Ynt: {İşyeri Hemşiresi} FW: Yazık çoook yazık meslektaşım

mujgan...@mynet.com

to isyerih...@googlegroups.com

yazık olacak bir şey yok arkadaşım eğer bir şeyleribir yerlere iletmek istiyorsanız yerine iletmelisiniz bende yerine ilettim hemşirelikte birlik olmamaız gerekirken okul farkları için kavga etmemiz veye her ayrılığımızı arkadan iş çevirmekte kullanmamız hoş olmuyor eğer birisinin hata yaptığını düşünüyorsanız kişinin kendisine söylemelisiniz arkasından çoğunluk toplamaya çalışmak çatışmaları çözmez daha da derinleştirir bu arada ben yaptığım şeyin arkasındayım

Kimden : ssa...@hotmail.com
Kime : isyerih...@googlegroups.com
Gönderme tarihi : 16 Mayıs 2012 Çarşamba 21:55
Konu : RE: {İşyeri Hemşiresi} KINAMA!!!!!

Şunu demek istedim sadece,insanlar senelerce okuyor bir meslek sahibi olabiliyor ama başka mesleklere ve insanlara saygı göstermeyi,aşağılık komplekslerinden kurtularak mütevazi bilge insan olmayı ve bir kişilik kazanmayı beceremiyor.Doğrusu mesleğime ve meslektaşlarıma söylenen tek bir harfi bile kaale almadım ama yaşanan olayı çok içler acısı müdahil olan kişileride çok zavallı buldum doğrusu
..Saygılarımla...

From: fadime...@omsan.com.tr
To: isyerih...@googlegroups.com
Subject: RE: {İşyeri Hemşiresi} KINAMA!!!!!
Date: Wed, 16 May 2012 12:34:43 +0000

Gülüm ,

Özür dilerim ama ne demek istediğini anlayamadım arkadaşım. J

From: fadime...@omsan.com.tr
To: isyerih...@googlegroups.com
Subject: {İşyeri Hemşiresi} KINAMA!!!!!
Date: Wed, 16 May 2012 06:50:34 +0000

Merhaba Arkadaşlar,

Bir hafta özce yazmam gereken bu yazıyı kendimi ve sinirlerimi ancak yatıştırabildiğim için bu kadar geç yazıyorum.Bu konuyu açıklamadan yazıma geçmek istemedim.

                09.05.2012 tarihinde Hisar İntercontinental Hospital’ın ev sahipliği yaptığı ve Hemşirelik Haftası çerçevesinde düzenlenen ‘’Kanıta Dayalı Bakımda, Hemşire İnsan Gücü Planlamasının Önemi’’ konulu panele maalesef ki katılma gafletinde bulundum. Panel içeriğinin Hemşirelik Haftası ile ilgisizliğini bir tarafa bırakalım;konuşmacı olarak katılan Prof.Dr.Haydar Sur ve Prof.Dr.Aytolan Yıldırım’ın konuşmalarına anekdotlarına dehşet içerisinde dinledim.

                Sn.Haydar Sur’un ‘’Eğer hemşire yüksek lisanslı değilse benim gözümde hemşire değildir’’ gibi son derece çirkin,haddini aşan,meslektaşlarımızı yerden yere vuran bu ifadesini ,bizler için birleştirici konumda bulunması gereken fakat aksine ayrımcı bir tutum içerisinde bulunan Türk Hemşireler Derneği İstanbul Şube Başkanlığı görevini yürüten Sn.Aytolan Yıldırım ‘’GÜLEREK’’ dinledi arkadaşlar.

                Her iki akademisyenin de üzerinde durdukları tek konu Sağlık Meslek Liselerinin kapatılması idi. Aytolan Yıldırım sebep olarak; ‘’18 yaşında Sağlık Meslek Lisesinden mezun olan arkadaşlarımızın hastanelerde EZİLDİĞİ ni gösteriyordu.Bugün yapılan istatistiki çalışmalarda çalışırken MOBBİNGE en çok maruz kalan çalışanların HEMŞİRELER olduğu ifade edilirken ve yetkililerin bu konuda kıllarını bile kıpırdatmadıklarını biliyorken,sevgili meslektaşlarımızın maddi manevi çalışma koşullarında herhangi bir iyileştirme için çaba göstermiyorken ; Sn.Yıldırımın bu mesnetsiz sebebini ASLA KABUL ETMİYORUM.

                Hemşirelik Haftası çerçevesinde birlik ve bütünlük içinde olunması gerekirken baştaki yetkililerin böyle bir AYRIMCI tutum içerinde olmaları ,onların yürütmekte oldukları bu görevi hak etmediklerini göstermektedir.

                Bugün sahada çalışan,mesleki sadakati en fazla olan,aidiyet duygusunu üst seviyelerde yaşayan,bakıma ve tedaviye ihtiyacı olan hastanın ihtiyaçlarına tam anlamıyla cevap veren MESLEK LİSESİ MEZUNU sevgili meslektaşlarım ve kendim adına:

                Prof.Dr.Haydar Sur’u,bulunduğu yeri hak etmeyen Prof.Dr.Aytolan Yıldırım’ı,bütün bu hakaretlere destek veren ve zemin hazırlayan Hisar İntercontinental Hospital’ı ve Hemşirelik Direktörü Emine Yavuz’u ESEFLE ve ŞİDDETLE KINIYORUM.

Fadime PULAT

İşyeri Hemşiresi

OMSAN LOJİSTİK A.Ş.

Tugay Yolu No:10 34846 Maltepe-İSTANBUL

Direkt Tel : +90 (216) 4585561

Tel           : +90 (216) 4585555

Faks        : +90 (216) 4585454

--
Bu iletiyi şu gruba abone olduğunuz için aldınız: Google
Grupları "İşyeri Hemşiresi" grubu.

--
[...]

OMSAN'in sundugu hizmetleri nasil degerlendiriyorsunuz?
Görüsleriniz bizim için degerli. Aldiginiz hizmetin beklentilerinizi ve ihtiyaçlarinizi ne ölçüde karsiladigi konusunda benimle irtibata geçebilir veya paza...@omsan.com.tr
, muster...@omsan.com.tr veya om...@omsan.com.tr adreslerine e-mail gönderebilirsiniz. Tum gorusleriniz gizlilik prensipleri icinde degerlendirilecektir.
How do you evaluate the services of OMSAN? Your opinions are valuable for us. You can contact me or send an e-mail to, paza...@omsan.com.tr, muster...@omsan.com.tr or om...@omsan.com.tr to inform us about the extent to which the services provided fulfill your expectations and needs.All your opinions will remain confidential.

Bu e-posta mesaji kisiye özel olup, gizli bilgiler içeriyor olabilir. Eger bu e-posta mesaji size yanlislikla ulasmissa, içerigini hiç bir sekilde kullanmayiniz ve ekli dosyalari açmayiniz. Bu durumda lütfen e-posta mesajini kullaniciya hemen geri gönderiniz ve tüm kopyalarini mesaj kutunuzdan siliniz. Bu e-posta mesaji, hiç bir sekilde, herhangi bir amaç için çogaltilamaz, yayinlanamaz ve para karsiligi satilamaz. Bu e-posta mesaji virüslere karsi anti-virüs sistemleri tarafindan taranmistir. Ancak yollayici, bu e-posta mesajinin - virüs koruma sistemleri ile kontrol ediliyor olsa bile - virüs içermedigini garanti etmez ve meydana gelebilecek zararlardan dogacak hiçbir sorumlulugu kabul etmez.

This message is intended solely for the use of the individual or entity to whom it is addressed, and may contain confidential information. If you are not the intended recipient of this message or you receive this mail in error, you should refrain from making any use of the contents and from opening any attachment. In that case, please notify the sender immediately and return the message to the sender, then, delete and destroy all copies. This e-mail message, can not be copied, published or sold for any reason. This e-mail message has been swept by anti-virus systems for the presence of computer viruses. In doing so, however, sender cannot warrant that virus or other forms of data corruption may not be present and do not take any responsibility in any occurrence.

Fadime PULAT

to isyerih...@googlegroups.com, mujgan...@mynet.com

Sn.Müjgan Türker,

Başka bir isim altına saklanıp banm...@mynet.com mail adresinden bana bu abuk subuk mailleri atan siz misiniz?Eğer sizseniz neden başka isimler altında yazıyorsunuz?Ya kendinizden emin değilsiniz ya da yazdıklarınız size dikte ettirilmiş.Her iki durumda da sizi kale almadığımı bildirir,sizin adınıza derin üzüntülerimi sunmak isterim.