געגועים למפגשים בלתי רישמיים של "קפה שישי"

Lilik Sachs

to פורום הארכיונאי הישראלי

רשימה זו מבקשת להזכיר וליידע על מפגשי קפה שישי
היו אלה מפגשים בלתי פורמלים ועם זאת מעשירים ומייצרים מוטיבציה ליוזמות מעניינות.
באחד המפגשים שהתקיימו בקפה ארומה בתל אביב, העלתה רוז  פלדמן את נושא תיעוד המצבות בבתי עלמין ועל כך תודתי.
הנושא תפש אותי ויצאתי לתעד את בית העלמין בצופית. על ההתפתחות המעניינת וחובקת עולם של צילומי המצבות לאינטרנט כתבתי ברשימה החדש בבלוג הארכיון.
זאת גם ההזדמנות להפנות את תשומת לבכם לסיכומי הפגישות המופיעות באתר האיגוד ועל כך תודה להדס שטורחת להעלות לאתר האיגוד את הפעילויות המגוונות.
שם הרשימה הוא "האם יש חיים אחרי המוות" ואפשר לקרוא בכתובת http://arctsofit.blogspot.com/2022/01/blog-post.html

בתקוה לחידוש מפגשים אלה..,
ליליק זקס
ארכיון מושב בצופית    arct...@gmail.com

haverot aia נוני ירון

to israrc...@googlegroups.com
היי רוזי
אלו היו מפגשים פוריים. היה נעים להיפגש עם חברים ולדון בעיות וצרכים שנוגעים לכלונו

נעים להזכר
נוני ירון
ועדת חברות
ארכיונאית-אוצרת אוספים מיוחדים

‫בתאריך שבת, 22 בינו׳ 2022 ב-19:04 מאת ‪Lilik Sachs‬‏ <‪lilik...@gmail.com‬‏>:‬
--
פורום "הארכיונאי הישראלי" מיועד לדיון ומידע מקצועיים בלבד ואין להעלות בו כל מידע פרסומי או מסחרי, כולל המלצות על ספקים. יש לחתום על כל הודעה או תגובה בפורום בשם מלא ושם הגוף או הסטטוס אליו שייכים.
---

haverot aia נוני ירון

to israrc...@googlegroups.com
היי ליליק
כמובן שהתכוונתי אליך. סליחה על הטעות

[...]

chairperson דודו אמיתי AIA

to הארכיונאי הישראלי
ליליק תודה רבה על התזכורת.
אכן היו אלו מפגשים מרתקים ומעשירים.
נשמח אם יהיו מי שייקחו על עצמן/ם לחדש אותם (כשהעת תבשיל לכך).
אני בטוח שהנהלת האיגוד תשמח לסייע לכך בכל הנדרש.

שבוע טוב ובריא - דודו
יו"ר האיגוד

‫בתאריך שבת, 22 בינו׳ 2022 ב-20:00 מאת haverot aia נוני ירון <‪haver...@gmail.com‬‏>:‬

michal henkin

to israrc...@googlegroups.com
לליליק, ממש סיפור יפה, ונחת לארכיון,
ובודאי לתלמידות שעמלו במשהו כל כך לא שיגרתי לגביהן, סיפור לחיים.
ולגבי קפה שישי -
לעיתים אני משתעשעת בחידוש המפגשים, רק שבימים הללו הקוסמוס מערים מיכשולים.
קורונצ'יקים שמונעים מאיתנו להיפגש, נהגי קטרים שחולים ואין רכבות לקפוץ עליהן שניה לפני שנכנסת השבת,
נשים לנו ביומן שבסביבות אפריל נבחן את הדבר מחדש?
יום גשום ונעים,
מיכל מההר של מצפה חרשים

‫בתאריך יום א׳, 23 בינו׳ 2022 ב-0:04 מאת chairperson דודו אמיתי AIA‏ <‪chairpe...@gmail.com‬‏>:‬

Lilik Sachs

to פורום הארכיונאי הישראלי
הי מיכל.
מצטרפת לתקוה שלך ולאיזכור התנאים למפגשים אלה
😀