Vazne chyby v testu

cwe

Mar 21, 2010, 7:30:33 AM3/21/10
to IT fitness CZ 2010
Otazka 11 - odpoved C neni spravne. Pokud by mela byt spravne, znela
by: Kazdy z Jirkovych kamaradu nevidel adresu nikoho jineho nez
Jirkovu a svou.

Otazka 19 - heslo k duvernym udajum by na verejne dostupnem pocitaci
zadaval jen blazen. Nikdy nemuze vedet, jaky odposlouchavaci software
je tam nainstalovan. Tohle nemuzete myslet vazne.

Pustit takovyhle test s chybami do obehu je diletantstvi.

libOl

Mar 21, 2010, 9:45:35 AM3/21/10
to IT fitness CZ 2010
Dobrý den,

On 21 bře, 12:30, cwe <cowli...@gmail.com> wrote:
> Otazka 11 - odpoved C neni spravne. Pokud by mela byt spravne, znela
> by: Kazdy z Jirkovych kamaradu nevidel adresu nikoho jineho nez
> Jirkovu a svou.

Pokud je Vaší rodnou řečí angličtina, tak tu výtku beru. Jinak obdobná
formulace (z hlediska češtiny vhodnější) tam jako správná možnost je.

> Otazka 19 - heslo k duvernym udajum by na verejne dostupnem pocitaci
> zadaval jen blazen. Nikdy nemuze vedet, jaky odposlouchavaci software
> je tam nainstalovan. Tohle nemuzete myslet vazne.

Ano, autoři testu s vámi souhlasí, a proto to byla jako jedna z
možností

> Pustit takovyhle test s chybami do obehu je diletantstvi.

Prozatím si tady stěžovali kolegové, kteří s nějakou odpovědí
nesouhlasili. Vy jste první, který si stěžuje aniž by uvedl jedinou
chybu. Ale zdá se, že je to symptomatické - nedopadlo to pole mých
představ, muselo to být blbé.

LO

cwe

Mar 22, 2010, 9:17:50 AM3/22/10
to IT fitness CZ 2010
Zdravim vas pane Olbrichu,

Otazku 19 beru zpet, mel jsem vlci mlhu, mate pravdu.
Otazka 11 - tohle je prece test, ktery se tyka informatiky. Rozdil
mezi "zadny" prvek z mnoziny a "kazdy" prvek z mnoziny je zrejmy.
Pokud se tyka cestiny, ano, zni to zvlastne, ale vyrokova formule je
exaktni. Pokud je veta formulovana takto, nemohu souhlasit s tim, ze
odpoved C je spravna.

Vase zaverecny dojem je irelevantni a mohu vas ujistit, ze nespravny.
Psal jsem do teto diskuze, protoze jsem se domnival (a porad se
domnivam), ze v testu jsou chyby. Prepokladam, ze to je jeden ze
smyslu, proc tato skupina existuje. Pokud neunesete kritiku, tuto
diskuzi neotvirejte.

Nenechte se zaslepit emocemi a poucte se z chyb.

Pavel Brom

libOl

Mar 22, 2010, 10:00:49 AM3/22/10
to IT fitness CZ 2010

On 22 bře, 14:17, cwe <cowli...@gmail.com> wrote:
> Zdravim vas pane Olbrichu,
>
> Otazku 19 beru zpet, mel jsem vlci mlhu, mate pravdu.

Děkuji

> [...]
> Pokud se tyka cestiny, ano, zni to zvlastne, ale vyrokova formule je
> exaktni. Pokud je veta formulovana takto, nemohu souhlasit s tim, ze

Opravdu nechápu v čem je výrok špatný. Běžně se používá (i v logice)
Žádný ... není ... X Každý ....je....
Jistě se mohu setkat s tvrzení Každý ...není ...., nebo možná taky
Žádný ... je .... ;-)
Ta věta je (dle mého názoru) formulována správně, samozřejmě máte
právo nesouhlasit ;-)
A dokud se nepříd někdo další, tak to bude plichta 1:1

> Vase zaverecny dojem je irelevantni a mohu vas ujistit, ze nespravny.

Unikla mi omluva autorům za to diletanství, ale budiž

> [...]
> domnivam), ze v testu jsou chyby. Prepokladam, ze to je jeden ze
> smyslu, proc tato skupina existuje. Pokud neunesete kritiku, tuto

Tato skupina existuje pro diskusi nad testem a jistě i nahlášení chyb
- máte li nějaké, dejte vědět.
Opravdu jsem si nevšiml, že byste mne kritizoval - takže jsem neměl co
nésti a neunésti ;-)

LO