Re: Articolo di "The Economist" sul dialetto milanese che va scomparendo

Bruno Van Dyck

mercoledì 25/01/2017 23:59:55 ADPUF in <o6bamj$1lvf$1...@gioia.aioe.org>

https://www.ethnologue.com/subgroups/rhaetian-1

> Sestu di citât o di paîs?

Nassût in citât, cresût in paîs, cumò o vîf te capitâl de piçule Patrie.

> Mah, sperìn di no.

C'è una voglia di resistere anche nell'ambiente dell'informatica:
http://fur.wikipedia.org/
http://www.openoffice.org/fur/
Diversi soft hanno la traduzione dell'interfaccia in friulano, mi vengono
in mente 7-zip, Notepad++, Firefox (non aggiornato), Mesnews, Plone...
C'era tutta l'interfaccia di Linux Mandrake, poi abbandonato quando
diventò Mandriva.

> Mandi.

> p.s. al'è ancje it-alt.cultura.lingua.furlan
> (simpri vuèit... :-( )

CVD - (e cun dute le fadie par viargilu...)

X/p e f/up su ia.c.l.f.

PS: e son ancje free.ul, free.co e free.ce - ce utu di plui? :o)

--
#201815

ADPUF

Bruno Van Dyck 10:05, giovedì 26 gennaio 2017:

Muse-libri al à supât su dùt!

--
AIOE °¿°