Osobní zkušenost s IT testem

luckap

to IT fitness CZ 2010
Dobrý večer.
Pozor na nepřesnou formulaci některých otázek.
Uvidím, co tomu řeknou zítra ve škole studenti, ale bývají daleko méně
tolerantní než já.

Například otázka:
Která z následujících pravidel je vhodné dodržovat z hlediska
bezpečnosti hesla používaného pro přístup k citlivým, resp. důvěrným
údajům?
Odpověď nemůže být:
Heslo by nemělo mít nic společného s osobou uživatele.
V okamžiku kdy toto heslo již mám, tak má určitě se mnou již něco
společného (je to moje heslo).
Vím, jak to myslíte, ale..

Ale docela jsem se dobře pobavila :). Takže děkuji za zajímavou
aktivitu.
Reakce studentů zaznamenám a zveřejním.

libOl

to IT fitness CZ 2010
Test se mi líbí, přestože je krátký je komplexní a z praxe.
Musí přiznat, že sám jsem ztroskotal na "nečtení zadání" (např., že
graf není z celé tabulky jsem velkoryse přehlédl). Jsem zvědav jak
namotivuj žáky, aby věnovali zadání pořádnou pozornost - tam vidím
velký kámen úrazu - ale to není problém testu ;-)