Risk Legacy

5 views
Skip to first unread message

paulp...@gmail.com

unread,
Jan 27, 2012, 1:25:25 AM1/27/12
to istanbu...@googlegroups.com
Merhabalar.
Risk Legacy'i yarin siparis veriyorum. En son kadro Tunc, Yigit, Koray, Serap ve ben idik. Toplam 75$ tutuyor, hesaplasiriz. Yorumu olan simdiden soylesin :)

Bu arada kutusu buyuk oldugu icin siparise ekleme yapinca posta masrafi sacmaliyor ama oyun siparis etmek isteyen var ise konusalim.
JK
---
Take the plan
Spin it sideways

Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages