התקפות סייבר

זהר אלופי

to הארכיונאי הישראלי
ביום שישי התפרסמה ב"ישראל היום" בכתבה שבקישורית דלהלן - https://www.israelhayom.co.il/magazine/hashavua/article/13602957
לדעתי הכתבה שווה קריאה.
בברכה
זהר

Lilik Sachs

to פורום הארכיונאי הישראלי
מפחיד !

בתאריך יום ב׳, 23 בינו׳ 2023, 13:17, מאת זהר אלופי ‏<zal...@gmail.com>:
--
פורום "הארכיונאי הישראלי" מיועד לדיון ומידע מקצועיים בלבד ואין להעלות בו כל מידע פרסומי או מסחרי, כולל המלצות על ספקים. יש לחתום על כל הודעה או תגובה בפורום בשם מלא ושם הגוף או הסטטוס אליו שייכים.
---
‏קיבלת את ההודעה הזו מפני שאתה רשום לקבוצה 'הארכיונאי הישראלי' של קבוצות Google.
כדי לבטל את הרישום לקבוצה הזו ולהפסיק לקבל ממנה אימייל, שלח אימייל אל israrchivist...@googlegroups.com.
כדי להציג את הדיון הזה באתר, היכנס ל-https://groups.google.com/d/msgid/israrchivist-/CAHf8v1wzd0b0jV-9eYjpD5R8AciMpy9RMy8wm0qxJeDZ4dHEbA%40mail.gmail.com.

בני דרור

to הארכיונאי הישראלי
מרתק!!
אני חושבת שהכותרת כבר מטעה. האם מישהו באמת סומך על המדינה או המשטרה כשמדובר בהפלת אתר אינטרנט? אפילו גופים כמו בתי חולים ובתי מלון נופלים קורבן.
גם כעת כשאני מחפשת דומיין רשמי לאתר wix -  שמעתי אזהרות על גופים שרוכשים את הדומיין במידה והפסקתי לשלם עליו ואז דורשים סכום גבוה כדי "לשחררו".

המלצתי היא לגבות לכונן חיצוני את כל התכנים. גם את הוידאו במידה והוא ביוטיוב. את המסמכים, התמונות וכו', ומגבים פעם בשבוע. לאחר הגיבוי - מנתקים את הכונן מהמחשב. כך לא יתאפשר להתחבר מרחוק ולהגיע אליו.
ואם ישנה דרך ליצור שכפול של האתר - עשו כמה כאלו לאחר כל שינוי.
במקום עבודתי יש הגנות, יש תמיכה של אנשי מחשבים שמגבים - ועדיין אי אפשר לדעת. אני מגבה לתוך דיסק און קי ומניחה בצד את התכנים החשובים לי.
כך אני עושה בארכיון הדיגיטלי, מתוך ידיעה שלא רק חומר מוחשי הוא בר חלוף.

בת אל

ב-יום שני, 23 בינואר 2023 בשעה 13:17:43 UTC+2, זהר כתב/ה: