תזכורת של הגזברית: קבלות דיגיטליות

gizbarut aia

to israrc...@googlegroups.com
לחברים ולחברות שלום,
היות שרבים פונים אלי בטענה שלא קיבלו קבלות,
נראה לי שזה הזמן להזכיר לכולם שהחל מינואר 2021,
עברנו להוצאת קבלות דיגיטליות,
ואנו לא שולחים יותר קבלות דרך דואר ישראל (וטוב שכך...).
הקבלות נשלחות אליכם ישירות מהתוכנה שלנו, ריווחית,
לכתובת המייל שציינתם בכרטיסכם כשמילאתם את פרטיכם באתר האיגוד.

אם שיניתם כתובת מייל - תעדכנו בבקשה בכרטיס באתר.
לא יודעים איך לעשות את זה? תשלחו אלי את הכתובת ואני אעדכן.
אם אתם מעוניינים שהקבלות יעברו ישירות להנהלת החשבונות שלכם -
תכתבו לי לאן לשלוח.

שימו לב שהקבלות שלנו נשלחות אליכם מהכתובת:
donot...@rivhit.co.il
אם אינכם רואים את המייל- רצוי לבדוק שלא הגיע לספאם.
אם בכל זאת לא מצאתם את הקבלה - תפנו אלי ואשלח לכם שוב בשמחה.
מצורף צילום מסמך של המיילים מריווחית.

בקרוב אעלה תזכורת לגבי דרישות תשלום. יש למה לצפות...😄
ועד אז...להתראות,
ענת
הגזברית

--------------------

ענת אופיר| גזברית

האיגוד הישראלי לארכיונאות ולמידע

נייד:  052-3862924

קיבוץ נצר-סרני | מיקוד: 7039500

כתובת דוא"ל: gizbar...@gmail.com

בלי וירוסים. www.avast.com
דוגמה למייל ריווחית.JPG

eli lieber

to israrc...@googlegroups.com

שלום, לא קבלתי קבלה לכתובת זו. 360 ₪.

  תודה!

אלי ליבר

ארכיון קבוץ חצרים

08-6473768

052-5014521

--
פורום "הארכיונאי הישראלי" מיועד לדיון ומידע מקצועיים בלבד ואין להעלות בו כל מידע פרסומי או מסחרי, כולל המלצות על ספקים. יש לחתום על כל הודעה או תגובה בפורום בשם מלא ושם הגוף או הסטטוס אליו שייכים.
---

דודו אמיתי

to israrc...@googlegroups.com

שלום רב,

את כל ההתכתבויות בנושאי הגזברות בבקשה לא לשלוח לפורום אלא לכתובת הארגונית הייעודית gizbar...@gmail.com

בברכה – דודו

יו"ר האיגוד

ועדת פרסומים ורשתות חברתיות

to הארכיונאי הישראלי
הי לכולם,
ובכל זאת, אני רוצה לנצל את הבמה הזו שוב לכמה מלים כלליות לגבי הקבלות.
את הקבלות מוציאה ענת אופיר הגזברית המופלאה!!! של האיגוד בצורה מסודרת ושוטפת, למייל בלבד!!!
כתובת המייל שהקבלה נשלחת אליה היא הכתובת שאתם הכנסתם לכרטיס החבר שלכם באתר (וכל חבר איגוד יכול להיכנס ולתקן את הפרטים שלו בעצמו).
אם אתם מעוניינים שהקבלות יישלחו לכתובת אחרת – אנא כתבו לענת ישירות gizbar...@gmail.com
לתשומת לבכם - הכתובת שהקבלה נשלחת ממנה היא:

אני באמת מבקשת - לפני שאתם כותבים (בטח שלא כאן בפורום!) לענת או לגורמים אחרים באיגוד בתהייה היכן הקבלה שלכם, בידקו שוב לפי כל המידע שפרסמנו בעבר, ועתה שוב.

תודה - הדס אביבי, ועדת פרסומים ורשתות חברתיות

ב-יום שני, 2 באוגוסט 2021 בשעה 10:25:57 UTC+3, eli lieber כתב/ה:

Haiman Aliza

to israrc...@googlegroups.com
שלום לכולם,

אני מסדרת בארכיון חומר "חדש" (מה שמגיע לארכיון בד"כ הוא לא חדש... 😉 ). שהגיע אלי בקלסרים, אני כמובן מעבירה אותו לתיקיות ארכיוניות ולא משאירה בתוך הקלסרים.
על לא מעט דפים אני מוצאת כמו גרגרים (מצ"ב קובץ עם תמונה של סריקה).
ניעור קל של הדף מפיל אותם לרצפה, הם לא זזים.
מה הם אותם גרגרים? ביצים של משהו? שאריות דיו? מזיק שהושמד?
כל החומר שלנו לפני שהוא מגיע לארכיון עובר הליך נגד מזיקים.
אבל בכ"ז מוצאת את הגרגרים הללו.
מישהו יודע מה זה? אם יש משהו לעשות מעבר למה שנעשה?
לעזרתכם אודה
עליזה אדלמן
הארכיון לחקר הציונות הדתית

--

בלי וירוסים. www.avast.com
בעלי חיםם.pdf

זהר אלופי

to הארכיונאי הישראלי
מתי עשו חיטוי בארכיון?
אודות החיטוי הנחוץ תוכלי  לקרוא ב"מדריך לאחזקת רשומות" באתר האיגוד.
בברכה
זהר

‫בתאריך יום ה׳, 5 באוג׳ 2021 ב-11:49 מאת ‪Haiman Aliza‬‏ <‪aliza...@gmail.com‬‏>:‬
[...]

McManus Conservation

to israrc...@googlegroups.com
שלום עליזה,
אני מציעה שתפני אל המומחים בחברה אשר ביצעה את ההדברה ותבקשי שיזהו עבורך את מקור החלקיקים השחורים.
לתחושתי, הברשה עדינה כדי להסיר אותם מהנייר היא הפעולה הנכונה - אבל בהחלט יעזור אם תדעי מה מקורם.

לגבי הפרק הרלוונטי במסמך "המדריך להחזקת רשומות" - הפרק הוא טוב וכולל הנחיות טובות למניעה של מזיקים והפעולות המומלצות והמקובלות לבקרה ולהדברה - אולם שיטה שמאוד מקובלת היום אינה מוזכרת, והיא אנוקסיה
בשנים האחרונות נעשה יותר ויותר שימוש בשיטת הדברה בטוחה שמטרתה לצמצם את השימוש בחומרים רעילים, והיא הדברה באנוקסיה. שיטה זו לא פוגעת בפריטים המודברים. ההדברה מבוצעת בחללים אטומים או בבועות איוד אטומות המיועדות למנוע כניסת חמצן אל תוך החלל המטופל אליו מוחדר CO2.

בברכה
נעה כהנר מקמנוס