שאלה בנוגע להקרנה של סרט וזכויות יוצרים

Yehoshafat Pop

to israrc...@googlegroups.com
שלום לכם.ן

לכבוד חגיגות המאה וארבעים בראש פנה , מארגני האירוע החגיגי בסוף חנוכה (שהכניסה אליו עולה כסף),
היו רוצים להקרין סרט מתוך הארכיון שלנו על רקע המחזת החתונה הראשונה בראש פנה.
הסרט צולם ב 1982 (בחגיגות המאה, ואז הייתה המחזה אחרת של אותה חתונה ראשונה .... שראש פנה לא שוכחת)
יש לנו עותק דיגיטלי של הסרט.
הבעיה היא שאיננו יכולים להשיג את היורשים של הזכויות.
אני מנסה לעזור להפקה, ופניתי לארכיון הסרטים הישראלי .
כנראה שהזכויות נמצאות אצל אשתו של פטר פריישטדט, הצלם והפיק דאז,
פניתי מספר פעמים גם במייל וגם בטלפון (של בזק) ללא הצלחה,
האם אתם ן יכולים יכולות להציע לי פתרון חיובי לעניין הזה.
 מה עושים? מישהו מכם.ן  מכיר.ה את היורשים של "סרטי רחל" באופן אישי?

אודה על כל עזרה
יהושפט
ארכיון ראש פנה
image.png
image.png

--
Yehoshafat Pop

The Avraham Bloom Historical Archives in Rosh Pina

PICA house Rosh Pina
P.O.Box 101
Rosh Pina 12000

cellular phone 0533306422

chairperson דודו אמיתי AIA

to israrc...@googlegroups.com
יהושפט שלום,
על פי מרשם החברות, החברה הזאת כבר נמחקה (דו"ש שנתי אחרון שלה הוגש ב-1975).
בכל מקרה, היית מעביר את השאלה לארכיון הסרטים הישראלי בסינמטק ירושלים (הילה אברהם או רוסו).

בברכה - דודו
יו"ר האיגוד

‫בתאריך יום ה׳, 15 בדצמ׳ 2022 ב-12:51 מאת ‪Yehoshafat Pop‬‏ <‪yehosha...@gmail.com‬‏>:‬
--
פורום "הארכיונאי הישראלי" מיועד לדיון ומידע מקצועיים בלבד ואין להעלות בו כל מידע פרסומי או מסחרי, כולל המלצות על ספקים. יש לחתום על כל הודעה או תגובה בפורום בשם מלא ושם הגוף או הסטטוס אליו שייכים.
---

Benny ohry

to israrc...@googlegroups.com

שלום יהושפט,

כשאתה כותב: "ארכיון הסרטים הישראלי",
אתה מתכוון ל: שירות הסרטים הישראלי?
אם לא, כדאי לפנות אליהם, ייתכן מאד שפטר פריישטדט
ביים והפיק את הסרט עבורם, אז הזכויות שייכות להם.
אגב, מה שם הסרט?

בני עורי
לשעבר ערוץ 1

--