ci 7 otravují furt adminem), či možnost odinstalování programu atd.

ad 10/ Je jedno co je lepší. Já si myslím že stabilita je nejlepší ale student musí číst parametry a podle toho volit. Je to snad notas pro Vás nebo Vaši babu? Neřešte to, prostě vyberte to co lidi chtějí.

ad 12/ Vaše znalosti komunikačních programů jsou skvělé, ale chat je něco jineho. To je to psaní v okynku prohlížeče, sociální síť je třeba facebook...
Chcete se  registrovat na nějakem chatu například xchat, lide.cz, protože blondýna s trojkami jaksi Jabbel používat neumí, a na těchto sítích má pěkné nahé fotky..... Co uděláte?

ad 13/ Gratuluji k Vašim přátelům. Mne tři čtyři lidi posílají furt tyhle kraviny. Štěňata co nikdo nechce, placený ICQ a další voloviny. Takže jim oznamuji ať mi spamy neposílají a dávám odkaz na www.hoax.cz. Apropo v odpovědi je.. Pokud mi to přišlo od mého kamarada tak.... Tj. pokud mě to kámoš VĚDOMĚ poslal, tj. žádný automaty.

ad 14/ Na malůvky je gif dobrej, taky jsem to chybně zaškrtl kdyz jsem to blbě přečetl. Ale dokážu uznat chybu.
Pošlete mě prosím FOTKU kde je gif lepši než jpeg. Uznávám, že jpeg může mít různé stupně komprese. Tak šup  ní, nejlépe tu Vaši.  (jpeg je menší než raw, tiff, bmp...)

ad 16/ umíte číst? Jaká implikace. Prostě jste si na webu stáhl program, ale nemáte zdrojáky a ani výrobce SW vám je nedává protože nechce. Takže to není Open Source

ad 24/ Ani bych se nedivil kdyby šikulka jako vy si do 5 stylu nastavil všude to samé. Pak by se skutečně nic nezměnilo ani při zběsilém klikání. Ale k čemu tedy ty styly jsou a co tedy umožňují ..

Milan Všetička

PS: z výpočetky bych vám možná tu jedničku dal ale z IQ testu a schopnosti číst psaný text asi ne.

2010/3/29 Schematik <kol...@gmail.com>
[...]

Jakub Wagner

to IT fitness CZ 2010
Dobrý den,

nebudu se již vyjadřovat k jednotlivým otázkám - Milan Všetička to
napsal za mne.
Snad jen dodám, že problematika testování IT dovedností je bohužel
velmi složitá...

Co konkrétně Vám vadí na použité technologii (Flash) ?

Díky,

JW