Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

??

0 views
Skip to first unread message

LAz

unread,
Oct 19, 2004, 2:48:33 PM10/19/04
to
Ma questo ng e' morto oppure e' il mio newsserver ad avere problemi a
ricevere i messaggi? L'ultimo messaggio che vedo e' di Oduarpa del 13 Luglio
(!)

--
Laz - [http://www.dimensionedelta.net]
"I'm not breaking down, I'm breaking out"


the sweetheart

unread,
Oct 19, 2004, 3:03:27 PM10/19/04
to
In 5kddd.49374$H11.1...@twister1.libero.it, LAz, frsp...@tin.it, il

19/10/2004 20:48 ha scritto:

> Ma questo ng e' morto oppure e' il mio newsserver ad avere problemi a
> ricevere i messaggi? L'ultimo messaggio che vedo e' di Oduarpa del 13 Luglio
> (!)

è morto!

.::sara::.

"she burns like the sun and I can't look away she'll burn our horizons make
no mistakes"

CH-CH-CHECK THE SITE!!! ---> http://www.dominichoward.tk the only site with
loads of things about the drummer Dominic Howard!!!

Neo

unread,
Oct 20, 2004, 3:24:52 AM10/20/04
to
the sweetheart wrote:

> č morto!

e a me dispiace moltissimo.. :-(

LAz

unread,
Oct 20, 2004, 4:09:07 PM10/20/04
to
Neo wrote:

>> č morto!
>
> e a me dispiace moltissimo.. :-(

Be'... basta postare qualcosa per farlo risorgere, no?

"Funny how everything was roses when we held on to the guns"


Neo

unread,
Oct 21, 2004, 3:30:02 AM10/21/04
to
LAz wrote:

> Be'... basta postare qualcosa per farlo risorgere, no?
>

si :)

Laz

unread,
Oct 23, 2004, 1:24:33 PM10/23/04
to
Neo wrote:

>> Be'... basta postare qualcosa per farlo risorgere, no?
>
> si :)

E ma nessuno dice niente! ^_^;;

Ok diro' qualcosa io...

"Why can't I stay?"


0 new messages