mám dvě chyby:

3 peržiūros
Praleisti ir pereiti prie pirmo neskaityto pranešimo

Milan Všetička

neskaityta,
2010-03-22 07:24:252010-03-22
kam: IT fitness CZ 2010
Chat (označte 1-5 možností) [1b]
Než začnete používat chat nebo nějakou sociální síť, musíte se
zaregistrovat. Při registraci obvykle musíte:

nezaskrtl jsem: Uvést svou přezdívku (nickname). - Jelikož facebook
je jedna z největších sociálních sítí, tak ji beru jako bernou minci.
A pokud vím tak se uvede Email a svoje jméno, žádnej nick tam není.

Operační systém (označte 1-5 možností) [3b]
Které z následujících výroků dobře charakterizují základní vlastnosti
operačních systémů?

1-Operační systém může mít grafické uživatelské rozhraní (GUI). -
nema byt zaskrtnuto
2-Operační systém umožňuje nastavení přístupových oprávnění. - má byt
zaskrtnuto.
3-Operační systém počítače má rozhraní (interfejs), které uživateli
umožňuje ovládat
funkce počítače. - nemá být.
4-Operační systém poskytuje podporu pro instalaci aplikací - nema byt

1-Nechápu proč OS NESMÍ mít GUI (negace může mít). Tedy většina OS
nějaké přívětivé prostředí má takže podle mě OS může mít GUI
2-OS nemusí umožňovat přístupová oprávnění. Viz MS DOS, nebo Win95.
Kolik tam bylo práv?
3-no OS přece umožňuje aplikacím přístup k HW, tedy se jedna o jakejsi
rozhraní pro aplikaci. Jak jinak bez OS chcete pracovat s CD
mechanikou?
4-no tady to nechapu. OS prece jen slouzi k behu pc, aplikace běží nad
ním. NO chápu ze instalace a provoz je neco jineho. jinak dejme tomu

libOl

neskaityta,
2010-03-22 08:55:042010-03-22
kam: IT fitness CZ 2010
Dobrý den

On 22 bře, 12:24, Milan Všetička <milan.vseti...@gmail.com> wrote:
> [...]
> je jedna z největších sociálních sítí, tak ji beru jako bernou minci.
> A pokud vím tak se uvede Email a svoje jméno, žádnej nick tam není.

Nedávno si tady někdo stěžoval, že je to jen na facebook ;-)
Bylo tam musíte OBVYKLE - u facebooku je nickem email, proto nemusíte
uvádět jiný nick, ale jinak je nick poměrně obvyklý

> [...]
> operačních systémů?
>
> 1-Operační systém může mít grafické uživatelské rozhraní (GUI).  -

MÁ být

> 2-Operační systém umožňuje nastavení přístupových oprávnění. - má byt
> zaskrtnuto.

MÁ být

> [...]
> funkce počítače. - nemá být.

MÁ být

> 4-Operační systém poskytuje podporu pro instalaci aplikací - nema byt

Ne úplně jsem pochopil co jste zaškrtl a co se Vám objevilo. U téhle
varianty jsou všechny výše uvedené varianty správně - a několikkrát
jsem je takhle uvedeny viděl, pokud by se vám u 1, 3, 4 objevilo, že
to nemá být - tak je to chyba, ale ne chyba testu, ale nějaký
komunikační problém mezi vašim PC a serverem.

S pozdravem

LO

Atsakyti visiems
Atsakyti autoriui